Expeditie Robinson #4

Als zij aan komen lopen dan is er altijd iets OnHeIlSpElLeNdS en dat acteren ze dan ook zo. Zij nemen de “ik ben de slechterik van dit stuk” gedeelte erg serieus.

2 likes

Er stond in die brief op afvallerseiland dat de verliezer het eiland moet verlaten maar niet dat ze naar huis gaan

wat als dit seizoen oneindig is

7 likes

Ik hoop dat ze er nog zitten

3 likes

Ahahhaa love het commentaar van Mark hierbij

1 like

Hahahhaa stuk om dit slakkentempo

die mark denkt ook had mij daar maar neergezet dan was het in 5 minuten klaar

6 likes

Dit tempo is ook wel echt een beetje lachwekkend hahaha

5 likes

Zzzzzzzzzzzz

Wel blij met de winnaar!

4 likes

Wat kan die Iris ook zuur kijken zeg :joy:

3 likes

Zelfs de hugs gaan in slowmotion

1 like

Ik vind Mark ook echt zo leuk, had ik totaal niet verwacht. Hoop echt dat hij nog terugkeert of de samensmelting haalt.

24 likes

Alles wat Frits zegt klinkt als een beschouwing over politiek Den Haag.

15 likes

Wat een vervelend seizoen tot nu toe zeg. Behalve de proeven, die zijn vet

3 likes

Ik vond de opmerking van Guido wel mooi; hij doet alsof ze een potje gaat dammen.

2 likes

Ja ik weet niet ze doen toch hetzelfde als altijd, toch erg afhankelijk van wie je op zo’n eiland zet blijkbaar

2 likes

Even een check: is de eilandraad na het verliezen van de proef gisteravond uitgezonden? Ik had het idee dat ik een stuk heb gemist gisteren?

1 like

Ja…

2 likes

Ja nu je het zegt! Ik zei nog wat een zielig vlammetje zo op die fakkel, helemaal niet gerealiseerd dat het niet donker was haha

2 likes

Ik irriteerde me wel even aan Iris dat ze elke keer benoemt hoe lang ze op afvallerseiland zit. Ik vind Iris wel een hele leuke vrouw dus toch jammer dat ze er verloren heeft. Had liever Irene zien gaan. Ben benieuwd hoe het dalijk gaat met Frits er bij op afvallerseiland.
Verder vind ik Mark ook leuker dan verwacht dus hoop dat hij ver komt. Echt een lieverd.

2 likes

Ik ben best wel blij dat Iris en Frits weg zijn.
Iris voegde niet echt wat toe, hielp niet echt mee en was queen van klagen.
Frits is gewoon een beetje een boze oude man op de jonge generatie.
Eva, die wil ik gewoon een knuffel geven.

3 likes

Ik zou niet graag op afvallerseiland willen zitten. Maar het lijkt me hartstikke gezellig om daar samen met Mark te zitten. Ook super lief dat hij Irene in het bed liet slapen en zelf op het zand is gaan liggen.

Totaal niet erg dat Iris naar huis moest, er kwam niets uit behalve geklaag en gezeur. Wat een contrast met Mark.

3 likes