Expeditie Robinson #4

Nou precies. Ze hadden letterlijk als doel om Nordin het gevoel te geven dat hij er vanavond misschien wel uit zou vliegen.

13 likes

Omg ja dat toneelstukje. Dan ben je wel echt droevig ja. Koekje van eigen deeg.

Hoop echt dat C en Nordin overleven hoor.

4 likes

Ik ben geen fan van wie dan ook deze expeditie, maar Nordin doet precies wat hij Kevin nadraagt en vind zijn reactie wel kinderachtig. Own dan ook je revenge

3 likes

Begin mij ook steeds meer aan Matyas en Camiel te ergeren. Ze zeggen precies niks, nul mening en lopen een beetje achter Amije aan

21 likes

Ik hoop eigenlijk dat Tobi het licht gaat zien. En met Camiel en Matyas overstapt.

Maar zal wel niet met die kutbond.

6 likes

Die vooruitblik met de ‘4 tegen 2’ opmerking voorspelt dat ze gewoon achter Amije aan blijven lopen :smiling_face_with_tear:

5 likes

Voorheen wilde ze ook niet mee werken aan iemand naar huis stemmen, want ze speelde het spel

1 like

Wat kut dat Amije nu die munt heeft, zou zo mooi zijn als ze denkt em niet nodig te hebben en ze eruit wordt gestemd. Maar het zal wel niet :sweat_smile: En zoooo irritant om steeds te kijken naar hun plannetje waarin ze uitstippelen wie er volgens hun in de finale mag komen!

7 likes

die gefaalde boks HAHAHAHAHA

5 likes

Echt zooooo zwaar hypocriet dit zeg, en wat geweldig gespeeld door Nordin hahaha. Reacties onder Amije’s laatste insta post zijn ook echt bizar intens. Gewoon boomers die haar uitmaken voor “vies wijf”

3 likes

Lies die zegt lekker te hebben geslapen en dat ze fijn tegen amije kon aanliggen en het eindelijk niet koud had en dan die reactie van amije met ugh laat me met rust oid. :joy: het komt echt zo bot over. Ik hoop dat lies wint en anders churandy.

2 likes

Zo wat een enorm heftige reacties op Amije haar Instagram. Daaamn, t is maar een spelletje op televisie. Vind het ook wel sneu voor haar. Stel je voor: je doet tijd terug mee, kijk uit naar de uitzendingen en vervolgens krijg je deze bak stront over je heen. Ze komt inderdaad onsympathiek over maar ‘val dood’ en ‘vies wijf’ etc. Dan zit je echt te diep in een spelletje hoor haha.

7 likes

Ik vind haar in het programma zeer onsympathiek overkomen (ze zegt die dingen ofc zelf maar hoeveel is editing?) maar waarom je in godsnaam zulke dingen op iemands insta zou commenten? Mensen moeten echt een leven zoeken :sob:

14 likes

Ik hoop zo dat Churandy gaat winnen, en anders Lies. Ik vind het zo jammer dat dat spel zo ver wordt doorgetrokken deze keer. Ben me eigenlijk elke keer aan het irriteren als ik kijk. Wat is er gebeurt met ik hoop dat ik tegen C. in de finale sta want hij is echt een waardige speler?

Nou doei Kevin! Ga je niet missen.

10 likes

Ik zit echt op een andere planeet dan iedereen hier geloof ik. :joy:

Het hele idee van dit programma is naar mijn idee dat je smerige spelletjes speelt. En dan hoop je als kijker dat iemand anders nog smeriger spelletjes speelt zodat de uitkomst alsnog onverwachts is. Waarom doen zowel de kijkers als de deelnemers hier ineens verbaasd over? Dat je als deelnemer emotioneel wordt op het moment dat je wordt genaaid snap ik nog, maar de rest
 Wat zit iedereen de laatste paar seizoenen ineens moreel superieur te doen.

6 likes

haha dat is toch altijd al ‘bedankt voor het verpesten van m’n droom’. of die ongewassen jasper van de fomo show (weet ff zn naam niet) die helemaal boos werd een paar jaar terug

6 likes

Hahahaha ja maar dat je daar op dat moment helemaal emo om wordt snap ik nog na weken slaap tekort en honger. Maar waarom doet iedereen hier en op socials elke keer verbaasd over? Het is nog nooit niet zo gespeeld. En als iedereen helemaal eerlijk zou spelen zou dit hele topic vol staan met: “Pfff zo saai dit seizoen.”

7 likes

Nou maar echt, iemand speelt het spel en is fanatiek nou boehoeee

Ik heb liever dat Amije wint dan die twee suffe broers zonder mening. Of een Tobi die alleen maar zit te zeiken en daar helemaal niet wil zijn??? Ga. Naar. Huis.

(ik ben trouwens voor Churandy want ik gun het hem het meest, vind hem ook een waardige Robinson)

4 likes

Ik weet wel dat het altijd gebeurt, ben in die zin ook niet verbaasd maar het doel van het spel is officieel wie de beste robinson is. In mijn ogen is dat niet degene die het beste sluwe spelletjes kan spelen, maar degene die het beste kan survivallen en het beste is in de proeven. In de finale moet je zelf natuurlijk ook nog goed zijn, maar als je de sterkste spelers eruit speelt met sluwe spelletjes, ben je dus imo niet de beste robinson van het seizoen.

1 like

Oh die jasper, wat een vreselijk jochie. Zo blij dat tobias het veel beter dan hem doet.

En ja wat is een waardige robinson? Dat met die symbolen had ik eigenlijk ook gekunt, maar het merendeel van de proeven mwah of niet eens. Ik vind lies dus wel een waardige robinson.

1 like