Ik snap trouwens ook niet zo goed waarom ze churandy teamcaptain hebben gemaakt, voor zover dat nog een ding is. Hij is een hele sterke speler maar ik vind hem niet echt een leider.
Omdat je anders Nordin had of die twee ouwe lullen ![]()
Denk trouwens dat hij wel een fijne leider is hoor met zân positiviteit
Ja maar die twee zijn wel wat tactischer
Nordin was geen goed idee geweest nee haha
Ik denk inderdaad dat Churandy wel een hele fijne sfeermaker is op zon eiland, dat kan ik me goed voorstellen, maar ik vind hem tactisch niet zo handig.
Ik heb echt een crush op Tobi ![]()
Jaaaaa ik ook! Bij het quoten dacht ik ff âoh die ziet er goed uit met zân baardje zoâ, maar daarna stond ie weer als een oude opa in elkaar gezakt en dacht ik neh laat maar.
Tieten?
Hoe arrogant ook om al helemaal te schetsen hoe hij aan komt lopen bij dat samensmeltingsdiner
Ik verbaas me er echt over dat er deelnemers zijn die echt helemaal geen vuur kunnen maken. Kijk ik kan dat ook niet maar als ik ooit mee zou doen is dat toch het eerste waarvan ik uitzoek hoe dat moet of niet
Lies is ook niet zelfverzekerd. Die vond iedere beslissing als stamhoofd moeilijk en liet Twan of Nordin beslissen. Ik vind haar redelijk irritant. Hoe kun je ook naar expeditie met zulke lange hairextensions?
Is dr echte haar
HOE raakt dat niet na dag 1 heeeelemaal in de klitten? Mijn haar could never.
Ik erger mijzelf meer aan lies dan aan nordin eigenlijk.
Ik had niet echt een mening over die Lies, vind dr in expeditie meh. Al houd ze het redelijk goed vol op het âongezelligeâ kamp zuid. Denk dat ze leuker zou zijn gevonden als ze in het andere kamp was gekomen.
Ik zag dat ze een samenwerking heeft met DOA en tijdelijke pleegouder is van een kat. Dat vind ik wel echt top van dr!
Ja en volgens mij ook gewoon dr echte tieten. Snap de haat niet zo, alleen dat ze misschien wat teveel schermtijd krijgt.
Vanochtend pas teruggekeken maar pff zo typisch dat Nordin er eeeindelijk uit ligt en ja dan is ineens afvallerseiland er toch
Ah vind het toch wel sneu voor Twan dat ze daar zo met zn allen zitten praten over hem
Jammer dat hij die munt heeft en dat ze zoân toneelstuk ervan moeten maken
Ik denk dat er nog een plottwist komt
Nope ![]()
Wel leuk dat je je troef (immuniteitsmunt, extra stemmen) meeneemt naar Afvallerseiland. Maar dan blijven die dus ook na de samensmelting geldig? Want anders heb je er alsnog vrij weinig aan.
Ik vond Linda niet zo leuk deze aflevering. Het is één ding om niet eerlijk te zijn over op wie je gaat stemmen, maar om er nou een hele scÚne van te maken⊠Ik was het wel met Camiel eens.
Impopulaire mening hier, maar ik vind het echt niet leuk dat Nordin en Twan het nu moeten opnemen tegen elkaar. Ik zie de sterkere spelers toch liever in de finale ![]()
Ik snap Linda wel, het had ook best mis kunnen gaan want âdan gaan jullie battelenâ dan moet er wel iemand anders op Camiel stemmen ook
Ik weet niet of ik me zo had opgeofferd
Klopt, het leek ook niet vrijwillig vanuit haar (aangezien ze nog opperde om Roelof die positie te geven, maar dat de groep toen aangaf dat ze dat al zo hadden besloten). Het leek aan het einde ook alsof er meer mensen op haar hadden gestemd dan was afgesproken?