Expeditie Robinson #4

Ja je komt er niet om vrienden te maken toch

3 likes

Ik moest hier wel om lachen :laughing: echt nog een klein kind :smiling_face_with_tear:

Dit lieten ze gewoon zien hoor.

1 like

Zo in dat voorstukje van straks lijkt het alsof rood een keer wint maar misschien is dat expres zo geëdit :joy:

2 likes

Hoe tering slecht kun je zijn in gooien jezus😂

3 likes

Waarom ziet dit er zo nep uit?

1 like

HEHE

2 likes

Haha die muziek

Jemig, precies een proef waar je echt wel 2 ogen voor nodig hebt haha

3 likes

Die piraatvrouw deed echt alles op haar dooie gemak :yawning_face: snap niet dat mensen het een goed idee vonden om haar te sturen

6 likes

Ik vind Roelof ook echt mega irritant, beetje verheven zitten doen daar. Typische boomer

7 likes

Wilson en padvinder Jos hahaha

2 likes

Wat is dit saaaii man. Ik kap met kijken.

2 likes

Hahaha ja ze bewoog echt zo langzaam

Linda ook net om te proberen die anderen te overtuigen haar en Florentien erin te laten en alleen maar redenen geeft om hun eruit te stemmen ondat ze zo slecht zijn😂

2 likes

Die florentien heeft constant zo’n brede glimlach op haar gezicht. Zelfs tijden het stemmen zit ze nog zo :grin: :grin:

3 likes

Wel waardiger naar huis dan die ene die niet eens Twan een hand wilde geven met haar Nu even niet

1 like

Oh die zag ik niet aankomen :joy: wat nice

Edit: oh kut afvallerseiland

7 likes

Ik hou van dit soort montage haha!

Dat zal de sfeer 100% ten goede komen.

4 likes

Wat lame dat er nu wel weer een afvallerseiland is. Net nu Nordin eruit is :sob:

7 likes

Ik ging van :smiley: naar :expressionless:

15 likes

De comments hier zijn zo voorspelbaar elke keer hahaha, het gaat alleen maar over Nordin :smiling_face_with_tear: Zelf vond ik Roelof weer eens heel vervelend :joy:

1 like