Ik vind Niels juist zeker ook een Robinson. Kan ie wel arrogant e.d. zijn, hij kan het wel allemaal.
Ik vond het geniaal dat er geen samensmeltingsdiner was. Lekkere domper ook op de feestsfeer. Heerlijk!
Oh zeker is ie dat hoor, ik zeg ook nergens dat ie dat niet is. Zou het ook terecht vinden, tot nu toe dan, dat hij wint.
Videoland:
Samenvatting
Omg ik zit die eetproef te kijken en
Ferry tijdens de eetproef is echt mijn mood
Vgm ben je vergeten het in een spoiler te zetten
Oh wat is hier precies spoiler aan dan? Niks toch haha. Of dat Ferry er nog in zit? Sorry dan
Hoe doe je een spoiler? #dtv
Edit: al gevonden!
En dat er een eetproef komt weet je ook pas vanavond in het voorstukje. Zijn idd niet mega spoilers hoor haha maar dacht ik zeg het toch voor de zekerheid omdat sommige mensen geen videoland hebben
Samenvatting
Hahah dat was echt 20 minuten aan kokhals geluiden - vooral die vissenogen
Maar ik vind t zooo naar dat ze die maden dan moeten vermoorden
Videoland
Nou begint wel een beetje saai te worden zo die proeven vorige week vond ik het nog oneerlijk met dat gewicht uitdelen maar nu heeft Niels gewoon weer eerlijk gewonnen. Ze kunnen iedereen wel vast naar huis sturen en hem bekronen tot winnaar.
Vind het echt zo raar dat iedereen mee lijkt te gaan met ~het draaiboek~, snappen deze mensen niet dat er een punt komt dat ze op hun eigen bondgenoten moeten stemmen?
Ben benieuwd naar volgende week, een proef zonder Niels dus een keer een verrassende winnaar
Videoland
Haha ik heb hardop gelachen om Ferry die met zān hand omhoog en zān tong naar buiten luid kokhalzend ingezoomd wordt door de camera Wat een beelden bij die proef haha
En yes blij dat Mariana er nog in zit, zat echt te vrezen dat die laatste stem voor haar zou zijn.
En ondanks dat Niels het gewoon supergoed doet zou ik het wel fijn vinden als hij ff kapt met winnen nu, wordt een beetje saai.
Haha heerlijk dat Thomas eruit is. Kan iemand me spoilen wie er volgende week uit gaat?
Kun je dan toch vooruitkijken met Videoland? Teach me, mijn vriend heeft die app maar hij snapt hem blijkbaar niet
Ja elke donderdag is er een nieuwe aflevering die een week voorloopt op de tv uitzending. Zoeken > Expeditie Robinson > Expeditie Robinson All Stars > en dan de nieuwste aflevering aanklikken
Ooh maar dan snapt hij het misschien wel want die is dan misschien op reguliere uitzendtijden? En dan waren we gisteren te vroeg. Ga het vanavond nog eens proberen, dankje!
Ookal is ze echt niet leuk, zou het mooi zijn als Edith wint volgende week en misschien Niels eruit gooit met het duel.
Ik hoopte ook echt dat Dominique zou winnen met de eetproef, maar helaas!
Staat er volgens mij meteen sochtends of snachts om 12u al op.
Hij staat nog niet direct in je kijklijst (kwam ik zelf ook achter om 03:00) maar wel als je naar expeditie robinson zelf gaat, dan staat hij erbij als laatste aflevering.
Samenvatting
Ja vind ik ook! Ze is vgm de allerlaatste over van haar kamp. Vind het niet echt leuk dat het is gelukt dat 1 kamp zoveel overheersender is, vooral omdat ik dat andere kamp aan het begin leuker vond
Hoe lang zitten ze er in totaal dit seizoen? Ik heb het idee dat ze er pas 2 weken ofzo zitten en nu al richting de finale. Dan komen ze toch echt lange na niet uit op de normale hoeveelheid dagen? Lijkt me dat het door de snelheid ook minder zwaar is dan dit jaar?! Mentaal gezien zeker door minder verveling/dagen doorkomen op de eilanden zou je zeggen. Vind dat recht toe recht aan zonder afvallers eiland etc wel prima maar vind het verder toch een beetje af doen aan ānormaleā concept
Ik vind mezelf een beetje een zeurpiet maar ik vind dit seizoen saai omdat het zo snel gaat en ik vond het laatste seizoen saai omdat het zo langzaam ging Het is ook nooit goed hahaha.