Expeditie Robinson #4

Ah ik ben wel blij voor Dennis hoor! Bij die 2e proef was hij echt 1 seconde te laat dus had anders ook erg lullig geweest.

Maar ik had Ferry nog graag omgeruild voor April, vind hem echt zooo saai. Precies als alle andere olympische sporters.

Vind het ergens ook echt sullig dat degene van afvallerseiland er ook meteen weer uit lag. Was dat hele eiland een beetje voor niks :joy:

3 likes

Buh wat een saaie finalisten, het boeit me echt totaal niet wie van de drie gaat winnen.

4 likes

Ja ze hadden beter de winnaar van winnaarseiland gewoon gelijk in de finale kunnen zetten

5 likes

Blij dat Harry er uit is!
Maar wat een jammerlijke laatste drie ja. Al gun ik het Ferry wel.

Zijn er logopedisten in de zaal die kunnen uitleggen hoe Ferry praat zodat hij zo’n vervormde stem krijgt? Ben altijd benieuwd naar de theorie erachter.

Edit: omg die beelden van de finale met die hoofden die boven dat platform uit piepen: doet me zo denken aan een horror scene uit een boek waar de yakuza hun vijanden zo hebben neergezet als kegels op een bowlingbaan :fearful:

3 likes

Praatte hij altijd al zo? Ik heb het idee dat hij slomer is gaan praten door het gebrek aan eten. Misschien heeft het er niks mee te maken maar mensen die zwaar ondervoed zijn door anorexia kunnen ook niet meer normaal praten op een gegeven moment.

1 like

Het tempo kan idd door uitputting zijn, maar ik bedoel echt de nasale klank van zijn stem

1 like

Misschien door jarenlange blootstelling aan chloor in zwembad water :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ben voor Dennis!

2 likes

Lol dat loopje van London :joy:

4 likes

Zo hopelijk heeft Nicolette een corona test gedaan :joy:

2 likes

Wat een lilleke blouse heeft Rick aan

Ik was even vergeten hoe lang zo’n finale duurt, hoeveel herhaling erin zit en hoe weinig er gebeurt.

8 likes

Ben nu al aan het overwegen gewoon maar naar bed te gaan

2 likes

Belooft niet veel goeds over de finale zelf want ze hebben kennelijk niet veel beelden om te laten zien :joy:

1 like

Nou ja zo’n finale duurt ook niet zo lang natuurlijk. Een proef is normaal al niet genoeg voor een sectie tussen twee reclameblokken in

2 likes

Love hoe ferry zn frustratie afreageert :joy:

2 likes

Wat een schijt finale.

1 like

Jaaa leuk, werd echt nog spannend op het einde! Gelukkig maar want ik was bang dat Ferry te makkelijk ging winnen

4 likes

Vond het wel echt lullig voor London. Vind hem echt irritant maar drie keer raak zonder dat de boel in de fik gaat… Dat is echt zuur

4 likes

Had wel een mooie comeback geweest als hij had gewonnen haha

Maar denk dat het wel goed was dat je ding zo goed in de fik moest staan, je zag nu Ferry en London echt in de stress schieten en daarom heeft Dennis oa gewonnen

2 likes