Expeditie Robinson #4

Spoilers afl 3

Jaaa wat fijn dat team geel deze won!! Alleen jammer van Dio, was wel voorspelbaar dat hij eruit ging met zijn voet.

Dacht nog heel even dat ze Niels eruit zouden gooien met zijn heimwee maar toch niet

Ben wel heel benieuwd naar volgende week met het gelijkspel!

6 likes

Ik vind het echt weer leuk om deze editie te volgen. De vorige editie vond ik wat saai maar hier zit meer vaart in.

Spoilers afl. 3:

Ik had ook echt gedacht dat Niels naar huis zou moeten omdat hij het telkens over zijn heimwee had, jammer dat Dio er nu uit ligt. Ik had wel echt met hem te doen toen hij zo’n pijn had. Fijn dat team geel won, ik vind daar echt veel leuke mensen inzitten. Team oranje eigenlijk alleen Mariana tot nu toe. Ik erger me een beetje aan Hugo

6 likes
Spoiler

Arme Dio, ik vind hem zo’n toffe peer en altijd positief en gezellig. Jammer dat hij eruit ligt :frowning:

-aangepast door moderator-

5 likes

Ik denk dat dit een spoiler is van de aflevering die nu op Videoland staat?

5 likes

Ik heb het al gezien dus niet boeiend voor mij, maar beetje flauw wel dit. Je weet heus wel dat het altijd een beetje voorzichtig is met posten over wie eruit ligt en dat het in dit geval ook nog via videoland vooruitkijken is is het al helemaal duidelijk dat het in een spoiler moet.

1 like

Ik heb je bericht in een spoiler gezet. Zodra de afleveringen op tv zijn geweest, kun je los.

1 like

Bedankt hiervoor :sweat: Niet iedereen kijkt vooruit via Videoland

3 likes

Just my luck dat ik net 30 seconden voor de aanpassing in dit topic zat :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik geloof dat ik de enige ben die Hugo echt fantastisch vind?! :joy: Love him zo lekker overdreven haha. Arme Dio met z’n voet.

Ik vind team oranje juist leuker. Team geel vind ik Carlos, Edith en Thomas echt helemaal niks.

7 likes

Flauw? Ik deed dit niet expres.
Ik kijk geen kabel tv want ik heb alleen videoland etc.
Ik ben er vanuit gegaan dat het eerst op tv komt en daarna op videoland, want dat ging voorgaande jaren bij mij weten wel zo.
Sorry als ik het gespoiled heb. Was niet mijn bedoeling!

Er stonden 2 vrij duidelijke spoilers boven je waardoor je het had kunnen weten :sweat_smile: maar goed

2 likes

Zoals ik al zei. Sorry.

4 likes

Kan gebeuren toch, uiteindelijk is het maar een tv-programma hè

4 likes

Zit Ferry erin voor het leedvermaak ofzo wat een figuur

3 likes

Leuk huisje!

2 likes

Zou de hele tijd bang zijn dat die apen er met mijn strings vandoor zouden gaan. :joy: Maar wel heerlijk om daar te mogen zitten zeg!

2 likes

En zeggen dat het oh zo moeilijk is, maar toch werd er vol gestemd op Krystl :smiling_face_with_tear:. Dus zo moeilijk hadden ze het er nou ook niet mee.

Videoland spoiler

yes, doei Hugo! Ik weet niet echt voor welk kamp ik nu ben na deze hussel

2 likes

Edith lijkt wel verliefd op Carlos joh

5 likes

Ik vind haar heel vervelend :sweat_smile: met haar kamp flamboyant hahaha

9 likes