Expeditie Robinson #4

Ah nu zit Vincent nog langer alleen :joy: zal hij vast niet erg vinden maar ik zou me wel afvragen wtf daar gebeurt

1 like

Tbh ik ben hier blij mee, minder battles = minder kans dat Vincent naar huis moet.

18 likes

Ik denk dat Thijs volgende week boos wordt als het tegen hem wordt gespeeld… Als je die voorstukjes mag geloven

2 likes

Thijs : ā€˜je doet jezelf hier niet ten goede mee’. (N.a.v. die onschuldige actie van Niek) Ik denk dat die schijt thijs na het zien van de aflevering en reacties nu wel in ziet dat hij zichzelf er niet ten goede mee deed.

3 likes

Als thijs wint dan ga ik nooit meer ER kijken. Ik zou in real life ook direct gezeik met hem krijgen, met zn betweterige houding. Wtf, vind hem ook een beetje eng, zo’n persoon die iedereen in zn macht wil hebben. Niek en hij waren ook nog eens collega’s, misschien dat hij toen al zo’n houding naar Niek had. :nauseated_face:

3 likes

Ik hoop dat ze Thijs volgende week flink naaien en eruit donderen. Sneu figuur.

5 likes

Ik vind Thijs al vanaf het begin op de moordenaar van Don’t Fuck With Cats lijken. Dacht dat ik dat hier al had gepost maar ik kon het niet vinden dus blijkbaar niet. Maar om die reden kreeg ik kippenvel van hem.

Nu moeten jullie niet allemaal hem op gaan zoeken en zeggen ā€œnee hij lijkt niet!!!1!!!1!!ā€ want het is ook niet 1 op 1 maar gewoon het type hoofd ofzo. Misschien had ik het daarom niet gepost trouwens.

edit: oh ik had het blijkbaar gepost in het boulevard topic maar toen ik dat wilde quoten heb ik het per ongeluk verwijderd :sob:

2 likes

Hahaha ik moest hem weer even googlen maar snap wel wat je bedoelt.

2 likes

Lol heel twitter gaat ook los op thijs. Ik heb ook bijna elk seizoen wel iemand die ik echt vreselijk vind. Zoals die ene tv kok, hugo heet ie dacht ik, en ook keer zo’n acteur die ook reisprogramma’s presenteert.

Valt het jullie niet op dat dziva altijd lacht, ook als ze iets serieus verteld? Denk zelfs dat ze nog lachend huilt.

2 likes

Ow ik hoop echt dat het lukt met Thijs eruit

4 likes

Ik snap niets van dat verhaal van die vriendin van Londen. Hij is een tijger en zij een draak en daarom zijn ze altijd bij elkaar ofzo?

1 like

Waar kijken jullie op maandagavond al Expeditie Robinson? Het komt op Videoland toch pas op dinsdag online?

Op rtl 4

1 like

Ik vind alles wat london zegt ook altijd maar een beetje gebrabbel
Dus opzich past zn vrouw wel bij hem

9 likes

Oh de gewone TV! :laughing:

3 likes

Via Videoland kun je ook live rtl meekijken

4 likes

Wauw Thijs neemt het heel sympathiek op, had ik niet verwacht

12 likes

Thijs is ook acteur he, kwam vrij geacteerd over

Ah de vader van Niek toch snel overleden :pensive:

3 likes

Zo bijzonder die beelden die hij kreeg en dan nu wetende dat zijn vader er niet meer is. Ik had op zijn insta al gezien dat zijn vader al was overleden dus dat kwam wel binnen (ik ben ook mijn vader verloren). Hij heeft echt gewacht tot Niek weer thuis was, en heeft nooit zijn zoon in de afleveringen kunnen zien. :pleading_face:

5 likes