Expeditie Robinson #4

Ik kijk het nu terug, blij dat Vincent naar huis is. Wat een kleuter.

1 like

Wie stemt er nu telkens op Niek?

Dit was nu Dennis of Harrie toch? Waar ze het in de aflevering over hadden

Maar wat een raar plan dan, ze hadden toch beter allebei op London kunnen stemmen?

Ja alleen ze waren bang dat april en Ferry op Harry of Niek gingen, dus gingen ze spreiden. Hadden inderdaad beter op 1 kunnen gaan

Hoeveel torens moeten er komen?

1 like

Waarom leggen ze die puzzel niet eerst op de grond

1 like

London boy zit toch gewoon keihard af te kijken bij die andere puzzels? :joy:

1 like

Ja je mag ook gewoon afkijken volgens mij. Dit wordt wel echt een saai seizoen, want grote kans dat Ferry gaat winnen. Al weten we dat natuurlijk nog niet.

Ik vind het juist leuk als je iemand echt ziet groeien naar een ‘robinson’, maar Ferry wint vanaf dag 1 zo wat alles. Beetje saai :see_no_evil:. Dus hoop op een spannende finale en geen Ferry als winnaar

Ik hoop echt dat April wint! Ik kende haar hiervoor niet, maar vind haar echt heel leuk. Ik gun haar het de winst het allermeest!

Nieettt

London… pff

3 likes

Oh godver

Wat een poep seizoen

1 like

Als Niek nu niet wint…

Is hij ooit naar winnaars eiland geweest? Hij heeft echt voedsel nodig.

1 like

Ja jezus… Ferry lacht zijn ballen uit zijn broek als hij ziet dat hij de finale gaat spelen met Dennis en London :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ugh. Nou, als de finale tussen London, Dennis en Ferry gaat, dan moet Ferry 'm ook maar winnen want die andere twee vind ik niks :joy:

2 likes

Had het zo mooi gevonden als Niek zijn vader dan die beelden had mogen zien van zijn zoon in de finale…

Nu dan idd maar Ferry.

3 likes

Ah echt balen van April en Niek allebei. Ik had hen en Ferry graag gezien maar helaas.

2 likes

Waar ik me trouwens echt aan erger, hier maar overal online, is dat na maanden? kijken iedereen nog steeds Dzifa’s naam verkeerd schrijft. Zo moeilijk is het niet hoor.

3 likes

Aahh ik had juist op april en niek gehoopt. Ik heb nu echt geen favoriet. London in de finale pff, hoeveel proeven heeft hij gewonnen?

3 likes

Ik vond Dennis in het begin niet zo leuk, maar nu vind ik hem eigenlijk best wel sympathiek!

8 likes