Expeditie Robinson #4

Haha wat had ferry nou net weer voor takje onder zn hoofdband

Spoilers videoland

Jaaa Hugo eruit :partying_face: Wel dom dat ze vorige week in het voorstukje al lieten zien dat het gelijkspel werd, nu wist je al dat al dat gepraat voor niks was

Vind die teamhussel opzich wel snel al, ze hebben beide pas 1 iemand naar huis gestuurd?

Ik vind Edith wel echt vervelend

8 likes
Videoland

Geel, 100%

Ik vind Edith zó vervelend! Enige die ik daar leuk vind is Sebastiaan.
Geel, sowieso Niels en -sorrynotsorry- Ferry en Mariana en Jan. Bertie mag alleen wel weg daar.

4 likes
videoland

My godddd wat erger ik me kapot aan Edith zeg. Heb nog nooit iemand zo niet gemogen, zelfs Britte niet :joy:

Vind het als een van de weinigen wel echt heel jammer dat Hugo eruit is.

8 likes

Vind het ook wel jammer hoor, beetje sneaky spelers jou ik wel van haha.

2 likes
Videoland

Ik vond het trouwens echt droog dat Geraldine bij Hugo’s verhaal helemaal tranen kreeg terwijl Art er zo naast stond :smiley:

Ik mis wel ‘zoveel stemmen in de urn’ want nu gebruiken ze geen urn meer

1 like

Zij zat bijna de hele tijd op afvallers eiland.

1 like

Volgens mij heeft Bertie het hele seizoen op afvallers eiland gezeten en dus geen proeven gespeeld (behalve de halve finale en finale denk ik?)

1 like
videoland

Ja echt zo jammer! Had hem graag verder zien komen. Van mij mag Edith ook weg. Al ben ik bang dat ze nog lang in het spel zal blijven… :sob:

3 likes
Videoland

Ik vind dat wisselen van teams altijd zo stom :sweat_smile: snap echt niet waarom ze dat doen.

3 likes

Echt niet leuk meer dit topic, dit is al de tweede keer dan iemand spoiled. Wil je het ff in een spoiler zetten aub? Ik kan nu uit je post opmaken welke helft van de deelnemers iig níet afvalt volgende aflevering

5 likes

Sorry!! Had er even totaal geen erg in dat videoland voor loopt. Super stom van mij! Ik dacht nog in mijn hoofd van moet ik het nog in een spoiler doen en toen totaal niet aangedacht dat dit seizoen ook op tv wordt uitgezonden en het dus op videoland altijd een spoiler is.

1 like
Videoland

Ik dacht hetzelfde over Dominique en Carlos maar zij komen beide uit een ander seizoen

videoland

Ahh Jan… wel schattig dat Bertie en hij tegen beter weten in op Thomas gingen haha.

Vooruit, valt inderdaad mee van Edith. Maar wel karma voor haar dat haar hele hoofd is lekgestoken door een beest.

Verder saai.

5 likes

Bertie met Mariana en ferry, grappige combi

2 likes
Videoland spoilers

Neeee niet Jan :frowning: echt zo onwijs jammer, ook dat Bertie die munt toch niet op hem had ingezet maarja dat weet je nooit. Hoop dat Thomas er gauw uitligt.

Vond het wel grappig dat die anderen dachten dat Hugo Rita wel even had overgehaald maar dat hij er ineens uit lag.

Weet niet zo goed voor wie ik nu moet zijn, ik was echt team Jan :pleading_face: maar ik vind Carlos en Sebastiaan ook nog wel leuk

@Calypso vgm zat Do in het seizoen samen met Jan, maar je punt staat nog steeds want die 2 hebben ook niks met elkaar :joy:

3 likes

Volgens mij bedoel jij Imke, zij zat wel in hetzelfde seizoen als Carlos en die waren dikke mik.

2 likes

Imke met der wenkies, ik weet het direct weer.

4 likes
Videoland

Maar echt, wat was er met haar gezicht gebeurd? :flushed:

Videolandspoilers:

Samenvatting

Ahww echt jammer van Jan. Was ook echt team Jan. Nu hoop ik echt stiekem dat er iets van een afvallers eiland is.

Ben nu denk ik team Bertie. Verder vindt ik Sebastiaan & Carlos leuk. Ik hoop wel dat Thomas & Edith er snel uitliggen.

4 likes