Festivaltopic

Ik ga naar Sziget! :heart_eyes:

2 likes

Oké nu voel ik me oud, zoveel festivaljaren gehad dat ik er genoeg van had.
Had veel liefde voor lowlands! 10 jaar geweest

1 like

Die van de etos van was

Zit daar zoveel verschil in dan? Wist ik helemaal niet! Ik ken deze gewoon als goede oordopjes

Voor het eerst naar Pukkelpop, wilde eig DTRH maar is 50 euro duurder opeens :thinking:

1 like

Wel heel tof!
Op zoiets hoop ik nog steeds. Alleen de date nog. O, en het festivalkaartje, haha :stuck_out_tongue:

1 like

Haha ja super random wel. Maar hij is een buitenlander en wil de ~festivalervaring~ hebben.

2 likes

Ik ga naar Lowlands! Zin om weer te gaan :smile:

1 like

De oordopjes die hierboven staan zijn schijnveilig! Ze laten nog steeds geluid langs, dus je voorkomt beschadiging niet helemaal! (Het is wel beter dan niets natuurlijk.) Ik heb die jarenlang gebruikt en heb een suis als ik moe ben. Ik heb nu op maat gemaakte en dat is zo veel fijner. Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik raad het echt iedereen aan!

Deze zomer heb ik alleen nog Lowlands, Komm Schon Alter en Vunzige Deuntjes staan trouwens. En misschien nog Mystic Garden.

Ik ga deze zomer niet op vakantie, dus zat er aan te denken om een paar keer naar een festival te gaan. Hebben jullie nog leuke aanraders van festivals van één dag? Het liefste in de randstad!

Ik ga dit naar jaar Best kept secret en naar down the rabbit hole. Het was elk jaar weer een dilemma om te kiezen want eerder zat er maar een week tussen de 2 festivals, nu een maand dus dan maar allebei.
En nog naar Madnes, surf/skate festival op Ameland :surfing_woman:

Ik ga naar Rock Werchter!

2 likes

Zwarte crrrrros!

1 like

Ik ga naar Dour (do-vr-za-zo), een dagje naar Pukkelpop en een dagje naar Couleur Café. Verder nog geen gekke plannen maar kan altijd nog wel een festivalletje bijkomen. Zoveel zin in!

Yes nice dit topic! Ik ga naar Down The Rabbit Hole en Lowlands :dancer:

2 likes

Omg ik ben ook een keer naar Dour gegaan. Dat is echt next level :expressionless: Heel leuk maar jeetje wat ik daar gezien heb :no_mouth:

Ik ga dit jaar een dag naar FortaRock en naar Graspop!

1 like

Haha wat dan? Ik wil er ook nog een keertje heen!

Nou het is ten eerste gewoon een grote bende op de campings. Dixi’s, geen normale wc’s (in mijn jaar). De dixi’s werden niet geleegd en het was de eerste dag 30 graden. Op de laatste dag zaten ze letterlijk tot de rand vol en meurde het echt vreselijk. Echt o-ve-ral drugs. Mensen hadden serieus gewoon bordjes aan hun tent hangen met wat ze verkochten. Wat ook tot gevolg had dat ik nog nooit zoveel mensen heb afgevoerd zien worden. Mensen worden serieus dood in hun tent gevonden op dit festival. Bij elk optreden dat ik was kwam de ehbo weer aan rennen. Echt, next level.

1 like

Wow oke… dat is wel echt next level en gewoon niet leuk meer. Dat van die drugs verbaast me niks, ben er niet vies van maar dit is wel een beetje te ja