Ik vind dit seizoen echt niet leuk en kijk eigenlijk alleen nog voor Nordin en Churandy. Ik kom zelf van hetzelfde eiland als Churandy en veel dingen zijn gewoon een trigger om te zien. Mensen die niet eens de moeite doen om z’n naam uit te spreken, maar hem ‘C’ noemen. Elke keer dat gezeur dat hij zich niet laat horen en niet vertelt hoe hij zich voelt, etc. Blegh.
Ik vind het ook stom. Goed dat Vincent en Marieke weg zijn gegaan, dat verpest de plannetjes van queen amijé misschien een beetje
dit irriteert me ook zo, doe gewoon even de moeite om z’n naam te leren. het lijkt ook wel of er elk seizoen een zwarte speler een beetje de pispaal is. amije is een moeilijkere naam en die kan iedereen ook gewoon onthouden.
de herkenbaarheid heb ik niet maar wel met je eens dat dit een stom seizoen is. ik kijk alleen voor churandy en tobias.
Waarom lijkt iedereen steeds die twee saaie blonde jongens te vergeten? Niemand stemt op hen, maar ze eindigen wel steeds in de top drie van de proeven.
Wat een heks is die Amije zeg. Bleh. Blij dat churandy de proef won. En go tobias!
Hoezo is ze nou weer gelijk een heks? Doe even chill
Hoe ze al zegt dat ze verbaasd is dat Churandy er nog is, hoe ze continue alleen maar bezig is om haar eigen hachje te redden. En dat doen er meer maar het is vooral hoe ze erover praat. Ik vind het echt heeeel irritant. En ja dit was bij een man net zo irritant geweest.
Zij doet niets anders dan een Nordin of Kevin, maar oké.
Oke meid prima wat jij wilt. Als ik haar toch irritanter vind is dat mijn mening? En die kevin is overigens ook een enorme sukkel ja.
Echt lame dat er nu al 2x geen eilandraad is waar iemand eruit gaat
Wel heel leuk dat Churandy op winnaarseiland zit!
Beetje zonde ook voor zijn immuniteit.
Love wel hoe Tobias steeds meer Tobias wordt. Hoop dat ie straks z’n loafers uit z’n backpack haalt.
Vind dit ook heel stom
De speech van Churandy kwam wel binnen bij mij. Ben er zelfs een beetje sip door. Vind het echt zo verdrietig voor hem. Echt pestgedrag! Churandy is wat mij betreft de absolute winnaar!!
Inderdaad, ik ben ook echt team Churandy! Vond het bij de verraders destijds ook zo jammer dat hij echt een beetje buiten het spel viel. Hier kan hij tenminste echt zichzelf zijn en zichzelf laten zien!
Ik vond dat gedoe met kamp Oud-Zuid zo vermoeiend. Blij dat dat klaar lijkt te zijn. Vind het ook wel bizar dat die Marieke had aangegeven naar huis te willen omdat ze zich fysiek niet goed voelde, maar dus wel ietsje langer wilde blijven voor een tactische stemming. En dan de volgende ochtend alsnog naar huis gaan. Prima hoor, als je niet meer wil. Maar ik vind het onsympathiek als je je vertrek uitstelt om alleen iemand weg te sturen die wél wil blijven. Ik snap die Vincent wel meer na deze aflevering.
Eens… heel onsympathiek!
Nu Linda nog ![]()
Ik ben het helemaal met je eens, alleen over dat ze hem C noemen vraag ik me af of dat niet gewoon een afkorting/bijnaam is omdat Churandy best een lange naam is. Net als dat iemand die Rozemarijn heet vaak Roos genoemd wordt. Gebeurt voor mijn gevoel vaak bij namen van meer dan 3 lettergrepen. Vincent noemen ze ook vaak Vinnie.
Edit: ik snap sowieso niet waarom mensen er tegen hun zin in bleven alleen maar zodat ze Churandy naar huis kunnen sturen? Dan lijkt het toch wel echt heel persoonlijk. Ik bedoel ik snap dat je nou eenmaal op iemand moet stemmen en dat er bondjes gemaakt kunnen worden. Maar als iemand zich niet goed voelt dan denk je toch juist: chill dan stemmen we gewoon diegene eruit?
Een paar seizoenen terug was dat ook een keer en toen zei Nicolette daar op de eilandraad iets van (volgens mij was ze best pissig ook nog) en moest diegene alsnog direct naar huis ipv de volgende dag en werd er niemand weggestemd volgens mij.