Waarom was Niels oaw stom vorige keer? Weet nog dat hij irritant was maar weet niet meer wat hij dan irritant deed
Ik heb ook een zwak voor hem! Hij is zo fanatiek, haha.
Enige wat ik nog weet is dat hij zijn immuniteitsring gebruikte om Roeland (
) te redden
Verder geen idee eigenlijk
Niels was in mijn herinnering vooral super bijdehand en betweterig.
Maar toen zat hij met Kaj (Gorgels) heel lang op winnaarseiland en dat was ook wel weer aandoenlijk ofzo, leuk seizoen was dat wel.
Hield hij niet ook eten of zo achter?
Ik vind hem ook leuk! Zo enthousiast vond zijn hoarder gevoel in dat hutje ook grappig
Ik vind t ook leuk dat je nu eens merendeel vd deelnemers al kent, normaal dan zie je zooooveel gezichten en herken ik er drie ofzo ![]()
Ik had na 20 minuten al geen zin meer om verder te kijken, toen bleek dat Kaj er al uit lag. Had gehoopt nog wel wat afleveringen tegen hem aan te kunnen kijken ![]()
Aflevering 2
Jammer dat die proef uit aflevering 2 er eentje was die echt vorig seizoen (toch?) er ook al in zat. Hoop dat er ook weer wat toffe nieuwe proeven in komen!
Ja ik vond het ook jammer dat Kay er meteen uitlag. Gregory was in zijn seizoen ook al niks aan en kon eigenlijk ook niet veel, ondanks dat ie altijd riep “ik ben een sportman!!!”.
Maar het beste van dit seizoen is natuurlijk Mariana. Kan nu al niet wachten tot ze iemand een mes in de rug steekt ![]()
Afl 2
Vgm zag je in het voorstukje van afl 3 ook een proef die ze eerder hebben gedaan met zo’n klimmuur. Maar dat was dacht ik niet van vorig seizoen maar een ander jaar
Haha dat is exact wat hij nu ook zei toen hij er uit lag.
Ik heb echt het idee dat ik naar de grote Ferry en Hugo show zit te kijken
Als ze niet continue in beeld komen komen ze wel in beeld met zo’n interviewsetting
Een dag zonder cassave is een dag niet geleefd volgens Bertie
Ik vind het echt wel weer leuk zo met gemotiveerde all stars!
Spoilers afl 3
Jaaa wat fijn dat team geel deze won!! Alleen jammer van Dio, was wel voorspelbaar dat hij eruit ging met zijn voet.
Dacht nog heel even dat ze Niels eruit zouden gooien met zijn heimwee maar toch niet
Ben wel heel benieuwd naar volgende week met het gelijkspel!
Ik vind het echt weer leuk om deze editie te volgen. De vorige editie vond ik wat saai maar hier zit meer vaart in.
Spoilers afl. 3:
Ik had ook echt gedacht dat Niels naar huis zou moeten omdat hij het telkens over zijn heimwee had, jammer dat Dio er nu uit ligt. Ik had wel echt met hem te doen toen hij zo’n pijn had. Fijn dat team geel won, ik vind daar echt veel leuke mensen inzitten. Team oranje eigenlijk alleen Mariana tot nu toe. Ik erger me een beetje aan Hugo
Spoiler
Arme Dio, ik vind hem zo’n toffe peer en altijd positief en gezellig. Jammer dat hij eruit ligt ![]()
-aangepast door moderator-
Ik denk dat dit een spoiler is van de aflevering die nu op Videoland staat?
Ik heb het al gezien dus niet boeiend voor mij, maar beetje flauw wel dit. Je weet heus wel dat het altijd een beetje voorzichtig is met posten over wie eruit ligt en dat het in dit geval ook nog via videoland vooruitkijken is is het al helemaal duidelijk dat het in een spoiler moet.
Bedankt hiervoor
Niet iedereen kijkt vooruit via Videoland
Just my luck dat ik net 30 seconden voor de aanpassing in dit topic zat ![]()
Ik geloof dat ik de enige ben die Hugo echt fantastisch vind?!
Love him zo lekker overdreven haha. Arme Dio met z’n voet.
Ik vind team oranje juist leuker. Team geel vind ik Carlos, Edith en Thomas echt helemaal niks.