Expeditie Robinson #4

Hij heeft gelukkig wel een beetje kunnen zien! Maar het raakte me wel echt dat je op het einde meekreeg dat zijn vader is overleden

Ben echt blij dat Thijs eruit is, wel medelijden dan Vincent nu met m opgescheept zit

25 likes

Ik las dat de vader van Niek een compilatie te zien heeft gekregen met beelden van Niek en wat hij allemaal gedaan heeft. Mooi gebaar van RTL!

4 likes

Ik hoop echt dat Vincent Thijs nu helemaal inmaakt. Anders ben ik er echt klaar mee haha. Ik ben ook benieuwd naar die beelden van Dzifa van volgende week, want ik ben haar eigenlijk echt zat. Ze leek me wel leuk maar ik vond haar zo’n meeloper.

En ik vind April trouwens zo knap. Elke aflevering ben ik echt helemaal blown away door haar en inmiddels zit ze al een maand op een eiland.

19 likes

Ah dat is wel heel mooi ja! Ik hoopte daar al op dat ze zoiets gedaan hadden. :pleading_face:

OkĆ© denk ik te veel door of impliceert Thijs iets racistisch? Vincent heeft een heel eiland eigen gemaakt ā€œmaar ik ben gewoon een jongen uit Amsterdam-Zuid, ik kan dat allemaal niet.ā€

Wat wil je daarmee zeggen? Vincent komt ook niet uit de jungle hoor??

1 like

Oh ik interpreteerde het als ā€œik ben een verwend jochie uit Amsterdam Zuid waardoor ik weinig zelf kan en Vincent kan wel dingenā€

Volgens mij niet huidskleur gerelateerd

28 likes

Oke gelukkig. Ik dacht al dat ik dat misschien verkeerd interpreteerde want Thijs leek me niet zo’n type.

Edit: geen idee wat die quote is maar ik krijg het niet weg :sob:

2 likes

Ik vind dit toch wel een beetje tegenvallen van Vincent, deze houding…

12 likes

Dat eiland verandert hem idd! Dit is MIJN eiland

2 likes

Beetje late to the party, maar vond het afscheid van Dzifa heel lief van beide kanten

3 likes

Ik vond thijs deze aflevering een betere verliezer dan vincent een winnaar was :’)

14 likes

Ik moest echt hardop lachen om dat binnenpretje van Thijs :joy:

ā€˜En Thijs trekt z’n broek uit…’

8 likes

Hhaha ja ik ook

Ik snap dat Harry steeds zo door die eilandraden glipt want hij is toch een extra stem steeds in een bondje maar hij staat straks nog in de halve finale ook :joy:

3 likes

Ik vind london echt steeds irritanter worden. Hij zegt zoveel, maar eigenlijk ook niks?

7 likes

Dat heb ik ook met Ferry, die is echt zo saai…
Ik ga Thijs nog missen zo.

Die eilandraad is 's avonds maar diegene die weggestemd wordt, komt 's ochtends aan op verliezerseiland. Waar overnacht diegene dan?

En verder:

• April komt zo weinig in beeld. Hopelijk betekent dat dat er van haar nog veel meer beelden komen #finalist
  • Jon hoopt dat London Loy snel eruit gaat. Jon haat het als mensen/draken in de 3e persoon over zichzelf praten :rage:
2 likes

Wie is Jon?

edit: oh jij laat maar

8 likes

Hahaha op zich blijkt het ook wel uit het bericht maar ik was halverwege zo afgeleid erdoor dat ik niet verder las :sob: bij Londen is het me nog niet eens opgevallen

1 like

Vgm dan op dat eiland waar de eilandraad gehouden wordt, de rest wordt ook niet meer teruggebracht naar hun eiland want volgens mij is het te gevaarlijk om in het donker te varen

2 likes

Omg wat laat Vincent zich kennen zeg :joy: hij verliest alle sympathie die ik voor hem had

14 likes