Moeten indd niet te vroeg juichen
Dit is er ook wel een die weg wordt gestemd en dat je dan denkt doeiiiii maar die zich wel continu weet terug te knokken via verliezerseiland
Alleen op een eiland met chatilla, pff. Dan krijg je denk ik ook geen moment rust. Heeft mike al eerder met chatilla op een eiland gezeten?
Ik zou echt gekker worden van samen met haar op een eiland zitten dan in mān eentje
Ja ik ook sowieso. Moet ineens denken aan dat leo alkemade ook alleen met die presentatrice op een eiland zat. En hij vond haar echt verschrikkelijk en wilde niet eens met haar praten. Dat ging wel ver.
Wie hoop je dat wint?
- April
- Thijs
- Niek
- Dziva
- Vincent
- Dennis
- Harry
- Chatilla
- Niels
- Mike
0 stemmers
Niek heeft de tijgertafel in zijn stories geplaatst, voor de geĆÆnteresseerden.
Dzifa (maar denk dat zij geen kans maakt) dus dan sowieso Vincent vind hem ook Robinson-waardig
En hoop dat Niek snel wordt weggestemd
Ik denk dat je op zoān moment niet meer heel realistisch kan zijn. Ik was zelf sowieso nog 300% dramatischer geweest.
Ja dit heb ik weer eens gemist, ik kan ER echt vaak nog maar moeilijk geconcentreerd volgen. Dus als iemand dat wil vertellen?
Ik hoop dat vincent wint maar dziva en april zou ik het ook gunnen. En niek ook wel, maar hoezo zegt iedereen dat hij zoān sterke speler is?!?! hij lijkt me niet een sterkere speler dan thijs, ferry of dziva. Al heeft dziva wel echt weinig reserves over.
OOPS, ik ben ferry vergeten haha. Ik kan zn stem niet aanhoren. Zo nassaal en sloom, daar kan die niks aan doen maar jfjccjskchajfjshab.
Vergeet niet dat we maximaal tien minuten van die twee dagen hebben gezien. Dit is natuurlijk interessanter om uit te zenden dan de momenten waarop ie zen naar de zee zit te kijken. Je kan makkelijk een beeld van iemand creƫeren zo
Vorig jaar was er volgens mij iemand die tijdens de balkproef haar hele huis opnieuw ging inrichten om de tijd sneller te laten gaan. Niek ging dit ook doen tijdens die proef van gisteren. Maar hij noemde allemaal dingen op zoals een gouden spiegel hier, zebrakleedje daar, hele grote tijgertafel, lamp met jungleprint etc.
Even teruggekeken, echt jammer want van mij mogen Niek en Thijs wel weg
Ik zie Vincent echt winnen, vind hem ook heel leuk! Maar hoop dat April ook ver komt
Ik vond Mike echt een beetje eng worden
Mike heeft theaterschool gedaan, die zit gewoon lekker in zn rolletje
Ferry!
Als ik Harry zie denk ik ook steeds ehmm, wat doe jij hier nog? En waarschijnlijk stemt ook niemand hem naar huis omdat het toch geen bedreiging is dus dan beland hij straks nog in de finale
Harry is zoooooo vreselijk melodramatisch
Ik had dat eigenlijk best leuk gevonden haha maar nu las ik pas dat hij in het echt een klootzak is en dat kan ik niet loslaten ookal kwam het slechts van een paar mensen.
Hahaha een Jan 2.0
Ooh nee moet dan echt wegkijken altijd haha