Bakpapier kan wel in de airfryer hoor! Je moet alleen oppassen dat het niet tegen de bovenkant komt (dan kan het gaan fikken). Op de bodem van je mandje met eten erop kan prima
M’n lievelings is mercimek corbasi - Turkse rode linzensoep.
Dit is het recept. Ik gooi eerst alle ingrediënten inc. de kruiden in een metalen kom tijdens het snijden en voorbereiden. Lekker makkelijk.
Kan denk ik wel gewoon in een kookpan hoor! Als die maar groot genoeg is
Ik maak deze vaak:
Kun je los kopen:
Deze is inderdaad super lekker en makkelijk te maken!
Ben nieuw hier, dus weet niet of je van vis houdt. Maar ook dit recept voor pasta met tonijn maak ik zelf regelmatig in 1 pan. Ik schuif hem daarna nog even in de oven voor een lekker kaaskorstje, maar dat hoeft natuurlijk niet als je geen oven hebt.
We maken ravioli vandaag, hebben jullie leuke recepten voor vulling?
Ik zoek wat nieuwe inspiratie voor gezonde maaltijdsalades, heeft iemand tips? liefst zonder geitenkaas of mozzarella.
Ik eet nu vaak een couscoussalade met tomaatjes uit de oven (van foodbysann, aanrader) of gewoon een salade met alles wat we nog hebben maar wil even wat meer variatie
Wij zijn fan van deze, ook als het warm is heerlijk!
Wat toevallig, deze van de week ook gemaakt. Inderdaad een aanrader!
Orzo met gegrilde courgette/aubergine/paprika, balsamico en rucola is hier altijd een hit. Kun je nog aanvullen met halloumi of gegrilde kip!
Ik maak een variatie van deze. Wel met rijst noodles.
Wat zijn jullie favoriete recepten met groene linzen. Heb een pakje in de keukenkast gevonden, maar heb nog geen recept gevonden waarvan ik denk: ‘dat is hem’
Mujaddara!
Ik maak deze quesadillas weleens!
Ooowh! Had helemaal niet gekeken naar Mexican inspired recepten met linzen. Deze ga ik proberen.
een lekker zomer recept zonder de oven of bbq aan te moeten zetten… Ja er staat genoeg op Pinterest etc… maar iemand hier miss een aanrader.