Parfumtopic

Ik vind Phantom van Paco robanne heel lekker ruiken

3 likes

Hier heb ik nog altijd een zwak voor Dior Sauvage. Jammere is alleen dat ik die ooit cadeau heb gegeven aan mijn ex en ik het daardoor soms lastig vindt die geur los te zien van hem.

7 likes

Dior Sauvage is basic volgens mij tegenwoordig maar wel erg lekker. Ik vind YSL L’Homme eau de parfum ook lekker of Jean Paul Gaultier Scandal.

Je kan evt als je er eentje koopt vragen of ze er een testertje van de geur bij willen doen omdat t een cadeau is. Doen ze niet altijd maar je kan t altijd vragen. Dan kan hij t proberen zonder m al helemaal open te maken. Als hij m niet lekker vind of hij ruikt op zijn huid niet lekker (kan soms) dan kan t nog geruild worden.

6 likes

Ik vind bleu de Chanel heerlijk bij mannen

10 likes

Scandal van Jean Paul Gaultier vind ik heeel lekker ruiken, heb ik mijn vriend ook cadeau gedaan

3 likes

Blue byzantine oid van Rituals

6 likes

Comme des Garçons heeft echt goeie parfums voor mannen vind ik. Ik hou van Floriental (warm en kruidig), Wonderwood (houtachtig) en Scent One: Hinoki (houtachtig, kruidig).

Oh en Grey Vetiver van Tom Ford (pittig fris). Ik ben nog steeds zuur dat mijn ex die heeft meegenomen want ik droeg die ook wel eens :joy:

2 likes

Ik vind chanel allure blanche heel erg lekker! Wel een beetje citrusachtig, dus moet je van houden.

2 likes

Woo heel veel reacties! Thanks iedereen ik ga zo de stad in en alles ruiken :smiley:

Aub geen sauvage

YSL la nuit de l’hommes is lekker

2 likes

Wat is er mis met Sauvage? Hij is basic, maar ruikt lekker!

1 like

Het is echt overdone, overal waar je loopt ruik je sauvage. En vooral een bepaald type man/jongen draagt die parfum. Ik vind het echt een fuckboy luchtje haha.

5 likes

Mijn partner is beledigd hahaha. Maar snap wel wat je bedoelt, it’s everywhere. Maar blijf hem wel lekker vinden bij hem :woman_shrugging:

Lancome Hypnose

3 likes

Allure Sports

1 like

Ik vind Eau de citron noir van Hermès echt heerlijk!

1 like

jo malone pomegranate noir

1 like

Absoluut @Desalnietteplus, m’n vriend heeft hem op (hoe de fuck hebben mannen zo’n fles zo snel leeg) en ik ga nieuwe voor hem kopen!

1 like

Dit was jaren mijn alltime favorite, ook van mijn vriend. Maar toen werd ik zwanger en heel ziek/misselijk, en nu kan ik die geur niet meer verdragen :sob: Ik heb het nog een paar keer geprobeerd maar het herinnert me meteen aan mijn ziekenhuis opnames en maakt me echt misselijk. Zo zonde! Ook wel bizar hoe een geur zoveel teweeg kan brengen. Ik heb echt veel parfums die me terug voeren naar een bepaalde vakantie of kerst oid.

1 like

Stom hé, ik heb een keer dronken kots geur proberen te verbergen met Black Opium van YSL, die geur kan ik ook echt niet meer hebben daardoor

2 likes