Ben ik het niet mee eens, ik denk dat hij de manier van spelen niet meer kon verenigen met zijn principes en dat respecteer ik.
Maar dit gaat letterlijk ieder jaar zo in Expeditie Robinson. Doe dan niet mee.
Joh hij had er zelf wss ook geen zin meer in, dus dit komt hem wel mooi uit
Eens!
Hij paste ook niet lekker in de groep ofzo, gewoon een heel andere generatie en andere principes ook
Is zeker zo en daarom zei ik, je kan dan denken “waarom doe je dan mee”.
Je moet echt over bepaalde principes stappen als je meedoet en het spel echt durven spelen.
Ik denk dat het wel echt een hele andere ervaring is als je er zelf middenin zit, ik denk dat je je echt kunt verkijken op hoe heftig je het dan ervaart
Zeker als je al weken slecht slaapt en amper eet!
Ik hoop stiekem wel dat C en Nordin er op een bepaalde manier volgende week een ‘oud zuid’ kamplid uit kunnen bonjouren.
Ik vond het wel een leuke wending eigenlijk. Ondanks dat het elk jaar zo is vind ik het ook echt steeds saaier worden dat het zo gaat. Weinig spannends meer aan. Super voorspelbaar en vind het dan ook gewoon stom dat sterke spelers er zo al relatief vroeg in het spel zo makkelijk uit worden gegooid.
Heh ja, tering dom om extra stemmen in te zetten als je weet dat er toch niemand uitgaat. Zo zonde.
Miss juist als “tactiek” dat hij vlg keer zijn munt in zou zetten, ze dan C eruit stemmen en daarna Nordin. Maar ze weten natuurlijk niet dat Nordin die munt heeft weggegeven
Ik snapte Vincent wel goed, hij is ook niet iemand die snel een individuele proef zou winnen denk ik dus wat moet je dan om door te komen? Smeken bij de rest om jou er niet uit te stemmen?
Alleen jammer dat hij niet wist dat Churandy die munt heeft, ze hadden namelijk makkelijk een sterke speler van dat bondje eruit kunnen gooien, ik was zo benieuwd naar de geschokte reactie van iedereen als hij ineens met die munt aankwam ![]()
Vind het trouwens echt saai dat ze weer iemand laten verblijven op winnaarseiland ipv gewoon weer terug te sturen naar de proeven. Vond dat juist zo goed de vorige keer, je hebt altijd van die mensen die daar veel te lang blijven plakken en dan achteraf nauwelijks mee hebben gedaan aan de proeven.
Het vrijwillig opstappen is zeker suf… maar komt zo vaak voor in Expeditie, dat ik dat inmiddels eigenlijk ook wel zie als onderdeel van het spel.
He bah, lees net dat er bij Vincent kanker is geconstateerd ![]()
Hij is veel jonger dan hij op dat eiland leek?
Hopelijk gaat het allemaal goed verder, zo verdrietig altijd
omg amijé is echt de meest irritante speler in jaren??? jammer dat ik dat vind over een vrouw maar echt ALLES wat uit haar mond komt is gewoon zo naar en onsympathiek
Ben ook heel benieuwd of Nordin haar gaat vertrouwen, beetje naïef wel (hij)
Ik vind haar ook echt geen leuk persoon in ER, terwijl ik haar op insta wel altijd heel leuk vond
oh ik had voor er nog nooit van haar gehoord, goeie ouwe tijd
Ja ik vind haar echt mean girl vibes hebben! En ik vind Lies ook echt zeuren over C de hele tijd dat hij zichzelf niet laat zien bla bla bla, nee meisje hij is gewoon oprecht een positieve man die niet naait.
Vond ik ook heel irritant, ja. Hij is haar helemaal niks verschuldigd.