En wat is het uiteindelijk geworden ?
Mocht je nog eens zin hebben om lang in de keuken te staan is dit een aanrader.
Met zelfgemaakte tzatziki erbij
En wat is het uiteindelijk geworden ?
Mocht je nog eens zin hebben om lang in de keuken te staan is dit een aanrader.
Met zelfgemaakte tzatziki erbij
Ik bn een beetje laat maar zelf gemaakte pasta met zelf gemaakt pesto is ook echt een aanrader Pasta maken is helemaal niet zo ingewikkeld als mensen denken. Het meeste van de tijd kan gaan zitten in het maken van de vormmaar je kan natuurlijk altijd voor een type gaan waarbij het zo gebeurd is.
Vind het uitrollen tot een goeie dikte toch echt wel een gedoe hoorâŠ
Ik ga er nu toch maar pasta machine voor kopen.
Ik kom net een recept tegen voor bacon jam (zie hier) en vraag me af, wat is jouw meest, op het eerste gezicht, gekke recept wat tot je favorieten behoord?
Dit recept met kip, feta, courgette, dadels en kaneel. Mensen vinden de combi van het zoete vaak raar klinken. Maar het is echt zo enorm lekker.
Met mijn favoriete zin uit het recept: snijd de Spaanse doormidden.
Lekker, dankjewel! Het was butter chicken geworden! Maar hou deze in mân achterhoofd
@Spyrou dankjewel, ga het ook een keer proberen
Een pasta machine maakt het zeker makkelijker. Ik maak alleen niet vaak genoeg zelf pasta dat ik het aan me zelf kan verkopen om zoân ding in huis te halen. Met de deegbal verdelen in een aantal kleine en stug doorrollen kom je al een heel eind
Bedoel je zoân deeg uitrol ding? Heb er eentje staan die maar één keer gebruikt is, ik maakt nooit zelf pasta. Mocht je die willen hebben dan stuur me even een pb! (ik hoef er niets voor, alleen vergoeding van verzendkosten)
Ik ben echt benieuwd waar dit naar proeft? Er moet veel suiker in dus het is sowieso zoet, maar wat voor smaakje zit er aan/waar lijkt het op?
Ik vind het gewoon op honing lijken maar ik eet geen honing meer dus ik ben misschien niet de beste vergelijker!
Heeft er hier iemand een succesvol recept voor linzenburgers?
Of een recept anders dan linzensoep of vegetarische ragĂč met linzen, ik zoek wat inspiratie! (En ik vond twee pakken linzen in mijn voorraadkast).
Een bijgerecht dit, dus wellicht niet helemaal wat je zoekt, maar ik vind mujadara erg lekker!
Lekker! Zet ik zeker op mijn lijstje. Waar eet je dit bij?
Meestal bij een salade! Wel eentje die wat uitgebreider is dan alleen sla, tomaat en komkommer, dus vaak eentje met sla, tomaat, komkommer, radijs, wortel, bosui, paprika & peterselie of koriander.
Gebruiken jullie wel eens jeneverbessen? En wat maken jullie daar dan zoal mee? Ik heb namelijk een heel potje en welgeteld een succes recept. Maar je kan er vast véél meer mee.
Jeneverbessen gebruik ik als ik zuurkool klaarmaak. O.a. in dit recept vind ik het lekker:
Ja ik gebruik het ook bij zuurkool! En dan bij dit recept
Zuurkool van mijn moeder - Keukenâ„Liefde (keukenliefde.nl)
Maar die van jou klinkt ook goed, ga die binnenkort even proberen.
Ik wil komende week weer eens risotto eten, maar ik wil weer eens wat anders. Hebben jullie tips voor een lekker recept? Tomaten, bieten en paddenstoelen zijn bij mij thuis meestal de go-to versie.
Met venkel, doperwtjes en citroen? Of eentje die ik in de herfst vaak maak: met pompoen, geitenkaas en chorizo (ik kan alleen nog niet echt goede vega chorizo vinden).