Expeditie Robinson #4

Dat was vorige jaar?bij Ymre die zich naar huis wilde laten stemmen, maar eerst nog wel een proef wilde spelen

5 likes

Oja dat was het! Dacht ff dat het tactisch was van haar maar ze had idd gewoon zin in een proef

1 like

Zag een Tiktok van Nordin waarin hij uitleg waarom ze hem C noemen. Schijnt dat Churandy zich heeft voorgesteld met zijn naam en daarbij ook heeft gezegd; jullie mogen mij ook C noemen.

7 likes

Ja hier ging ik eigenlijk ook vanuit. Want in het begin zei iedereen gewoon churandy.

Vind het altijd zo ergerlijk als kandidaten meerdere malen zeggen naar huis te willen en dan toch blijven. En voor de rest is dat toch ook klote.

2 likes

Ik vind Amije trouwens echt zo ontzettend onsympathiek overkomen. Is echt lang geleden dat ik gewoon alles wat iemand zegt in ER stom en onsympathiek vindt overkomen, maar ik hoor haar echt gewoon nooit wat leuks zeggen of doen.

6 likes

Logisch toch. Alsof ze hem echt C zouden noemen uit luiheid :joy:

4 likes

Wie is nou de echte Amije?

Tobias :rofl:

3 likes

Amije is uiteraard weer on fire met het bashen van de rest als ze niet meteen een blokje kunnen dragen. :roll_eyes:

Ps. Is GoTan ookt niet de sponsor geweest? Hahah

6 likes

En ze meent het denk ik ook dat ze zegt Lies even te haten :sweat_smile:

4 likes

Aan de prijs te zien zijn ze nog steeds sponsor :sweat_smile:

Jaa daarom haha

@Nova inderdaad. Snap dat het kut is en dat slze geĆÆrriteerd is hoor.

Ben wel echt blij dat Lies heeft gewonnen. Ik vind haar echt wel leuk

Och wat komt Amije toch onvriendelijk over :sweat_smile:

8 likes

Ew waarom klopt kevin zo op Lies dr billen???

7 likes

Mijnnnngod wat is Amije irritant zeg. Ze komt ook zo vaak ik beeld. Ik snap ook niet waarom dat bondje zich niet tegen haar keert. Ze is zelf ook heel sterk en goed in de proeven, en is degene die alle plannen bedenkt.

11 likes

Ik erger me eigenlijk meer aan het haar van Nicolette. Lijkt of ze er zelf met een schaar in heeft zitten hakken.

8 likes

Van mij mag Churandy altijd op winnaarseiland blijven. Ondanks dat het wellicht niet helemaal ā€œfairā€ is. Hij is duidelijk een echte robinson.

En kijk hoe Lies reageert op dr verlies, stuk sympathieker

31 likes

Ja ze eten allemaal zo uit haar hand? Hoe Kevin ook meteen bij haar ging checken wat het plan is…

4 likes

Ik hoop zo dat wij als kijker gewoon een keer verrast worden dat er ā€œvuil spelā€ tegen amije is gespeeld en zo plots naar huis moet. Echt lekker

15 likes

Haha wat doet Linda ineens stoer :sweat_smile: ā€˜Mijn plannetjes’

2 likes