Ik vond het vooral raar dat iedereen die niet in het bondje was zo boos is op Niek.
Ja dat ookā¦
Sowieso begrijp ik het niet. Thijs was dus boos op Niek omdat Niek aan Vincent had gezegd van hey wij gaan op jou stemmen? Die ogen van Niek tijdens de eilandraad. Alsof ie doodsangsten uitstond.
Nu die Thijs dus vooral door ER bekendheid heeft schijnt ie ineens een relatie met Anna Nooshin te hebben lol.
Van Thijs begrijp ik het opzich wel. Ze wilde het een verassing houden voor Vincent zodat hij (of iemand anders) de immuniteitsmunt voor Vincent niet in kon zetten. Dat Thijs daar zo heftig op reageert snap ik ergens ook wel, want daar beleef je alles 10 keer zo intens.
Maar ik zou, als bondgenoot van Vincent schikken en dan een plannetje bedenken hoe je het eventueel kunt voorkomen en dus juist blij zijn met Niek.
Ik hoop zo dat Vincent zich terug vecht naar de finale.
Ik vond dat Thijs Niek echt arrogant en neerbuigend toesprak. Ja, het was dom van Niek maar wie denkt Thijs dat hij is.
Ja, ik denk steeds is dit nu van de regen of gewoon zweet?
Dat heeft hij op winnaarseiland gedaan!
Ja dat sprintje trekken deed Thijs dus wel op winnaarseiland. Vincent ging er nog over nadenken en die vruchten van Ferry opeten. En toen had Thijs de plunder dus al ingezet.
Zou April trouwens op Thijs gestemd hebben?
Ja bah dat vond ik ook. Alsof het zān kleine vervelende broertje oid. was echt gatver wat een air. Hoop dat ie snel oprot.
Ik vond het ook echt rot voor Niek. Volgens mij was het echt een inschattingsfout en wil hij het juĆst bij iedereen zo goed doen uit liefheid. Hoop dat hij wat medestand krijgt richting Thijs. Volgens mij is hij wel een beetje de leider van die groep.
Dit keer was het iig zweet.
Ik snap ook echt niet waarom Thijs zo de moraalridder uithangt alsof het niet zijn plan was om Vincent weg te stemmen plus het is voor Vincent toch net zo kut om niks in de gaten te hebben en dan ineens weggestemd te worden
Hoop zo erg dat hij nog terug kan komen
Ja dat bedoelde ik ook, in Annaās voordeel omdat hij dus ineens in de aandacht staat kan zij er mooi van profiteren. Deed ze ook bij Maxime meiland en weetikhet.
Na de laatste aflevering vind ik Thijs echt ewl. Vond hem eerst wel meevallen, dacht eerder dat het kwam om zān boze uitstraling /wenkbrauwen dat mensen hem kut vonden haha.
Weer ff een poll, deze keer zal ik Ferry er wel bij zetten lol. Wie moet winnen?
- Ferry
- Dziva
- Vincent
- Dennis
- Harry
- Thijs
- April
- Niels
- Niek
0 stemmers
Vind het eigenlijk ook stom dat Harry er nog in zit. Wat doet ie daar nog? Is toch alles behalve een robinson zeg. Sommige glippen er altijd veel te lang doorheen. Denk ook dat dat bij mij zou gebeuren
Hij is geen bedreiging, vinden/denken ze. Maar voor je het weet staat āie in de finale - looking at you Soundos.
Vind ik ook van Dennis haha
Maar vind hem ook gewoon irritant
Ik lees net bij life of yvonne dat Nicolette Kluijver en Rick brandsteder een relatie zouden hebben.
Net de aflevering terug gekeken. Maar wat was dat met dat standje van Thijs naar Niek . Ok hij heeft een fout gemaakt maar ze hebben hem er toch uit zoals ze wilden. Vind het echt overdreven.
Hoop dat Vincent zich terug vecht!
Ja ik vond het ook een lieve foto. Zoals Rick keek vond ik wel echt super schattig.
Heh zij heeft toch een relatie met die hyperactieve vent?? Ben zn naam kwijt die bekend is geworden door zn vrouw. Hij doet vaak van die rare goedkope gadgets testen op zn insta. En deed ook wel veel acties voor goede doelen dacht ik
wie weet wie ik bedoel haha help