Fastfoodtopic

Twister fries :heart:

Quarter pounder van maccie die at ik 3 keer per week op Mn oude werk. En dan chicken nuggets erbij, want lust geen friet van ketens. Grote milkshake half aardbei/half chocola erbij Omg Zo lekkkkkkeeeeeerrrr ik wil geld en het kopen nu.

ik had net mn eerste werkdag @ mn nieuwe baan, ben erna langs mn oude werk gegaan om er eten te halen :sunglasses: ik ga er nu aan beginnen :heart:

1 like

I love hotwings

Is de zoete aardappelfriet van de mac lekker??

Qua fastfoodburger blijft een Whopper met kaas mijn favoriet :heart_eyes:

1 like

MAX heeft volgens mij 4 verschillende vegaburgers, waarvan één vegan en het is zoooo fantastisch ik mis het zo erg in mijn leven. Ik snap ook echt niet hoe in Zweden er nog steeds Mac bestaat, waarom zou je daarheen als je dit kan krijgen?!?!

1 like

De McWrap met honingmosterdsaus bij de mac
Maaaaarjaaa die hebben ze niet meer :sob: echt huilon

Ik hou echt van Meneer Smakers, maar ben helaas verhuisd uit Utrecht :relieved: , daar kocht ik regelmatig een hamburgermenu, ook super lekkere patat trouwens… Vorig jaar in het land van de hamburgers geweest… Amerika en daar was toch wel in and out burger favoriet , krijg er spontaan honger van als ik zit te googlen voor afbeeldingen :rofl:

4 likes

Waarom ze die eruit hebben gehaald is echt een groot raadsel :face_with_monocle: nog wel de kleintjes trouwens maar die zijn toch anders

1 like

Omg ik heb deze in belgie gegeten en het was zo heerlijk, mcchicken was altijd m’n favo. Waarom hebben ze deze in Nederland niet?

Ik vond ze tegenvallen : (

Ja idd echt een grote teleurstelling

Nuggets ftw! Chili cheese nuggets, kipnuggets, alle nuggets. Al lijken de kipnuggets van de mac de laatste tijd erg droog. Of dat ligt aan de mac hier, kan ook.
Kipnuggets moeten ook altijd met zoetzure saus. Die van de mac verkopen ze een goede dupe van in duitsland in de supermarkt dus daar heb ik thuis ook een voorraadje van.
En verder kfc chicken crispy strips of tenders met chili saus. En de mc kroket zonder saus en chili chicken zonder sla. Ik hou verder niet zo van sla, rauwe uien, augurken en tomaten dus de meeste burger sla ik over :zipper_mouth_face:
Maar eigenlijk staat na de nuggets, Domino’s op de tweede plek. Love me some pizza met cinnastix als toetje.

Oh en ik had laatst de double down bij kfc. Die was ook goed te doen. Alleen een zooitje om te eten

Dit is echt mijn topic! Alles van de McDonalds, Burger King, KFC of wat dan ook is hemels. Binnenkort worden bovenstaande ketens allemaal in mijn stad gebouwd, dus ik ben heeeeel gelukkig :hamburger:

1 like

Meneer Smakers :heart_eyes: wel duur voor een menu vind ik.

1 like

Chili cheese nuggets zijn echt heeeeerrlijk! Vind de quacamole burger van de Mac ook echt lekker trouwens! Maar die is denk ik tijdelijk

1 like

Oh Dominos pizza op zn tijd is zo lekker :smiley: Zo blij dat ze de pizza beenham/honingmosterdsaus weer hebben :heart_eyes: En helemaal fantastisch is kaas in de rand van de pizza :innocent::heart:

1 like

Mijn favoburger is van Shake shack, de patat daar vond ik niet zo lekker.
In Nederland is mijn topburger echt de Quarterpounder. Het liefst met twister fries van de BK.

Ik ben ook groot fan van de garnalen met chilisaus van de McD, helaas zijn die nu weer uit het assortiment.

Five guys vind ik wel tegenvallen zowel de burger als de patat. Enige voordeel zijn de gratis refills voor drinken.

Zag net dat ze bij de McDonalds nu ook veggie varianten hebben van de McChicken en de Home style crispy chicken.

me favo burger hmmmmmm

3 likes