Expeditie Robinson #4

ik heb de nieuwste aflevering niet gezien maar waar ik me zoo aan ergerde was toen jaimie opkwam voor eva dat iedereen zat van jaaa oh jaaa inderdaad je hebt gelijk jaaa

als zij niks had gezegd waren ze 100% zo doorgegaan maar als iemand anders het voortouw neemt ga je er wel in mee. kan echt niet tegen zulke mensen.

6 likes

Ja ik vind Maxim ook echt niet leuk maar ik weetniet precies waarom. Ja hij zeikt Eva continu af maar iets aan hem is idd onsympathiek. Lijkt me echt zo’n eikeltje in het dagelijks leven.

4 likes

Wij moeten elke aflevering wel een keer tegen elkaar zeggen dat ze niks anders hebben dan dat eiland en elkaar
 Sommige reacties en uitspraken zijn zooo overdreven in een andere setting, maar in die Robinson bubbel met honger en slaaptekort zie je het allemaal niet meer helder geloof ik

1 like

Het lijkt mij echt heel naar voor Eva om alles terug te kijken. Ze voelt op dat moment al duidelijk dat ze buitengesloten wordt en ze haar liever weg willen hebben. Om dan ook nog bepaalde opmerkingen zo terug te horen lijkt me echt heeeel kut.

14 likes

Ja ik heb het wel met haar te doen. Vanaf moment 0 leek het wel alsof iedereen dacht fuck Eva en weg met haar.

Volgens mij was het niet bedoeld als zwakke spelers, maar dat Jaimie en Chelsey ongeveer hetzelfde zijn en dus inwisselbaar voor elkaar (lang, dun, licht). Dus als ze weer een piramide moeten maken/iemand moeten tillen heb je twee opties en dan is het ook prima als dat er maar een is.

1 like

ja en ook zo typisch dat elk seizoen wel weer een zwarte vrouw op die manier wordt buitengesloten en gedogpiled. zo misselijk vooral maxim brrrr

6 likes

Art en Nicollete lijken echt op elkaar. Zouden zo bggroer en zus kunnen zijn.

2 likes

Ik vind Chelsey zo kut

Hoezo is dit een naaistreek en een vies spelletje? Wat had Eva dan moeten doen? Elke keuze zou verkeerd vallen. Echt get over it

21 likes

Ook dat iedereen zo van slag is dat zĂ­j eruit is, zelfs in het andere team. Soort verheerlijking?

6 likes

Terwijl ik alleen maar dacht, wie ben jij? Ze heeft zichzelf op tv in ieder geval niet echt laten zien

9 likes

Pfff en wat een saaie opdracht was dit zeg

En Eva zal dan wel naar huis gaan nou joehoe, benieuwd hoe ze deze 50 min nog gaan vullen

1 like

Het zou echt een stunt zijn als ze de 2e munt ook heeft :sweat_smile:

4 likes

Dat zal wel gezien haar big smile

2 likes

Ik kan echt slecht tegen Maxim, wat een pisventje.

18 likes

Hahaha echt he, kom maar met een alternatief dan? Ze waren toch wel boos geweest wie ze er ook uit hadden gestemd

Zij wilde ook gewoon weer terug denk ik?

Misschien dat Eva wel zo slim is om Irene uit te dagen

Heel lief dat ze allemaal met haar willen overblijven op afvallerseiland maar Chelsea had deze proef echt makkelijk van haar kunnen winnen :joy:

12 likes

Zeker als Irene het tempo van haar vorige duel zou aanhouden haha

7 likes

Het wil me maar niet pakken dit seizoen ofzo, wel stug blijven kijken elke week natuurlijk :grin:

2 likes