Expeditie Robinson #4

Wtf die proef tussen Iris en Irene. Hahaha ik heb nog nooit in de geschiedenis van ER mensen zo sloom een proef zien doen. Vind het ook prima dat Iris en Frits weg zijn.

9 likes

Echt?? Een hele leuke vrouw ook nog, ik heb haar echt alleen maar zien klagen en puffen. Is vast ook framing van de montage, maar alsnog hebben jij en ik naar dezelfde beelden gekeken toch :stuck_out_tongue: Vond het toppunt toch wel dat ze met beide proeven (tegen eva en tegen irene) echt 0,0 motivatie of drive om te winnen liet zien. Ik zou ook niet in 40 graden op een lege maag fysieke inspanning willen leveren puur en alleen voor de eer, maar ik zou dus ook nooit mee doen aan ER

10 likes

Ik snap wel wat je bedoelt hoor! Ze klaagde ook wel veel maar ik kan me ook voorstellen dat je ook zuur bent als je meteen wordt weggestemd en daar op dat eiland komt te zitten. Zij heeft dit helaas mentaal niet om kunnen zetten. Misschien verkeerd verwoord dat qua hele leuke vrouw, maar ik had het haar ook gewoon gegund. Vind haar buiten ER gewoon een leuke vrouw en in ER openhartig hoe ze zich voelt. Dat vind ik knap. Zoals hierboven ook al gezegd: er worden meteen altijd vrouwen uitgestemd en meestal ook nog een zwarte vrouw

3 likes

Ik vind dat Art er zo anders uitziet dan normaal? Weet niet precies wat het is.

2 likes

Zou het de leeftijd zijn? Ik denk dat ik zie wat je bedoelt

Wat saai dat steeds hetzelfde team wint

3 likes

Sowieso veel van hetzelfde steeds of niet

2 likes

Zou er niet een herverdeling gaan komen?

3 likes

Waarom vond ik Mark zo heet tijdens de pgoef? :thinking:

6 likes

Ik kijk nu ER terug, maar sorry maar Mark heeft die ronde borden zo ongeveer óp de ballen liggen ipv er recht tegenaan. Dat is toch gewoon niet eerlijk?

2 likes

Heh, ik kijk ook nu pas en vind dit ook heel raar?

1 like

Ik zei net echt precies hetzelfde tegen mijn vriend. Ik vond het ook een beetje oneerlijk. Ik vind Mark wel verrassend leuk.

1 like

Een nare vent die Jochen, wat fijn dat je nog een week mag blijven. Lief van Jaimie dat ze voor Eva opkwam. Het is al zwaar op een eiland en al helemaal als de hele groep soort van tegen je is. Floris doet mij een beetje denken aan Sterrin, helemaal enthousiast vertellen over de dieren die ze zien.

8 likes

Ik vond het ook zo makkelijk dat Jochen zei “daar kunnen wij niks aan doen toch” toen Jamie zei dat Eva zich buitengesloten voelde. Onderling tegen elkaar zeggen hoe irritant ze Eva vinden, maar als iemand er iets van zegt, weten ze van niks. Echt middelbare schoolvibes waarbij de hele klas één kind buitensluit.

10 likes

Vind wel vaker dat de proeven bij afvallerseiland maar mwah worden uitgevoerd. Echt zovan niemand boeit dit dus doe maar gewoon ff

2 likes

Terwijl ik die soms spannender vind dan die team proeven omdat ik dan bij bepaalde personen echt niet wil dat ze naar huis gaan

1 like

Waarom heeft Iris op wisselende plekken op haar lijf verband zitten?

1 like

Vaak zijn dat dan wondjes die verzorgd worden. Maar niet interessant genoeg om uit te zenden hoe die wondjes daar komen.

Thanks. Ik begon te denken dat het een lookje was

1 like

Ik denk dat deelnemers zie nog al eens verwonden tijdens proeven of tijdens het overleven op het eiland.

1 like