Expeditie Robinson #4

Oef toch tricky dat Nordin niet zn munt heeft ingezet hoor denk ik

1 like

Tobias deed een poging, misschien zet dat wat in gang

4 likes

Ja normaal haat ik winnaarseiland maar Churandy gun ik het wel😂 hij heeft anders echt geen eerlijke kans

11 likes

Jaa had een seconde hoop dat we vandaag al verrast zouden worden.

@NInja helemaal eens

1 like

Ik snap ook echt niet dat ze niet verder kijken dan hun neus lang is en ze zo trouw blijven aan hun eigen kamp, want Nordin is toch helemaal geen gevaar :sweat_smile: Wel blij dat hij z’n munt niet heeft ingezet (lekker voor Amije hehe)

2 likes

Ik zou me zo erg irriteren aan Nicolette met haar aanmoedigingen tijdens een proef, hou gewoon je mond

8 likes

Ik vraag me af of de spelers dat tijdens een pref horen. Misschien een beetje, maar niet zoals op tv denk ik. Je hoort bij teamprieven ze vaak ook niet zo hele goed, de kandidaten moeten dan echt schreeuwen

2 likes

Haha echt he, dat bondje is ook veels te groot dus nu Nordin zijn munt nog heeft en Churandy nog immuniteit heeft moeten ze eigenlijk wel op iemand uit hun eigen bondje stemmen

2 likes

Is nordin nou de enige met een munt?

1 like

Ik dacht amije en lies ook

Lies heeft er zelfs twee. Die staat al praktisch in de finale

3 likes

Oh wow, wat raar ook dat niemand naar haar omkijkt eigenlijk

3 likes

Ja, terwijl zij veel meer heeft gewonnen dan Nordin en eigenlijk een grotere concurrent is. Ik gok dat dit komt omdat ze vriendinnen is met Amije en Amije de plannen van haar bondje bedenkt.

4 likes

Ja zeker omdat zij ook van kamp noord is en het idee van zuid toch juist was om de goede spelers van noord er als eerst uit te werken

1 like

Vond het echt een saaie aflevering. Zoveel verspilde stemmen ook terwijl het toch duidelijk was dat het tijd was voor Linda om te gaan

5 likes

Gaan we nu weer een vrijwillige afvaller krijgen door Tobias?

1 like

Sinds wanneer wil Tobias eruit? Ik heb het idee dat ik dat nog niet eerder voorbij heb horen komen (of ik heb niet zitten opletten)

3 likes

Zou Amije nou beetje worden geframed door de programmamakers of is echt alles wat zij zegt onsympathiek?

10 likes

Vind Lies daarentegen juist steeds leuker worden.

9 likes

Hoop echt datz e deze proef wint

1 like