“Ik heb een beetje in m’n broek geplast maar het is niet heel veel.” ![]()
Beetje jammer van elke keer die voeten in beeld
Benieuwd naar hoe het huis van Niek er nu uitziet
Hahahaha al die dierenprintjes en goud, heerlijk
Als je nu valt dan kun je echt je nek breken toch
Dit lijkt me ook wel echt een proef voor een licht persoon met kleine voeten.
Is dit sarcastisch of niet? Dzifa zei dit maar ik denk dat je vooral lange benen moet hebben toch?
O dat heb ik niet gehoord, maar ik was serieus. Lange benen lijkt me ook wel een voordeel maar als je dan met maat 46 op die smalle latjes moet staan heb je alsnog nul grip denk ik.
Arme Mike…
Die gast heeft ook gewoon extreme honger natuurlijk, daar word je best labiel van… arme vent
Yesss
Bye
Edit: ohnoo, het kan nog erger worden voor Mike
Moeten indd niet te vroeg juichen
Dit is er ook wel een die weg wordt gestemd en dat je dan denkt doeiiiii maar die zich wel continu weet terug te knokken via verliezerseiland
Alleen op een eiland met chatilla, pff. Dan krijg je denk ik ook geen moment rust. Heeft mike al eerder met chatilla op een eiland gezeten?
Ik zou echt gekker worden van samen met haar op een eiland zitten dan in m’n eentje
Ja ik ook sowieso. Moet ineens denken aan dat leo alkemade ook alleen met die presentatrice op een eiland zat. En hij vond haar echt verschrikkelijk en wilde niet eens met haar praten. Dat ging wel ver.
Wie hoop je dat wint?
- April
- Thijs
- Niek
- Dziva
- Vincent
- Dennis
- Harry
- Chatilla
- Niels
- Mike
0 stemmers
Niek heeft de tijgertafel in zijn stories geplaatst, voor de geïnteresseerden. ![]()
Dzifa (maar denk dat zij geen kans maakt) dus dan sowieso Vincent
vind hem ook Robinson-waardig
En hoop dat Niek snel wordt weggestemd
Ik denk dat je op zo’n moment niet meer heel realistisch kan zijn. Ik was zelf sowieso nog 300% dramatischer geweest.