Expeditie Robinson #4

Je bedoelt die andere nicolette denk ik?

2 likes

Ik denk dat jij het hebt over Nicolette van Dam, die is samen met Bas Smit. Die past wel in het plaatje van de man die je omschrijft haha

4 likes

Omg ik ging Nicolette op zoeken op Instagram en ik heb gewoon altijd gedacht dat Nicolette Kluivert en Nicolette van Dam 1 persoon was?? Ik kom er nu pas achter dat dit twee verschillende vrouwen zijn :joy:

6 likes

Die is hout aan het Hamsteren :rofl:

(Was even aan het bijlezen omdat ik het later had gekeken haha)

Ik lach hier zo hard om, het klopt echt hahahaha

4 likes

Ik loop een paar dagen achter maar ik moet zo lachen om Niek soms, echt een hert in de koplampen zo bij die eilandraad. Hij heeft wel flink zijn eigen glazen ingegooid denk ik, want nu vertrouwt niemand hem meer. Van Dzifa en Thijs krijg ik echt mean girl vibes, ik snap niet waarom zij hier zo populair is ook maar eigenlijk vind ik iedereen die op mijn favoriet stemt altijd automatisch stom.

Ik zag trouwens in zo’n behind the scenes video op Facebook dat Chatilla bij een shelter naast haar hotel een hondje heeft geadopteerd en meegenomen heeft naar Nederland :sob: zo lief

even in spoiler anders komt er zo'n xxxl preview

als je op de link klikt werkt hij als het goed is
Redirecting...

10 likes

Had wel leuk geweest als ze de hond Robin of Robinson had genoemd :sweat_smile:

5 likes

Nou kijken of er spanning is in het bondje, zal wel weer niet :joy: dan worden de eilandraden zo saai

1 like

Heb ook 't idee dat ze het veel te groot maken zo haha maar ja als je niks anders te doen hebt

2 likes

Waarom lult iedereen met die Thijs mee…

6 likes

Wat een raar gesprek nu :joy: zou er echt van genieten als mensen zich tegen die Thijs keren

Love Vincent echt hoor, hoop dat er lekker veel beelden van hem bij zitten ipv de rest

7 likes

Haha lekker voor ze, niemand uit het bondje gewonnen

Zou Harry er uitgestemd worden

1 like

Hahaha ik vind dit echt cute. Lekker douchen met de boys

6 likes

Zuchtttt

2 likes

Als je eruit wil ga er dan gewoon uit… -.-

1 like

Ik denk dat ie m voor de zekerheid inzet voor iemand anders. Dus dat hij bijv thijs immuniteit geeft

1 like

Jezus mag hij niet eens naar huis omdat het niet bij ā€˜het plan’ hoortšŸ˜‚

2 likes

Ja hij jankt alleen maar omdat z’n plan nu mislukt

20 likes

Haha Jezus nu mag rick m ook geen vragen stellen

7 likes

Thijsje gaat niet zo lekker op onzekerheden in het leven

10 likes