Ik vond het ook echt rot voor Niek. Volgens mij was het echt een inschattingsfout en wil hij het juíst bij iedereen zo goed doen uit liefheid. Hoop dat hij wat medestand krijgt richting Thijs. Volgens mij is hij wel een beetje de leider van die groep.
Ik snap ook echt niet waarom Thijs zo de moraalridder uithangt alsof het niet zijn plan was om Vincent weg te stemmen
plus het is voor Vincent toch net zo kut om niks in de gaten te hebben en dan ineens weggestemd te worden
Hoop zo erg dat hij nog terug kan komen
Ja dat bedoelde ik ook, in Anna’s voordeel omdat hij dus ineens in de aandacht staat kan zij er mooi van profiteren. Deed ze ook bij Maxime meiland en weetikhet.
Na de laatste aflevering vind ik Thijs echt ewl. Vond hem eerst wel meevallen, dacht eerder dat het kwam om z’n boze uitstraling /wenkbrauwen dat mensen hem kut vonden haha.
Weer ff een poll, deze keer zal ik Ferry er wel bij zetten lol. Wie moet winnen?
- Ferry
- Dziva
- Vincent
- Dennis
- Harry
- Thijs
- April
- Niels
- Niek
0 stemmers
Vind het eigenlijk ook stom dat Harry er nog in zit. Wat doet ie daar nog? Is toch alles behalve een robinson zeg. Sommige glippen er altijd veel te lang doorheen. Denk ook dat dat bij mij zou gebeuren ![]()
Hij is geen bedreiging, vinden/denken ze. Maar voor je het weet staat ‘ie in de finale - looking at you Soundos.
Vind ik ook van Dennis haha
Maar vind hem ook gewoon irritant
Ik lees net bij life of yvonne dat Nicolette Kluijver en Rick brandsteder een relatie zouden hebben. ![]()
Net de aflevering terug gekeken. Maar wat was dat met dat standje van Thijs naar Niek
. Ok hij heeft een fout gemaakt maar ze hebben hem er toch uit zoals ze wilden. Vind het echt overdreven.
Hoop dat Vincent zich terug vecht!
Ja ik vond het ook een lieve foto. Zoals Rick keek vond ik wel echt super schattig.
Heh zij heeft toch een relatie met die hyperactieve vent?? Ben zn naam kwijt
die bekend is geworden door zn vrouw. Hij doet vaak van die rare goedkope gadgets testen op zn insta. En deed ook wel veel acties voor goede doelen dacht ik
wie weet wie ik bedoel haha help
Je bedoelt die andere nicolette denk ik?
Ik denk dat jij het hebt over Nicolette van Dam, die is samen met Bas Smit. Die past wel in het plaatje van de man die je omschrijft haha
Omg ik ging Nicolette op zoeken op Instagram en ik heb gewoon altijd gedacht dat Nicolette Kluivert en Nicolette van Dam 1 persoon was?? Ik kom er nu pas achter dat dit twee verschillende vrouwen zijn ![]()
Die is hout aan het Hamsteren ![]()
(Was even aan het bijlezen omdat ik het later had gekeken haha)
Ik lach hier zo hard om, het klopt echt hahahaha
Ik loop een paar dagen achter maar ik moet zo lachen om Niek soms, echt een hert in de koplampen zo bij die eilandraad. Hij heeft wel flink zijn eigen glazen ingegooid denk ik, want nu vertrouwt niemand hem meer. Van Dzifa en Thijs krijg ik echt mean girl vibes, ik snap niet waarom zij hier zo populair is ook maar eigenlijk vind ik iedereen die op mijn favoriet stemt altijd automatisch stom.
Ik zag trouwens in zo’n behind the scenes video op Facebook dat Chatilla bij een shelter naast haar hotel een hondje heeft geadopteerd en meegenomen heeft naar Nederland
zo lief
even in spoiler anders komt er zo'n xxxl preview
als je op de link klikt werkt hij als het goed is
Redirecting...
Had wel leuk geweest als ze de hond Robin of Robinson had genoemd ![]()
Nou kijken of er spanning is in het bondje, zal wel weer niet
dan worden de eilandraden zo saai
Heb ook 't idee dat ze het veel te groot maken zo haha maar ja als je niks anders te doen hebt
Waarom lult iedereen met die Thijs mee…