Expeditie Robinson #4

Hahaha yesss

2 likes

Nou hopen op wat vuurwerk tijdens de eilandraad, die proef was echt saai om te kijken :sweat_smile:

4 likes

Hoop zo erg dat Tobias ineens iedereen turned om op Amije te stemmen.

10 likes

Dan word ik echt verliefd op deze vent

@soleado misschien kan de F-side even langskomen

Edit: wat een hoopje elende is er nog over. Vind het echt zielig wel :joy:

2 likes

Neeeeeeeeeeee

Love hoe ik Nordin eerst echt niks vond, en nu alleeen maar hoop dat hij door blijft gaan om het bondje te dwarsbomen :joy:

26 likes

Wie had dat gedacht dat Nordin dan ineens nog bijna het meest sympathiek is, want jeeezus amije en Kevin, niet te doen. En de rest heeft niet echt persoonlijkheid

19 likes

Jaa echt begon was Nordin zeer irritant, maar hij speelt dit zo goed. Ook voor Churandy :heart:
Hoop dat dit gaat lukken. Geef mij maar een churandy lies Nordin finale. Dan wint Churandy waarschijnlijk en ander Lies en dat verdient ze ook

14 likes

Hahahh nice man, amije next

9 likes

Oooh lekker dit zeg

2 likes

aaaaaaahhh wat goeddddd

6 likes

Wooooow wat top dit omg

2 likes

Dit zijn de eilandraden die ik leuk vind, plot twists op plot twists. Suck it!

Edit: ik mis alleen nog de presentator die zegt “aar we zijn nog niet klaar, er zijn extra stemmen ingezet”

13 likes

Heerlak dit

2 likes

Nouuuu doe normaal, Nordin was niet smerig (God hoor mij nou). Ze deden vet vaaag over Tobias

17 likes

Wat de fuck gaan ze hem nu smerig noemen. Ja Kevine en Amije; iemand pakt je terug in je eigen spel

19 likes

Ware gezichten komen maar weer eens naar boven hoor.

8 likes

Never forget een heeeeel oud seizoen met Hans en Yin die met zijn tweeën op weg waren naar de finale en daar kwam niemand tussen. En toen lukte het toch, heerlijk moment zeg

3 likes

Waarom moet Kevin alles om hem laten draaien? Goed voor hem dat hij hier mooie lessen uit kan meenemen hoor, maar houd je muil

Hahaha wat een slechte verliezer dit. Love Nordin, niet in mee gaan, want wat een droeftoeter. Amije ook een droeftoeter trouwens.

Hahah love ook stiekem dat Tobias er nog in zit.

8 likes