Dit kan nooit iets goeds betekenen dat zij ineens tijdens het diner opduiken.
Ik snap Mike wel, ik zou me daar ook echt even overheen moeten zetten.
Ik vind Mike zoān boze kleuter
Hahaha nee ik snap het wel hoor. Ik had ook de hele boel bij elkaar gevloekt. Wat een mindfuck dat je dan in je eentje naar zoān kuteiland moet terwijl je je helemaal op voedsel had verheugd.
Thijs mag er wel als eerste uit
Ik snap het ook wel, eerst de grote teleurstelling dat jij als enige niet de samensmelting hebt gehaald terwijl je enorm honger hebt en blijkbaar dus altijd vuur hebt gemaakt op het kamp. Dan denk je oke, ik kan weer naar huis mn kinderen etc. zien. En DAN blijf je ineens toch en ga je met een lege maag alleen naar afvallerseiland. Ze vroegen hem trouwens niet om te blijven, dat doen ze wel altijd op de eilandraad als iemand er is uitgestemd en er de mogelijkheid is om te blijven.
Ik vind niek echt schattig haha, hoe hij ook zo rick en nicolette ging knuffelen. En chatilla en hij hebben dus iets tegen elkaar? Mij lijkt niek juist wel te vertrouwen en helemaal niet achterbaks, eerder naĆÆef zelfs.
@Jumpsuit Ik denk dat dat komt toen Chatilla opeens op Susan stemde en volgens mij gingen Susan en Niek wel goed. Dat heeft hij natuurlijk van Susans kant meegekregen.
Maaaaarr, ze moesten op die paal aangeven dat de plunder is ingezet⦠dan zet niemand toch meer munten in. Of snap ik het nou niet.
Hoe ik het begrijp kan je die plunder dus inzetten en dan iets stelen zonder dat het wordt ingezet. Dus als je daj Ferry eruit wil gooien dat je dan met de plunder zijn munt kan stelen of die hem nou inzet of niet?
āIk heb een beetje in mān broek geplast maar het is niet heel veel.ā
Beetje jammer van elke keer die voeten in beeld
Benieuwd naar hoe het huis van Niek er nu uitziet
Hahahaha al die dierenprintjes en goud, heerlijk
Als je nu valt dan kun je echt je nek breken toch
Dit lijkt me ook wel echt een proef voor een licht persoon met kleine voeten.
Is dit sarcastisch of niet? Dzifa zei dit maar ik denk dat je vooral lange benen moet hebben toch?
O dat heb ik niet gehoord, maar ik was serieus. Lange benen lijkt me ook wel een voordeel maar als je dan met maat 46 op die smalle latjes moet staan heb je alsnog nul grip denk ik.
Arme Mikeā¦
Die gast heeft ook gewoon extreme honger natuurlijk, daar word je best labiel van⦠arme vent
Yesss
Bye
Edit: ohnoo, het kan nog erger worden voor Mike