Just my luck dat ik net 30 seconden voor de aanpassing in dit topic zat
Ik geloof dat ik de enige ben die Hugo echt fantastisch vind?! Love him zo lekker overdreven haha. Arme Dio met z’n voet.
Ik vind team oranje juist leuker. Team geel vind ik Carlos, Edith en Thomas echt helemaal niks.
Flauw? Ik deed dit niet expres.
Ik kijk geen kabel tv want ik heb alleen videoland etc.
Ik ben er vanuit gegaan dat het eerst op tv komt en daarna op videoland, want dat ging voorgaande jaren bij mij weten wel zo.
Sorry als ik het gespoiled heb. Was niet mijn bedoeling!
Er stonden 2 vrij duidelijke spoilers boven je waardoor je het had kunnen weten maar goed
Zoals ik al zei. Sorry.
Kan gebeuren toch, uiteindelijk is het maar een tv-programma hè
Zit Ferry erin voor het leedvermaak ofzo wat een figuur
Leuk huisje!
Zou de hele tijd bang zijn dat die apen er met mijn strings vandoor zouden gaan. Maar wel heerlijk om daar te mogen zitten zeg!
En zeggen dat het oh zo moeilijk is, maar toch werd er vol gestemd op Krystl . Dus zo moeilijk hadden ze het er nou ook niet mee.
Videoland spoiler
yes, doei Hugo! Ik weet niet echt voor welk kamp ik nu ben na deze hussel
Edith lijkt wel verliefd op Carlos joh
Ik vind haar heel vervelend met haar kamp flamboyant hahaha
Haha wat had ferry nou net weer voor takje onder zn hoofdband
Spoilers videoland
Jaaa Hugo eruit Wel dom dat ze vorige week in het voorstukje al lieten zien dat het gelijkspel werd, nu wist je al dat al dat gepraat voor niks was
Vind die teamhussel opzich wel snel al, ze hebben beide pas 1 iemand naar huis gestuurd?
Ik vind Edith wel echt vervelend
Videoland
Geel, 100%
Ik vind Edith zó vervelend! Enige die ik daar leuk vind is Sebastiaan.
Geel, sowieso Niels en -sorrynotsorry- Ferry en Mariana en Jan. Bertie mag alleen wel weg daar.
videoland
My godddd wat erger ik me kapot aan Edith zeg. Heb nog nooit iemand zo niet gemogen, zelfs Britte niet
Vind het als een van de weinigen wel echt heel jammer dat Hugo eruit is.
Vind het ook wel jammer hoor, beetje sneaky spelers jou ik wel van haha.
Videoland
Ik vond het trouwens echt droog dat Geraldine bij Hugo’s verhaal helemaal tranen kreeg terwijl Art er zo naast stond
Ik mis wel ‘zoveel stemmen in de urn’ want nu gebruiken ze geen urn meer
Zij zat bijna de hele tijd op afvallers eiland.