Expeditie Robinson #4

Hoe zuur ook voor chatilla. Die komt dan aan bij een of ander hotel ofzo, en wie komt daar ook aanzetten? Mike. Zij had nog wel doorgewild volgens mij

4 likes

Hahah he??

1 like

Ja ik zou echt not amused zijn als ik haar was

3 likes

Ik heb de confrontatie/biecht van Niek en Vincent gemist. Heeft ie gewoon de rest verraden of zo?

1 like

Ik volg ook niet waarom iedereen ineens anti Vincent is, hebben we dat idd gemist of is ā€˜ie gewoon te sterk?

2 likes

Wat kut

1 like

Ja is altijd zo, sneue mannetjes zijn gewoon bang voor 'm

gelukkig is er verliezerseiland!!!

4 likes

Ohjaaaa

1 like

Beter komt hij terug, hij is echt m’n fave.

5 likes

Jaaa kijk hoe blij hij is!

5 likes

Dat bondje rammelt dus ook van Thijs en Niek… Zo boos op het eind: ā€œIk hoef het niet te horen broā€¦ā€

1 like

Ik vond het vooral raar dat iedereen die niet in het bondje was zo boos is op Niek.

1 like

Ja dat ook…

Sowieso begrijp ik het niet. Thijs was dus boos op Niek omdat Niek aan Vincent had gezegd van hey wij gaan op jou stemmen? Die ogen van Niek tijdens de eilandraad. Alsof ie doodsangsten uitstond.

Nu die Thijs dus vooral door ER bekendheid heeft schijnt ie ineens een relatie met Anna Nooshin te hebben lol.

1 like

Van Thijs begrijp ik het opzich wel. Ze wilde het een verassing houden voor Vincent zodat hij (of iemand anders) de immuniteitsmunt voor Vincent niet in kon zetten. Dat Thijs daar zo heftig op reageert snap ik ergens ook wel, want daar beleef je alles 10 keer zo intens.

Maar ik zou, als bondgenoot van Vincent schikken en dan een plannetje bedenken hoe je het eventueel kunt voorkomen en dus juist blij zijn met Niek.

2 likes

Ik hoop zo dat Vincent zich terug vecht naar de finale.

Ik vond dat Thijs Niek echt arrogant en neerbuigend toesprak. Ja, het was dom van Niek maar wie denkt Thijs dat hij is.

20 likes

Ja, ik denk steeds is dit nu van de regen of gewoon zweet?

1 like

Dat heeft hij op winnaarseiland gedaan!

2 likes

Ja dat sprintje trekken deed Thijs dus wel op winnaarseiland. Vincent ging er nog over nadenken en die vruchten van Ferry opeten. En toen had Thijs de plunder dus al ingezet.

Zou April trouwens op Thijs gestemd hebben?

1 like

Ja bah dat vond ik ook. Alsof het z’n kleine vervelende broertje oid. was echt gatver wat een air. Hoop dat ie snel oprot.

1 like