Fastfoodtopic

ik kom ook maar een keer per jaar bij de quick of zo :frowning: tijdens mijn studies hadden we ooit springuur en dan gingen we gewoon even naar de quick met ene groepje, echt belachelijk eigenlijk haha. Ik zou bijna spontaan naar Antwerpen gaan na mijn werk om eentje te gaan halen nuā€¦

1 like

Papa Johnā€™s pizza en dan vooral ook een dessert bestellen haha.

1 like

ik ben eigenlijk heel blij dat de quick filialen waar ik ooit kwam niet hebben gekozen om burger king te worden, vind hen niet zo lekker

1 like

Hoe kan het nou dat hier sinds 31 augustus niks gepost is?

Anyway, ik heb dus net dit hele topic doorgelezen en nu heb ik hongerā€¦

1 like

ik ga vanavond raspatat halen en neem dan altijd twee porties :heart_eyes:

1 like

Omg ik ben al een hele tijd in Nederland en heb nog geen moment raspatat gemist maar nu loop hier ik gewoon bijna te kwijlen

1 like

Hahaā€¦ die Double Big Tasty heeft gewoon het formaat van een Big Macā€¦kun je beter de gewone nemen.


MAX :heart::heart::heart:

7 likes

Omg had net Five Guys.

Wat een dure aanfluiting is dat zeg. Gadverdamme man.

Waarom zijn de sweet potato fries eruit bij de Mc? :sob:

Ik mis Max echt in mā€™n levenn

Geen aanrader? Kwam juist naar dit topic om te vragen wat het lekkerste is bij Five Guys haha

De milkshakes bij Five Guys zijn het lekkerst, je kan je eigen combinaties maken. Gratis refill van het drinken is ook leuk om verschillende smaken te proberen.

De burgers zijn okĆ© en het positieve aan de patat is dat je er veel van krijgt, maar voor de rest vind ik het niet zoā€™n aanrader.