Festivaltopic

O ja dat laatste snap ik wel. Het heeft voor- en nadelen idd.
Programma is nu per dag te zien trouwens, mocht je dat nog willen checken

Lentekabinet is toch ook heel veel kunstinstallaties enzo? Ik bedoel meer tips van: deze stand of locatie is leuk, dit ding moet je zeker zien/doen, dit kraampje heeft lekker eten, …

@Janniebeton Dit idd.

Ik hoef echt niet een planning van minuut tot minuut, maar meer van dit kan je verwachten van het festival an sich en dit moet je echt niet overslaan qua stand. Als iemand voor het eerst naar een festival gaat waar ik al vaker geweest bent en tips vraagt, ga ik er ook van uit dat iemand praktische dingen wil weten als waar kan je het lekkerste eten en waar is de douche/wc het rustigst of hoe is de algehele vibe op het terrein.

Mystic garden? 18 juni dus niet heel eind maar heb het idee dat die wel aan aankleding doen in ieder geval
Of By the Creek? Is wel heel gevarieerd qua muziek
Ik vind zelf dat er in het laatste weekend van juni + eerste weekend van juli niet zo veel boeiends is

Ik heb zelf toffler op de planning staan op 28-5, de week erna The Crave, half juli De Achtertuin, half augustus Rotterdam rave en dan eind september Expedition
Het is voor mij echt goed verspreid over de maanden zo, echt zin in

1 like

Haha snap dat je spijt hebt als ik eerlijk ben, eerste ā€œnormaleā€ festival zomer in 3 jaar!! Je hebt nog een week om bij te komen toch? :dancer:

2 likes

Oh nee, er is een festival in Bergschenhoek dat zo heet, vlak bij Rotterdam! Ik wil eigenlijk Rotterdam niet meer uit voor een festival dus The Crave (Den Haag) is al heel wat, Nijmegen is me echt te ver :joy:

1 like

Jaaa meeten!

1 like

Haha ja sowieso, eindelijk!!

@Wonderland yesss :star_struck:

2 likes

Ik ga ook naar DTRH maar heb geen tent meer - iemand nog tips voor waar te kijken voor een tentje? Ik heb altijd een beetje een hekel aan die opgooi Quechas haha.

Ik vind die simpele stokkententjes van de Decathlon prettig! Niet duur en is ingepakt ook een heel handiger pakketje dan zo’n cirkel

1 like

Ik heb wel een Quechuatent, maar dan de Arpenaz 3 Fresh and Black. Echt een chille tent, is gewoon met tentstokken! Hij is officieel voor 2/3 personen, maar ik lig er altijd op festivals gewoon in m’n eentje in zodat al m’n spullen er ook nog naast passen. En niet duur!

5 likes

Is hier iemand weleens naar Nieuwe Liefde bij Fort Rhijnauwen geweest? Ik zag er borden van en op hun site zag het er wel leuk uit. Pluspunt is dat het op fietsafstand is voor mij.

1 like

en? spilll

1 like

ohh oepsie

2 likes

Ja op de instagram van awakenings kwamen er een tijdje geleden al flink wat kritische reacties omdat ze daar draaide

1 like

The crave heeft voor 4 juni Rodhad toegevoegd aan de line up :no_mouth::no_mouth: vast in plaats van Nina maar wat een goeie vervanging zo last minute
Ik twijfel nog of ik ga want heb deze zaterdag ook een festival en heb niemand om mee te gaan naar The Crave maar dat heeft me eerder ook niet tegen gehouden en vind het festival an sich zo leukkk

3 likes

Ja volgens mij wel; the crave postte vandaag iets op fb over alle afsluiters van volgend weekend en ze stond erbij op Hƶr stage!

Is inderdaad leuk als je weet zo veel bekenden tegen te gaan komen, dat is juist wat mij er nog van weerhoudt haha ik ken niemand die gaat (ja alleen m’n meest recente ex-scharrel waarschijnlijk maar 0 zin om die tegen te komen). Ik vind het ook fijn als je op de fiets naar een festival kan maar ik woon in Rotterdam dus net even te ver
Ik zal blijven twijfelen tot 4 juni 10.30 uur waarschijnlijk :upside_down_face::upside_down_face:

1 like

Ki/Ki viel de laatste paar keer dat ik haar heb gezien zo hard tegen. Vind haar steeds minder worden en ook minder verrassend, maar hopelijk valt ze bij the crave niet tegen.

Ik hoop ook echt dat het met the crave mooi weer gaat worden, dat zou de dag al helemaal perfect maken!!

Toffler! Qua line up wel echt veel minder tof dan the crave, vind ook niet dat je het met elkaar kan vergelijken eigenlijk dus dat is weer een argument om juist WEL te gaan 4 juni (ben mezelf aan het overtuigen)

Zo kut hƩ als je moet kiezen en al helemaal bij de afsluiter! Ik vraag me af of ik het sowieso haal: ben er rond 22.30 meestal wel klaar mee en the crave duurt tot 23.30 :older_woman:t3:

1 like

Ik zit enorm in de twijfel fase…
Maar als het goed is 4 juni ook HOH. Maar straks lukt het tickets krijgen niet :face_with_monocle:

Ga jij een heel weekend?

2 likes