Wat sneu voor April ze had in het begin ff opzij moeten kijken haha
Ah meh wat saai dat Ferry wint, vind hem zo enorm saai
Ik had echt niet gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik hoop dat Dzifa Vincent wegblaast met het duel straks. Wat is die ineens vreselijk onsympathiek geworden, ik herken hem helemaal niet terug. Ik vond hem juist een van de leukste kandidaten voor hij eruit werd gestemd.
April is zelfs mooi wanneer ze eet. 🥹
En ik hoop dat Dziva wint van Vincent.
Wat een stom duel, nou niet echt iets waarvan je zegt wauw een echte robinson als je die wint
Mooi wanneer ze eet? Really?
YES
Meh saai, had toch wat impactvoller geweest als Vincent terugkwam in de halve finale. Dzifa is net 10 minuten weg
janken deze aflevering want ik was nog wel vincent fan
Hij gunde dziva ook geen blik waardig. Keek niet eens op? Jeetje. Het schijnt ook dat hij nog steeds boos is op Thijs en het niet wil goedmaken met hem. Haha pff man up zeg.
Ik kijk het nu terug, blij dat Vincent naar huis is. Wat een kleuter.
Wie stemt er nu telkens op Niek?
Dit was nu Dennis of Harrie toch? Waar ze het in de aflevering over hadden
Maar wat een raar plan dan, ze hadden toch beter allebei op London kunnen stemmen?
Ja alleen ze waren bang dat april en Ferry op Harry of Niek gingen, dus gingen ze spreiden. Hadden inderdaad beter op 1 kunnen gaan
Hoeveel torens moeten er komen?
Waarom leggen ze die puzzel niet eerst op de grond
London boy zit toch gewoon keihard af te kijken bij die andere puzzels?
Ja je mag ook gewoon afkijken volgens mij. Dit wordt wel echt een saai seizoen, want grote kans dat Ferry gaat winnen. Al weten we dat natuurlijk nog niet.
Ik vind het juist leuk als je iemand echt ziet groeien naar een ‘robinson’, maar Ferry wint vanaf dag 1 zo wat alles. Beetje saai . Dus hoop op een spannende finale en geen Ferry als winnaar
Ik hoop echt dat April wint! Ik kende haar hiervoor niet, maar vind haar echt heel leuk. Ik gun haar het de winst het allermeest!
Nieettt
London… pff