Volgens mij heeft Bertie het hele seizoen op afvallers eiland gezeten en dus geen proeven gespeeld (behalve de halve finale en finale denk ik?)
videoland
Ja echt zo jammer! Had hem graag verder zien komen. Van mij mag Edith ook weg. Al ben ik bang dat ze nog lang in het spel zal blijvenā¦
Videoland
Ik vind dat wisselen van teams altijd zo stom snap echt niet waarom ze dat doen.
Echt niet leuk meer dit topic, dit is al de tweede keer dan iemand spoiled. Wil je het ff in een spoiler zetten aub? Ik kan nu uit je post opmaken welke helft van de deelnemers iig nĆet afvalt volgende aflevering
Sorry!! Had er even totaal geen erg in dat videoland voor loopt. Super stom van mij! Ik dacht nog in mijn hoofd van moet ik het nog in een spoiler doen en toen totaal niet aangedacht dat dit seizoen ook op tv wordt uitgezonden en het dus op videoland altijd een spoiler is.
Videoland
Ik dacht hetzelfde over Dominique en Carlos maar zij komen beide uit een ander seizoen
videoland
Ahh Jan⦠wel schattig dat Bertie en hij tegen beter weten in op Thomas gingen haha.
Vooruit, valt inderdaad mee van Edith. Maar wel karma voor haar dat haar hele hoofd is lekgestoken door een beest.
Verder saai.
Bertie met Mariana en ferry, grappige combi
Videoland spoilers
Neeee niet Jan echt zo onwijs jammer, ook dat Bertie die munt toch niet op hem had ingezet maarja dat weet je nooit. Hoop dat Thomas er gauw uitligt.
Vond het wel grappig dat die anderen dachten dat Hugo Rita wel even had overgehaald maar dat hij er ineens uit lag.
Weet niet zo goed voor wie ik nu moet zijn, ik was echt team Jan maar ik vind Carlos en Sebastiaan ook nog wel leuk
@Calypso vgm zat Do in het seizoen samen met Jan, maar je punt staat nog steeds want die 2 hebben ook niks met elkaar
Volgens mij bedoel jij Imke, zij zat wel in hetzelfde seizoen als Carlos en die waren dikke mik.
Imke met der wenkies, ik weet het direct weer.
Videoland
Maar echt, wat was er met haar gezicht gebeurd?
Videolandspoilers:
Samenvatting
Ahww echt jammer van Jan. Was ook echt team Jan. Nu hoop ik echt stiekem dat er iets van een afvallers eiland is.
Ben nu denk ik team Bertie. Verder vindt ik Sebastiaan & Carlos leuk. Ik hoop wel dat Thomas & Edith er snel uitliggen.
Videoland
Ben benieuwd hoe snel het kamp doorheeft dat Thomas een beetje met alle winden meewaait. Ik vind dat zoān onbetrouwbaar type
Samenvatting
nooo carlos eruit ik was echt voor hem. in 2017 ook al trouwens haha, stiekeme crush. wel echt extreem veel stemmen ingezet joh, bizar. ben benieuwd hoe het de komende eilandraden gaat zijn als niemand meer stemmen heeft. zal wel weer een zwarte stem komen voor de verliezer van de proef ofzo.
oh en is het jullie ook opgevallen dat geraldineās stem/voice over een stukje geknipt/geplakt was? bij de eilandraad wanneer ze zegt dat sebastiaan mag gaan stemmen, klinkt alsof het in de studio achteraf is opgenomen ipv live op het eiland. vond het wel grappig zo tussendoor even anders.
Haha ik heb het even teruggekeken en het is wel heel gek geknipt ja. Volgens mij gebeurt dat ook altijd met die gezichtsuitdrukkingen enzo, ze kiezen gewoon random bepaalde momenten als iemand heel serieus kijkt als het in de tekst over hen gaat
Bij Geraldine kijk je eerst naar haar rug terwijl ze aan het woord is maar ze beweegt helemaal niet, dan zie je haar van de voorkant waar ze Sebastiaans naam zegt en ze haar arm wel beweegt. Precies op het moment dat ze ājijā zegt is er een cut naar een ander beeld waardoor het net lijkt of ze haar mond dicht houdt of dat het niet synchroon loopt.
Videoland
zooooooo veel stemmen ingezet!!! En Mariana heeft een plannetje volgende week⦠hopelijk zet het de boel flink op stelten
Videoland
Neee echt wat een kut seizoen, ik vind Niels echt zo stom en nu gaat alles volgens zijn plannetje terwijl hij op winnaarseiland zit
Ik snap sowieso niet waarom er een eilandraad is na de samensmelting? Bertie is toch de afvaller dan hoeft er toch geen eilandraad
Hoop dat Mariana de boel lekker opschudt volgende week, dat is het enige wat het nog leuk kan maken
Wat een schijt vent is die Niels, ugh.
ja precies wat jij zegt, dat je haar van de achterkant ziet haha. beetje gek gemonteerd allemaal