Fastfoodtopic

Omdat de meeste mensen het wel lekker vinden om (af en toe) te eten is er hier een topic om schaamteloos te praten over fastfood. Deel hier je favoriete fastfood en je favoriete plekken om te eten.


Ik trap af met de chili-cheese nuggets en de long chicken van de Burger King. :heart: En de McKroket van de McDonalds.

2 likes

Ik hou het bij een groot big Mac menu met patat en appelsap en een extra patatje erbij

Of anders patatje met met kaassoufflé

1 like

Ik bestel zelden een menu omdat ik de patat niet lekker vind van de grote ketens.

Een big mac blijft altijd lekker🤰🏻

i love fastfood
heb 3,5 jaar bij burger king gewerkt en dan maakte ik ook altijd zelf combinaties enzo

4 likes

Wat was je beste combinatie(s)?

overal geroosterde uien op flikkeren, sowieso.
maakte ook vaak de long chicken met mayo, sla, kaas, ui en geroosterde ui
en dan een cheeseburger plain erbij maar met chili cheese saus en jalapeños (dus de xtra long chili cheese maar dan in hamburger formaat)
als de ceasarsaus erwas dan ceasar long chicken met grana padano cheeseflakes

ik was manager en moest 2 keer per dag alle snacks die in de frituur gaan meten (het gewone vlees nog vaker), dus dan had je van alles eentje en die at ik dan ook op. lekker gevarieerd ontbijtje :+1:t4:

8 likes

Haha nice nice :ok_hand:t2:

en ze hebben nu ook trouwens knoflooksaus, hot salsa en curry mango. die laatste is echt lekkerrrrrr

Ik maak altijd m’n eigen fastfood met turks brood, vivera kipschnitzel, mayolijn, mosterd, tomaat, komkommer, augurk, sla en rode ui en dan haal ik friet bij de snack bar die ik vervolgens eet met veel mayolijn en ketchup (ik eet eigk mayo met friet als eetbare lepel). Doet qua kcal niet onder voor een big tasty menu hahah maar zo heeeeeerlijk op zn tijd.

3 likes

Ohja en wat ik ook echt kan schranzen, klinkt mss beetje saai in fastfood topic is goenteburgers met ketchup en augurk en grote kropsla bladeren. Zo veel crunch en zout dat je echt (ik zweer het als koolhydraatfanaat) het broodje niet mist. Ooit perongeluk ontdekt toen k geen brood in huis had en burgers MOEST eten, maar echt lekker.
Sorry als dit te gezond is

1 like

Ik wil een keer naar de Vegan Junk Food Bar in Amsterdam maar niemand wil mee. :frowning: Het ziet er op instagram altijd zo heerlijk uit.

12 likes

De Giant van de Quick blijft echt mijn favoriet. Alleen jammer dat Quick buiten België en Frankrijk nergens te vinden is.

Zeker een aanrader! En anders gewoon lekker alleen gaan joh

Maar das zo saaaaaaaai ik wil culinaire ervaringen graag delen.

Oeehhh ik ga voor de kapsalon! Met alles erop dus sla kaas knoflooksaus en sambal. Bij de mc kies ik voor de maestro burger. Echt jammer dat ze die boerenfrietjes niet meer verkopen. Die pastten er perfect bij.

dit topic :heart: ik eet veel te vaak ongezond maar ik hou er zo van
mijn lievelings zijn:

  1. de chili cheese nuggets van de BK (haalde ik vroeger altijd per 20, als ik thuiskwam warmde ik ze nog een keer op in de airfryer TIP)
  2. quarter pounder mcdonalds
  3. cheeseburgers mcdonalds (die van BK zijn vies) opgewarmd tussen de grill
  4. long chicken met kaas van de BK
  5. mckroket ook goeie
  6. thuis eet ik vaak kaassoufflees als snack, uit de airfryer
  7. ze hadden tijdelijk mozzarella triangles bij de burger king, mega chill

en alles wegspoelen met cola
vies lekker :sunglasses:

Nu een paar keer bij Taco Bell in Tilburg geweest. De cheesy topped fries zijn zo awesome! En de crunchwrap supreme, en de beefy melt griller en de meximelt en allesssssssss. Waarom zit het alleen in het zuiden van het land? :sob:

2 likes

Ik hou helemaal niet zo van fastfood (vind macdonalds en kfc ook echt smerig), maar mijn vriend wilde heel graag een burger van MAX eten. Dat zit in Zweden en Denemarken (en vast op meer plekken).

Het was suuuuuperlekker! Echt een goed broodje en een hamburger die echt naar een hamburger smaakt in plaats van zo’n rubbere plak. Ze hadden ook van die dunne frietjes zoals de mac die ook heeft, maar dan wél heel knapperig.


Ik had deze Umami Bacon burger:
Hamburger met bacon, emmentaler, umamidressing, rode ui en tomaat :heart_eyes:

Als ze dit in Nederland hadden zou ik echt te vaak gaan. Vind het een beetje fastfood+. Het is nog wel fastfood, maar echt niet te vergelijken met andere fastfoodketens want het is betere kwaliteit.

4 likes

LOL ik probeerde echt zo min mogelijk te eten want kom van 2 nuggets al aan. echt waar