Feminisme

Ik wist niet zo goed waar ik dit kwijt wilde maar ik denk toch hier.

Ik ben een paar weken geleden weer met hoge dosering van vrij pittige medicatie begonnen nadat ik een tijd ziek was geweest. M’n vriend zei daar wat over in z’n meeting met zijn baas, zei ze “Oh dat is wel vervelend als ze kinderen wil?”
???Bemoei je lekker met je eigen baarmoeder???
(en deze medicatie kan je prima veilig zwanger mee worden en deze vrouw is arts dus zou dat kunnen weten, dus het was ook nog een domme opmerking)

13 likes

:face_with_spiral_eyes:

4 likes

Het boek [1001 vrouwen in de 20ste eeuw](1001 vrouwen in de 20ste eeuw - Uitgeverij Vantilt) van Els Kloek is nu voor €12,50 te koop i.pv. €39,50. Ik vind dit boek en 1001 vrouwen echt hele fijne naslagwerken. Ze zijn ook erg mooi uitgegeven.

Edit: boekhandel van der Velde geeft op hun website aan dat het boek t/m 31 december 2025 in prijs verlaagd is en normaal kost het boek daar €20,00. Ik weet niet helemaal hoe het zit met de normale prijs dan, maar goed nog steeds een fijne aanbieding.

10 likes

Direct besteld, dank je wel voor de tip.

7 likes

Thanks voor de tip! Bij deze voor een vriendin besteld.

1 like

Oh en Fixdit komt ook weer met een leuke podcastserie over vrouwelijke schrijvers uit de geschiedenis. 19 december start de podcastserie.

4 likes