Ohhhh love Edith! Ik ga dit jaar weer kijken!
Leeuk! Kan niet wachten!
Denk dat er neer van zulke types tussen zitten, kan leuke tv worden
Niels was ook zoān eikel.
Nee joh zij was echt lache
Had even de gedachte en hoop dat Niels Nielson was, maar helaas.
Ik ben trouwens echt verbaasd dat er zoveel mensen nog een keer mee willen doen, als halve finalist kun je nog als doel hebben het nu wel te halen maar als winnaar zou ik echt passen
Bekendheid/aandacht denk ik
Een nieiw seizoen kan ik na afgelopen seizoen niet meer aan. Hoe lang zullen ze er dit keer over doen? 5 maanden? In het diepste diepste geheim
Ik vraag me ook af hoe het is als je wƩl weet waar je aan begint.
Beter doen ze het nu gewoon echt. Onbewoond eiland, wie overleeft wint. Geen pizza, geen proeven, geen eten. Elkaar afmaken om te overleven PLOTTWIST
Hallo, het beste nieuws is nog wel dat het zonder Nicolette is!
Ja inderdaad! Het is wel fijn qua klimaat dat het op Zanzibar is, daar is het het hele jaar 30 graden. Dus dan kun je je goed voorbereiden op het weer en er groeit veel qua fruit/kruiden etc. Dus ik neem aan dat we geen pizzaās meer gaan krijgen haha.
Neee ik was fan van haar. Niemand mocht haar op het eiland maar zij zat lekker in haar eentje geniale plannetjes uit te voeren. Echt genoten van die vrouw!
De eerste twee afleveringen staan al online van het Allstars seizoen!
Erger me nu al aan de aanwezigheid van Hugo
Dus Hugo is er nog niet uit? Ferry wel?
Nee, ik ben alweer vergeten wie eruit zijn De eerste aflevering 2 die niet eens mochten beginnen als het ware. En de tweede aflevering een vrouw die ik ook niet ken / of kan herinneren van haar vorige seizoen.
edit: even teruggekeken⦠Deze deelnemers had ik wel graag willen zien die halverwege aflevering 1 al zijn afgevallen: Kay en Gregory
Haha jammer, hoopte de twee uit mān vorige comment
Ben net begonnen met de eerste aflevering.
Wel jammer dat er gelijk 2 afvallen, die als ware nog niks gedaan hebben.
Ja vind ik ook echt suf en jammer, helemaal voor niks gekomen wat een anti climax
Wat ga ik me toch stuk om Ferry, die raakt zo snel in paniek hahahahah āfuck fuck fuck fuckā