Festivaltopic

Ik zit enorm in de twijfel fase…
Maar als het goed is 4 juni ook HOH. Maar straks lukt het tickets krijgen niet :face_with_monocle:

Ga jij een heel weekend?

2 likes

Gaan er nog mensen naar Pinkpop?

1 like

Gewoon naar allebei :partying_face::partying_face:

Het is nu voor het eerst in jaren dat het niet zo blafheet is met intents volgens mij.

Veel plezier @Batalash

4 likes

Wij hebben ook geen ruggengraat, dus we gaan :sweat_smile:

Idd niet blaf heet nee @Luipaard
Wel een beetje zielig voor vrienden van ons, die zitten nu te vernikkelen in hun tentje.!

1 like

Ik ga zo naar toffler festival!! Zin in :star_struck::star_struck:
@Wonderland je gaat ook toch? Benieuwd of er nog meer FF’ers rondlopen haha, vast wel

1 like

Volgende week eindelijk weer naar een festival, meteen met camping erbij. Eerste keer ook dat ik samen met mn vriend ga, dus gister al een grotere tent en luchtbed gekocht. En daarvoor thuis al camping spullen uitgezocht.

Begin nu ook echt al die kriebel weer te krijgen, maar ook het gevoel dat ik er toch een beetje uit ben en weer even goed moet gaan bedenken wat ik ook alweer altijd meeneem enzo. Voelt echt als een eeuwigheid geleden (is het ook eigenlijk) en voelt daardoor ook echt weer een beetje als de eerste keer

2 likes

Ik! :slight_smile: Kaartje van 2020 is dit nog.

1 like

Ik ga dit jaar voor het eerst naar meerdaagse festivals (oerol en down the rabbit hole), dus als je tips hebt voor wat er zeker mee moet: sharing is caring! Heb weleens gekampeerd maar dat is ook lang lang geleden

2 likes

Als ik mijn lijstje weer compleet heb, zal ik deze met je delen!

2 likes

Ik was gister op een festival waar Nina Kraviz draaide maar precies toen ze begon ging het regenen dus iedereen rende weg :rofl: en ze draaide echt fucking kut dus dat veld bleef leeg, ook na de regen :+1:t2:

4 likes

Ja leuk!! Maar denk dat dat grotendeels kwam doordat het zo dichtbij was en het het eerste festival met m’n beste vriendin was in 3 jaar :joy: want de line up is zelden vernieuwend. Vond Len Faki wel weer heel cool en Lilly Palmer ook!
Vind het publiek op toffler ook altijd zo heerlijk gemixt

Ik las je bericht over je outfit pas rond 22 uur dus heb er amper op kunnen letten!! Hoe vond jij het?

1 like

Ja het is net alsof ze elke keer een pot opentrekken met artiesten die het voor een vriendenprijs doen ofzo, vind Prunk er ook zo 1, net als Chris stussy maar die ontbrak dit jaar
Rod + Benny inderdaad, lekker makkelijk maar hij moest rennen denk ik want set in de tent + die op main sloten op elkaar aan :thinking: gun die man een pauze zeg

Jaaa ik lag ook zo lekker in m’n bed, m’n vriendin bleef ook slapen dus helemaal happy dat we gewoon naar huis waren gegaan, ik word ook te oud voor afters :joy:

Beetje laat, maar ik ga naar Pinkpop! Hele weekend. Zo veel zin in :sunglasses:

Ga a.s. zaterdag naar Pleinvrees. Meer gegadigden?

2 likes

Nomads in Amsterdam!

Zaterdag naar Lente Kabinet :star_struck: wel nog even spannend met dat kort geding morgen, haha

Jaah morgen weer naar vestrock
Met de editors :hugs:
Is al weer zo lang geleden dat we hebben kunnen gaan

6 likes

Ik ga ook naar Lente kabinet, eerste keer dus ben benieuwd!! Het wordt heerlijk weer als het goed is.

1 like

Aah leuk, slaap je ook op de camping?

Wij liggen op camping A

Yes, plan is camping B!

2 likes

Ik ben ook op Pleinvrees :star_struck: zoooveel zin in ook

4 likes

Ik heb zondag ook een festival maar het weer :sob: kom op zeg

2 likes