Expeditie Robinson #4

Ik vind Chelsey zo kut

Hoezo is dit een naaistreek en een vies spelletje? Wat had Eva dan moeten doen? Elke keuze zou verkeerd vallen. Echt get over it

21 likes

Ook dat iedereen zo van slag is dat zíj eruit is, zelfs in het andere team. Soort verheerlijking?

6 likes

Terwijl ik alleen maar dacht, wie ben jij? Ze heeft zichzelf op tv in ieder geval niet echt laten zien

9 likes

Pfff en wat een saaie opdracht was dit zeg

En Eva zal dan wel naar huis gaan nou joehoe, benieuwd hoe ze deze 50 min nog gaan vullen

1 like

Het zou echt een stunt zijn als ze de 2e munt ook heeft :sweat_smile:

4 likes

Dat zal wel gezien haar big smile

2 likes

Ik kan echt slecht tegen Maxim, wat een pisventje.

18 likes

Hahaha echt he, kom maar met een alternatief dan? Ze waren toch wel boos geweest wie ze er ook uit hadden gestemd

Zij wilde ook gewoon weer terug denk ik?

Misschien dat Eva wel zo slim is om Irene uit te dagen

Heel lief dat ze allemaal met haar willen overblijven op afvallerseiland maar Chelsea had deze proef echt makkelijk van haar kunnen winnen :joy:

12 likes

Zeker als Irene het tempo van haar vorige duel zou aanhouden haha

7 likes

Het wil me maar niet pakken dit seizoen ofzo, wel stug blijven kijken elke week natuurlijk :grin:

2 likes

ik heb ook nog steeds geen idee welke mensen er allemaal meedoen. wie zijn al die mannen telkens??

5 likes

Ben late to the party en zit nu alles achter elkaar terug te kijken, maar die Chelsey praat echt nooit voor de camera? Jaimie ook heel weinig.

• Team Eva
  • Team anti Eva

0 stemmers

Ik vind het ongelofelijk hoe kinderachtig iedereen reageerde na die actie van Eva. Ik weet dat je honger hebt en dat dit hele spel je leven overneemt. En ik snap dat mensen Eva irritant kunnen vinden. Maar dan alsnog. Hebben die mensen nooit eerdere seizoenen gekeken ofzo? Bij niemand kon er een: “Wat een actie Eva, goed gedaan, kut voor ons!” van af.

Als ik reacties op instagram lees zijn de meningen nog best verdeeld.

2 likes

Ik zit er tussen in, haha! Vind het absoluut niet oké hoe iedereen zich tegen Eva keerde een deed alsof Chelsea god zelf was, maar vind Eva ook niet echt sympathiek :woman_shrugging:t3:

8 likes

Waarom dan?

Ja ik vraag me dit ook af? Ze wil heel graag meedoen en is fanatiek alleen ‘t lukt niet altijd, maar verder doet ze toch niets verkeerd?

(En niet te vergeten hoe kut iedereen tegen haar doet, daar moet je ook wel een dikke huid voor hebben)

7 likes

Ik vind hoe ze speelde fantastisch maar ze zit enorm in mijn allergie met haar drukte en vele gepraat
Maar dat ze die munt inzette is natuurlijk hoe iedereen het zou doen, laat ze niks anders beweren

3 likes

Die munt inzetten was heel goed gespeeld en kan ik alleen maar aanmoedigen, maar verder in haar doen en laten vind ik haar gewoon niet leuk? Maar dat kan idd komen doordat ze zich niet veilig voelt, dat begrijp ik wel.

Soms vind je mensen leuk en soms niet, ik dacht dat Mark vreselijk was en die bleek leuk en Eva vind ik gewoon niet zo leuk.

13 likes