Expeditie Robinson #4

Ohhhh love Edith! Ik ga dit jaar weer kijken!

Leeuk! Kan niet wachten!

5 likes

Denk dat er neer van zulke types tussen zitten, kan leuke tv worden :sweat_smile:
Niels was ook zo’n eikel.

Nee joh zij was echt lache

2 likes

Had even de gedachte en hoop dat Niels Nielson was, maar helaas.

Ik ben trouwens echt verbaasd dat er zoveel mensen nog een keer mee willen doen, als halve finalist kun je nog als doel hebben het nu wel te halen maar als winnaar zou ik echt passen :joy:

2 likes

Bekendheid/aandacht denk ik

1 like

Een nieiw seizoen kan ik na afgelopen seizoen niet meer aan. Hoe lang zullen ze er dit keer over doen? 5 maanden? In het diepste diepste geheim

7 likes

Ik vraag me ook af hoe het is als je wƩl weet waar je aan begint.

1 like

Beter doen ze het nu gewoon echt. Onbewoond eiland, wie overleeft wint. Geen pizza, geen proeven, geen eten. Elkaar afmaken om te overleven PLOTTWIST

11 likes

Hallo, het beste nieuws is nog wel dat het zonder Nicolette is!

8 likes

Ja inderdaad! Het is wel fijn qua klimaat dat het op Zanzibar is, daar is het het hele jaar 30 graden. Dus dan kun je je goed voorbereiden op het weer en er groeit veel qua fruit/kruiden etc. Dus ik neem aan dat we geen pizza’s meer gaan krijgen haha.

1 like

Neee ik was fan van haar. Niemand mocht haar op het eiland maar zij zat lekker in haar eentje geniale plannetjes uit te voeren. Echt genoten van die vrouw!

2 likes

De eerste twee afleveringen staan al online van het Allstars seizoen!

Erger me nu al aan de aanwezigheid van Hugo :joy:

6 likes

Dus Hugo is er nog niet uit? :sob: Ferry wel?

4 likes

Nee, ik ben alweer vergeten wie eruit zijn :sweat_smile: De eerste aflevering 2 die niet eens mochten beginnen als het ware. En de tweede aflevering een vrouw die ik ook niet ken / of kan herinneren van haar vorige seizoen. :joy:

edit: even teruggekeken… Deze deelnemers had ik wel graag willen zien die halverwege aflevering 1 al zijn afgevallen: Kay en Gregory

2 likes

Haha jammer, hoopte de twee uit m’n vorige comment

1 like

Ben net begonnen met de eerste aflevering.

Wel jammer dat er gelijk 2 afvallen, die als ware nog niks gedaan hebben.

2 likes

Ja vind ik ook echt suf en jammer, helemaal voor niks gekomen wat een anti climax

5 likes

Wat ga ik me toch stuk om Ferry, die raakt zo snel in paniek hahahahah ā€œfuck fuck fuck fuckā€

5 likes