Expeditie Robinson #4

hij was in een aangespoelde naald getrapt en het leek erop dat een dokter niet echt prioriteit leek voor de crew

2 likes

Ik blijf me ergeren aan de term ā€˜plunder’. Een plunder is niks, plunder is een werkwoord en geen zelfstandig naamwoord!

4 likes

Vind het echt lame dat er maar 1 iemand naar huis gaat, is het toch wat minder spannend. Voor mijn gevoelbgingen er vroeger echt heel veel naar huis

Of zou het van 2 naar 1 zijn gegaan omdat Ilias al weg is

Ze zeggen de hele tijd ā€œdie eet niet meeā€. Dat klinkt nog half en half alsof iedereen doorgaat, maar niet allemaal met eten. Of heb ik niet goed opgelet?

2 likes

Dat er weer iemand moet toekijken, haha!

Het zou me echt 100% niet verbazen als er een afvallerseiland is :joy:

1 like

Nee dat sowieso, ze misschien een hoop afleveringen waarin niemand naar huis ging omdat niemand de afvallers wilde hebben :joy:

1 like

Ja precies, zoiets zeiden ze net ook in de ā€œtot zometeenā€

Pfff lame

2 likes

Neeee niet weer afvallerseiland

4 likes

Hahahaha hij is echt niet blij. Denk dat hij in zijn hoofd al thuis zat aan een koningsmaal.

3 likes

Dit kan nooit iets goeds betekenen dat zij ineens tijdens het diner opduiken.

Ik snap Mike wel, ik zou me daar ook echt even overheen moeten zetten.

9 likes

Ik vind Mike zo’n boze kleuter

5 likes

Hahaha nee ik snap het wel hoor. Ik had ook de hele boel bij elkaar gevloekt. Wat een mindfuck dat je dan in je eentje naar zo’n kuteiland moet terwijl je je helemaal op voedsel had verheugd.

2 likes

Thijs mag er wel als eerste uit

1 like

Ik snap het ook wel, eerst de grote teleurstelling dat jij als enige niet de samensmelting hebt gehaald terwijl je enorm honger hebt en blijkbaar dus altijd vuur hebt gemaakt op het kamp. Dan denk je oke, ik kan weer naar huis mn kinderen etc. zien. En DAN blijf je ineens toch en ga je met een lege maag alleen naar afvallerseiland. Ze vroegen hem trouwens niet om te blijven, dat doen ze wel altijd op de eilandraad als iemand er is uitgestemd en er de mogelijkheid is om te blijven.

Ik vind niek echt schattig haha, hoe hij ook zo rick en nicolette ging knuffelen. En chatilla en hij hebben dus iets tegen elkaar? Mij lijkt niek juist wel te vertrouwen en helemaal niet achterbaks, eerder naĆÆef zelfs.

6 likes

@Jumpsuit Ik denk dat dat komt toen Chatilla opeens op Susan stemde en volgens mij gingen Susan en Niek wel goed. Dat heeft hij natuurlijk van Susans kant meegekregen.

1 like

Maaaaarr, ze moesten op die paal aangeven dat de plunder is ingezet… dan zet niemand toch meer munten in. Of snap ik het nou niet.

2 likes

Hoe ik het begrijp kan je die plunder dus inzetten en dan iets stelen zonder dat het wordt ingezet. Dus als je daj Ferry eruit wil gooien dat je dan met de plunder zijn munt kan stelen of die hem nou inzet of niet?