Expeditie Robinson #4

Ook mensen die het nu gewoon op tv kijken?

2 likes

Ik

1 like

Yes!

Ik vind Niels irritant en zelfingenomen

7 likes

Ja ik ook, echt jammer dat hij door is

2 likes

Ik hoop op SebastiaanšŸ¤ž

videoland

Ik vind Niels een terechte en leuke winnaar.
Hallo, hoe hij in de touwen slingert, zo makkelijk ergens in klimt en van de 30 pijlen gelijk de eerste 3 raakschiet. Niet normaal!

En ja ach, heel bescheiden is hij soms niet, maar volgens mij is de trotsheid naar hem van Ferry en Dominique niet onecht, en is hij wel gewoon een leuk persoon.

Het was nu alleen niet echt spannend, dat was een minpunt vond ik. Maar goed, dat zegt ook weer wat over zijn Robinson waardigheid.

10 likes

Het woord van deze aflevering is momentum

7 likes
Videoland finale spoilers

Meh, beetje saaie finale. Vind het toch leuker als het wat meer nek aan nek is en ze dan met zijn 3en dat einde proberen. Beetje jammer ook dat hij ineens thuis een kruisboog had liggen en het dus totaal niet uitdagend was :grimacing:

Viel me bij die andere editie ookal tegen dat Robbert als enige al bij dat laatste onderdeel was. Ik mis dat ze zo’n brandende fakkel een tering eind in een wokpan moeten gooien en dat het eeuwen duurt.

Vind Niels wel een robinson maar niet dat ik het hem gunde :joy: voelt echt als het heel holland bakt all stars seizoen met Glenn, dat je al ziet aankomen dat die wint maar dat de anderen eigenlijk leuker zijn

1 like
spoiler

Ja eens! Ook veel kennis gewoon. Vond het een leuk seizoen juist.

4 likes
Videoland

Ik vond het commentaar van Art en Geraldine zo raar bij deze proef. Ferry ging die bal tegen dat masker gooien, en Geraldine zo ā€˜dat was mis.’ En dingen als ā€˜komop Ferry, sneller!’ (dacht ik gehoord te hebben), leek bijna alsof ze probeerden de kandidaten een beetje te irriteren

2 likes
videoland

Vond wel echt heel tof hoe Ferry en Do reageerde op de overwinning van Niels.

3 likes

Ik zie dat de Australische versie nu ook op Videoland staat! Voor wie meer wil zien :grin:

6 likes

Ik zag dit vanmorgen ook, ook al was het een normale werkdag. Toch al bij aflevering 4. Dit is een stuk heftiger haha

1 like

Weet niet of t hetzelfde is. Maar op tiktok wel eens stukjes voorbij zien komen en dat lijkt zoveel heftiger dan expeditie. Als t dat is hoop ik echt dat er meer seizoenen op komen.

1 like

Wat staat Art zenuwachtig te prutsen met z’n handen

1 like

Haha ferrys toewijding tijdens die proeven

1 like

Leuk dat het zo veel verschillende onderdelen zijn

1 like

Zeker! Wel echt een beetje onhandig hoe Dominique dat kleine balletje over die balk gooide :sweat_smile:

1 like

Haha ja hoorrr niels heeft thuis een kruisboog

1 like