Wow deden Bertie, Thomas en Dio mee in 2016!? Dat lijkt veel korter geleden.
Heb Sebastiaan toch wel wat gemist de afgelopen jaren
Nou, ik vond hem wel erg irritant. Doe gewoon rustig…? Die paniek om een spelletje…
Fijn dat Hugo’s ware aard weer eens naar boven komt. Alleen toen ik die bandana al om zn hoofd zag kreeg ik nare flash backs haha.
Bah nou. Ik vind het gele team het leukst denk ik.
In oranje zit ook Niels
Ja die vond ik ook echt niet leuk de vorige keer. Ik ben ook team geel.
Nu aflevering twee kijken op Videoland.
afl 2
Ik heb een zwak voor Niels, geen idee waarom.
Maar waar sloeg die agressie van Edith naar hem toe nou op? Vind haar gelijk vet stom.
En jammer dat ze niet lieten zien dat ze blijkbaar allemaal hadden besloten op Krystl te stemmen? Dat kon geen toeval zijn.
Ik ga stuk om Ferry, hoop voor mijn vermaak dat hij er lang in blijft.
Vind Dominique en Sebas heel sympathiek?
Nou wat stom dat die eerste 2 al meteen naar huis moesten? Maak dan de teams 1 persoon groter, nu zijn ze helemaal voor niks daarheen gekomen.
Videoland spoilers
Ik ben voor team geel, zo balen dat ze weer hadden verloren vind dat andere team echt niks aan.
Vond het wel raar dat die atlete zo boos werd om Niels op die balk?? Dacht echt waar komt deze woede vandaan
Misschien impopulair maar ik vind het jammer dat er geen afvallerseiland is, vind het wel zo eerlijk als mensen zichzelf nog kunnen redden met een proef ipv dat stemmen.
Waarom was Niels oaw stom vorige keer? Weet nog dat hij irritant was maar weet niet meer wat hij dan irritant deed
Ik heb ook een zwak voor hem! Hij is zo fanatiek, haha.
Enige wat ik nog weet is dat hij zijn immuniteitsring gebruikte om Roeland () te redden
Verder geen idee eigenlijk
Niels was in mijn herinnering vooral super bijdehand en betweterig.
Maar toen zat hij met Kaj (Gorgels) heel lang op winnaarseiland en dat was ook wel weer aandoenlijk ofzo, leuk seizoen was dat wel.
Hield hij niet ook eten of zo achter?
Ik vind hem ook leuk! Zo enthousiast vond zijn hoarder gevoel in dat hutje ook grappig
Ik vind t ook leuk dat je nu eens merendeel vd deelnemers al kent, normaal dan zie je zooooveel gezichten en herken ik er drie ofzo
Ik had na 20 minuten al geen zin meer om verder te kijken, toen bleek dat Kaj er al uit lag. Had gehoopt nog wel wat afleveringen tegen hem aan te kunnen kijken
Aflevering 2
Jammer dat die proef uit aflevering 2 er eentje was die echt vorig seizoen (toch?) er ook al in zat. Hoop dat er ook weer wat toffe nieuwe proeven in komen!
Ja ik vond het ook jammer dat Kay er meteen uitlag. Gregory was in zijn seizoen ook al niks aan en kon eigenlijk ook niet veel, ondanks dat ie altijd riep “ik ben een sportman!!!”.
Maar het beste van dit seizoen is natuurlijk Mariana. Kan nu al niet wachten tot ze iemand een mes in de rug steekt
Afl 2
Vgm zag je in het voorstukje van afl 3 ook een proef die ze eerder hebben gedaan met zo’n klimmuur. Maar dat was dacht ik niet van vorig seizoen maar een ander jaar
Haha dat is exact wat hij nu ook zei toen hij er uit lag.
Ik heb echt het idee dat ik naar de grote Ferry en Hugo show zit te kijken Als ze niet continue in beeld komen komen ze wel in beeld met zo’n interviewsetting
Een dag zonder cassave is een dag niet geleefd volgens Bertie Ik vind het echt wel weer leuk zo met gemotiveerde all stars!