Mij viel het net ook op ja haha. Keek net de nieuwste op Videoland.
Dit seizoen vliegt juist weer veel te snel voorbij
Videoland
Aahh nee! Carlos eruit Ik vond het wel een beetje sneu dat hij dacht dat ze hem niet mogen. Volgens mij gewoon weggestemd omdat hij zo sterk is. Stemmen was wel spannend zeg! Sowieso wel weer een leuk en spannend seizoen. Leuke proeven ook.
Jammer dat het samensmeltingsdiner maar met 3 personen was, vind het altijd zo leuk maar viel nu tegen.
Ik ben nu wel benieuwd naar het plannetje van Mariana hoor.
Hopelijk is er een afvallers eiland. Vond het ook al zo jammer dat Jan er vorige week uit moest.
Impopulaire mening hier volgens mij: ik vind Carlos helemaal niet zo leuk, beetje zelfingenomen ofzo. Vind Niels niet per se heel leuk ofzo, maar wel echt heel goed in allerlei soorten proeven, vind hem echt wel een Robinson en gun het hem daarom om ver te komen.
Ik vind Carlos (en Edith) ook echt verschrikkelijk Niels en Hugo vind ik juist heel leuk.
Nu al zin in Mariana’s meesterplannetjes, haha ik vind haar echt leuk. Geen Robinson, maar wel leuk
Ik ook! Ik heb nu echt een soort onredelijke haat zelfs voor Edith haha
Vind Mariana niet echt leuk. Ben benieuwd hoe lang dit seizoen duurt, gaat echt super snel zo terwijl aan t vorige seizoen maar geen einde kwam.
Ja bah. En god straft meteen he? Nooit slim om zo samen te klitten met iemand en elkaar zo fanatiek aan te moedigen tijdens proeves.
Ik heb het niet snel maar vooral Edith zorgt bij mij intern voor heel negatieve kriebels.
(Videoland)
Samenvatting
Ik heb echt GENOTEN van deze aflevering, Mariana is echt me queen. Hoe ze daar ook zo stond te wachten achter die stenen toen Rita aan kwam lopen Ik ging stuk. Wou al bijna het stemmen doorspoelen tot het einde maar toch niet gedaan, haha en dat hoofd van Mariana toen Edith zei: “ja het is geen verrassing meer dat ik naar huis ga”. Haha was wel een sneu gezicht toen je eerst Ferry hoorde zeggen dat hij zijn lachen niet kon inhouden en daarna de groep vertelde over het plan en het volgende shot was het gezicht van Thomas. Alsof hij alles had gehoord. Ook Edith er verder niet bij betrekken zodat Thomas sowieso naar huis zou gaan want dat is leuker voor het verrassingseffect. Fantastisch.
Verder vind ik Edith echt vervelend, toen ze ook zo riep “lekker voor je” toen Ferry als eerste viel bij de proef en hoe ze zo verbitterd deed nadat ze zelf eruit lag.
En dat ophemelen van Niels begint een beetje irritant te worden. Ja hij is een ekte Robinson blablabla. Nu weten we het wel. Ook toen hij de proef gewonnen had en meteen twee andere op hem af kwamen en die boeien zo voor hem los maakten.
Kan niet wachten tot het volgende plannetje van Mariana
Videoland:
Oh inderdaad, wat een heerlijk plan van Mariana! Ik vind het zo leuk dat ze er nog in zit. Respect voor Edith zeg tijdens de proef. Zo knap! Maar daarna gelijk weer negatief. Van mij mag ze volgende week wel naar huis.
Zag in de voorstukjes de eetproef, leuk leuk! Ik kan me herinneren van een aantal jaren terug dat er ook een hamburger bij zat maar dat ze die toen niet meer durfden te eten, haha
Was dat niet Remy Bonjanski (schrijf je dat zo?) die toen over zijn nek ging van die hamburger, omdat hij zo gebrainwashed was door al het andere smerige eten? Was echt heeeeel geinig toen ja.
Oh jee, bertie en water
Videoland
niels zat zo te blaten over dat ie zo graag deelt en weggeeft. Was hij niet degene die toen eten verstopte voor de rest? Wel weer een klasse actie van Mariana
Videoland
Omgg Mariana is echt een queen, wat een geweldige actie van haar hahaha. Had het ook wel raar gevonden als Rita er niet in meeging, ze had toch niet veel te verliezen.
Had wel een beetje medelijden met Thomas toen hij daar zo zat en je de rest op de achtergrond hoorde lachen, ik hoop dat ze dat zo geedit hebben en dat het niet echt zo was
Vind dit soort proeven wel altijd flauw hoor, het is geen eerlijke wedstrijd als ze zelf invloed hebben op wie het het zwaarste heeft. Nu hebben ze Niels de winst gegund terwijl hij al zijn stemmen weer een ronde kan bewaren.
Ben Niels sowieso zat, alles gaat volgens ~zijn plan~ en de rest gaat er maar in mee. Vind het daarom wel een mooie actie dat Mariana er wat anders van gemaakt heeft.
videoland
Mariana En Sebastiaan ook zonder twijfelen: “eens”
videoland
Eerst Edith die ging janken over dat ze zich voelde als een klein kindje die gepest werd , en direct daarna Sebastiaan die weer begon over ‘in eigen vlees snijden’
Wel een toffe aflevering vanwege de wending, hoewel ik het ook jammer vind dat Edith er nog in zit want vind haar echt stom. Vind Thomas ook niet leuk maar ergerde me minder aan hem.
Wij moesten om dat laatste ook heel hard lachen. Zo droog kwam dat eruit.
Samenvatting
Hopelijk kan Mariana de volgende keer ervoor zorgen dat Niels eruit gaat, die heeft echt teveel macht nu
Samenvatting
Als ze niet oppassen nu is hij straks de enige met stemmen kan hij iedere keer iemand wegsturen met 1 stem
Eigenlijk moeten ze doen dat je ook 0 stemmen in mag zetten om ze op te sparen, dat zou bondjes ook veel spannender maken.
Jammer dat Carlos eruit is. Is absoluut wel een echte Robinson. De combinatie van Edith en Carlos was wel heel irritant. Ik vind Niels en Mariana heeeeeele irritante etters maar dat maakt het programma ook weer het kijken waard. En hoeveel wrok Niels nog een beetje heeft na een terechte winnaar als Carlos is zo zielig haha. Ik vond het seizoen met Edith geweldig, 3 vrouwen in de finale. En het seizoen dat carlos won ook heel leuk want dat was oprecht spannend. De echte robinson wint simpelweg bijna nooit want ja die wordt weggestemd. Heel logisch. Ze lullen in het begin altijd hetzelfde slappe gedoe dat de EKTE robinson mag/moet winnen. Komop zeg.
Volgens mij zijn de kijkcijfers ook enorm gedaald want misschien is dit programma een keer wel klaar? Het is altijd hetzelfde en zelden is het nog spannend. Ik was al voor niemand maar als ferdy of Mariana maar niet winnen. Dan kan je dat hele programma opdoeken.
@JeMoeder nee, dat is niet waar. Remy Bonjasky was voorafgaand aan het programma al bang voor de eefproef.