Expeditie Robinson #4

Ah, Mark met zijn rijst en meel :heart:

15 likes

Oooo heerlijk deze actie van Eva. Al die verslagen gezichten ook.

13 likes

Ach die Mark wat een schatje zo dankbaar

12 likes

Het zou mooi zijn als ze stiekem die tweede immuniteitsmunt ook gevonden heeft en volgende ronde weer inzet

15 likes

Hahahha zo mooi van Eva, had toch stieken gegoopt dat ze op Maxim had gestemd, zo’n vervelend ventje vind ik dat. En dan volgende week weer helemaal op zijn teentjes getrapt omdat het niet liep zoals ze wilde

7 likes

Maxim heeft echt wel een enorme hekel aan Eva zeg wow. Snap wel dat ze misschien wat vervelend kan zijn maar jeetje.
Ben trouwens verbaasd dat Mark 25 is, ik dacht echt een stuk ouder. Kan ook door zn stem komen. Wel echt een lieve gast en Irene vind ik ook een hele leuke vrouw.

10 likes

Ik hoop dat Mark de 2e immuniteitsmunt vindt. Maxim is hypocriet. Wat had Eva anders moeten doen dan. Naar huis gaan met een immuniteitsmunt op zak?

10 likes

Nee natuurlijk niet, ik vond het juist mooi dat ze hem had, en ik vind Maxim niet zo sympathiek. Hij mag er van mij uit.

3 likes

Wie had er nu op Floris gestemd? Want Krista zei eerst dat ze op een sterke speler wilde stemmen, maar ik dacht dat er bij het stemmen in beeld kwam dat zij Eva had opgeschreven. En ik dacht dat Eva wel op Chelsey had gestemd.

Ik dacht Jaimie!

3 likes

Jaimie! Het was wel goed bedoeld omdat ze Eva wilde steunen.

3 likes

Ah oke, thanks! Ja vond het uiteindelijk ook wel ‘eerlijk’ dat Chelsey dan nog wel een kans kreeg door tegen Floris te moeten duelleren.
Maar voor Jaimie wel misschien iets te veel goodwill, want Eva zou op haar of Chelsey gaan stemmen (omdat zij hen als zwakkere spelers eruit wil).

1 like

ik heb de nieuwste aflevering niet gezien maar waar ik me zoo aan ergerde was toen jaimie opkwam voor eva dat iedereen zat van jaaa oh jaaa inderdaad je hebt gelijk jaaa

als zij niks had gezegd waren ze 100% zo doorgegaan maar als iemand anders het voortouw neemt ga je er wel in mee. kan echt niet tegen zulke mensen.

6 likes

Ja ik vind Maxim ook echt niet leuk maar ik weetniet precies waarom. Ja hij zeikt Eva continu af maar iets aan hem is idd onsympathiek. Lijkt me echt zo’n eikeltje in het dagelijks leven.

4 likes

Wij moeten elke aflevering wel een keer tegen elkaar zeggen dat ze niks anders hebben dan dat eiland en elkaar… Sommige reacties en uitspraken zijn zooo overdreven in een andere setting, maar in die Robinson bubbel met honger en slaaptekort zie je het allemaal niet meer helder geloof ik

1 like

Het lijkt mij echt heel naar voor Eva om alles terug te kijken. Ze voelt op dat moment al duidelijk dat ze buitengesloten wordt en ze haar liever weg willen hebben. Om dan ook nog bepaalde opmerkingen zo terug te horen lijkt me echt heeeel kut.

14 likes

Ja ik heb het wel met haar te doen. Vanaf moment 0 leek het wel alsof iedereen dacht fuck Eva en weg met haar.

Volgens mij was het niet bedoeld als zwakke spelers, maar dat Jaimie en Chelsey ongeveer hetzelfde zijn en dus inwisselbaar voor elkaar (lang, dun, licht). Dus als ze weer een piramide moeten maken/iemand moeten tillen heb je twee opties en dan is het ook prima als dat er maar een is.

1 like

ja en ook zo typisch dat elk seizoen wel weer een zwarte vrouw op die manier wordt buitengesloten en gedogpiled. zo misselijk vooral maxim brrrr

6 likes

Art en Nicollete lijken echt op elkaar. Zouden zo bggroer en zus kunnen zijn.

2 likes