Hehe ja het klopt wel maar ouders die dat zeggen zijn wel heel vervelend.
Really.
Pas als mensen zo kinderen nemen vind ik ze echt vermoeiend, telt dat ook.
Mensen die dit zeggen zijn pas Ʃcht vermoeiend, ze hebben geen idee
Ja pff jesus ook al denk je het, zeg het gewoon niet, als die jongen zegt moe te zijn laat hem. Ging hij ook nog london erbij betrekken. Ja he london? Dat is zo he? WHATEVER.
Wat jammer van Ilias! Echt raar ook dat ze geen dokter voor hem regelden, heel slordig
Ik was een paar minuten te laat. Wat was er met ilias?
Huh, ik snap dit ook niet? Hoezo komt er niemandā¦
@Branko hij was in een aangespoelde naald gestapt. Hij vroeg om een dokter, maar die kwam niet dus is hij zelf gegaan.
Wat jammer voor hem zeg, lullig zo.
hij was in een aangespoelde naald getrapt en het leek erop dat een dokter niet echt prioriteit leek voor de crew
Ik blijf me ergeren aan de term āplunderā. Een plunder is niks, plunder is een werkwoord en geen zelfstandig naamwoord!
Vind het echt lame dat er maar 1 iemand naar huis gaat, is het toch wat minder spannend. Voor mijn gevoelbgingen er vroeger echt heel veel naar huis
Of zou het van 2 naar 1 zijn gegaan omdat Ilias al weg is
Ze zeggen de hele tijd ādie eet niet meeā. Dat klinkt nog half en half alsof iedereen doorgaat, maar niet allemaal met eten. Of heb ik niet goed opgelet?
Dat er weer iemand moet toekijken, haha!
Het zou me echt 100% niet verbazen als er een afvallerseiland is
Nee dat sowieso, ze misschien een hoop afleveringen waarin niemand naar huis ging omdat niemand de afvallers wilde hebben
Ja precies, zoiets zeiden ze net ook in de ātot zometeenā
Pfff lame
Neeee niet weer afvallerseiland
Hahahaha hij is echt niet blij. Denk dat hij in zijn hoofd al thuis zat aan een koningsmaal.