Expeditie Robinson #4

Zooo gooor!

Moest wel lachen om die boer van Mariana

1 like
Videoland

Echt jammer dat Edith niet even de proef won, maarja die meid heeft genoeg kansen gehad ondertussen.

Ik vind Niels wel een robinson als in overleven en proeven winnen maar ik vind hem zo niet leuk met zijn ~draaiboek~
Vind eigenlijk bijna niemand nog leuk nu, misschien Sebastiaan maar ik zie hem niet zo gauw de finale winnen

7 likes

Eens, iedereen gaat mee in zijn draaiboek, heeft niemand eigen ideeën ofzo
Behalve Mariana dan

5 likes
Videoland

Ik had gehoopt dat Niels iemand anders er uit zou stemmen, leek me wel weer een leuke plottwist!
En inderdaad, stom draaiboek…

1 like
V

Jaaa ik hoopte Mariana haha, maar hij is gewoon echt bang voor Edith.
Zou ik ook zijn haha.

Ik vind hem wel écht de Robinson hoor, mag 'm wel.

1 like
Videoland

Ik vond wat Niels zei over Edith eigenlijk echt een beetje stom. Dat ze zo’n beest is, en dat hij daarom bang wordt van haar.
Zei Niels niet ook weleens dat hij het liefst met sterke spelers de finale speelt? Op de een of andere manier heb ik het idee dat hij dit nooit had gezegd als dit over een man zou gaan.

6 likes
spoiler videoland

Ja, met sterke spelers, maar geen winnaars, want die hebben al eens gewonnen en die verdienen daarom geen 2e kans. En Edith had haar seizoen gewonnen volgens mij.

3 likes

wacht, wie gaat er volgende week dus uit? :eyes:

Presentatieduo moeten ze bij reguliere seizoenen ook zo houden, veel beter dit.

7 likes

Ja! Vooral geraldine vind ik echt een verbetering. Nicolette staat er altijd zo bij te kijken :angry: alsof ze zo de boksring in gaat die blik.

8 likes

afvaller volgende week:

edith

1 like

ik vind dit topic echt onleesbaar door al die spoilers

17 likes
Samenvatting

Ik had zo gehoopt dat Sebastian in de finale zou staan, maar wel blij met de andere 2 finalisten!

7 likes

Videoland:

Samenvatting

Ondanks dat Niels echt irritant kan zijn is het hem wel gegund! Ook heerlijk dat Ferry in de finale staat ondanks zijn gevloek vanaf dag 1 haha. Had het Sebastiaan ook wel echt gegund, echt een goedzak.

6 likes
Videoland

Het maakte me eigenlijk niet uit of het Sebastiaan of Mariana zou worden, maar was wel voor hun tweeën. Zul je net zien. Vind het met zo’n puzzel ook meer een gelukstreffer eigenlijk, blijkt ook wel omdat Ferry vooraf nog zei dat hij een slechte puzzelaar was.

2 likes
Videoland

Vind het ook echt weer typisch haha, vgm wint degene die vooraf zegt slecht te zijn in puzzelen altijd dit soort proeven. En de mensen die het leuk vinden zien het nooit :joy:

Jammer dat Sebastiaan niet in de finale staat maar Ferry is ook leuk! Ik ben voor Ferry maar ben er eigenlijk wel van overtuigd dat Niels gaat winnen.

Moet ook zeggen dat Mariana echt een baas is hoor, niet opgegeven en als ze geluk had gehad met die puzzel had ze het gewoon kunnen flikken. Echt super slim van Ferry ook om die puzzelstukken weer weg te halen

2 likes

Terwijl hij zelf wel de hele tijd aan het afkijken was. :joy: Verbaasde me eerlijk gezegd dat ze dat gewoon toe lieten.

2 likes

Ik vind Mariana zo stoer. Doet het gewoon maar weer even! Geen getut of gezeik maar gewoon gaan met die banaan.

13 likes

Iemand de finale al gezien? Ik heb hem net gekeken:

Het maakte me eigenlijk niet eens zo heel veel meer uit wie er won, ik was niet echt voor iemand. Prima dat Niels heeft gewonnen maar ik had het ook prima gevonden als Do of Ferry had gewonnen! Vond het een saai seizoen.

2 likes

Ook mensen die het nu gewoon op tv kijken?

2 likes