Festivaltopic

Ik ga morgen ook naar Awakenings festival en heb er zin in! Zo’n lekker weer. Veel plezier iedereen!

Aaah ik wil toch wel gaan maar de kaartjes zijn nu ineens heel gewild en duurder dan de oorspronkelijke prijs (85 euro :smiling_face_with_tear:).

Ik wacht nog even tot morgen ochtend hopelijk veel brakke mensen van hun kaartje afwillen haha.

1 like

Vanmiddag paar uur naar de stream gekeken, zag er leutig uot.
Have fun nog :star_struck:

1 like

Zulke foto’s staan toch ook wel eens in de krant/social media?

Is in strijd met de forum regels, thats why

2 likes

Onderweg naar Awakenings woehoeeee! :partying_face::partying_face:

1 like

Ben helemaal hyped voor Chase&Status volgende week met kingsnight. Ik vind muziek echt zon fijne tijdmachine haha. Weer even 20 voelen.

4 likes

Morgen Liquicity in de Maassilo :tada: Vind het echt heerlijk dat het overdag en 's avonds is. Erna lekker een hotelletje geboekt met vriend.

4 likes

Dankje, gaat helemaal goedkomen! Zomerfest moet ik dit keer juist voor het eerst missen (sinds 2015 altijd geweest :sob:)

1 like

Valt het jullie ook op dat veel festivals/uitgaansplekken nu van die uitgebreide code of conducts plaatsen (van ga naar iemand toe als je lastig gevallen wordt)? Alle enigszins hippe uitgaansplekken die ik ken doen dit nu, alleen zijn dat voor mij plekken waar ik nog nooit lastig gevallen ben en de sfeer meestal wel goed is.
Is me nu ook opgevallen dat mannen met uitgaan opeens hier ook over willen praten, denk dan toch, ja leuk maar kom hier voor m’n plezier, niet om met jou te praten over hoe gaar mannen doen

3 likes

Er zit in hilvarenbeek ook een camping aan de rand van het dorp, dat is een kwartiertje lopen denk ik, een bushalte zit daar ook vlakbij. Tilburg is wel te doen qua ov. Als je iets zoekt in tilburg zuid is het wellicht ook wel te doen met een fiets.

Edit: die camping is toch wel 20/25 minuten lopen zie ik nu

2 likes

Jaaa Yin Yin is leuk! Daar zou ik zeker gaan kijken @monkeyslut

3 likes

Ik heb geen idee wat voor dingen je leuk vindt maar dit zouden mijn highlights zijn:

Alt-j, Mura Masa, Wolf Alice, Fontaines DC, Metronomy, Froukje, Black Midi, Meskerem Mees, the Vices, Wies, Pip Blom, Tramhaus, Sophie Straat

Edit: ik verveel me dus ik doe ook Spotifylinkjes (:

3 likes

Alt-J is fantastisch!! :slight_smile:

2 likes

Ik ga ook naar Lentekabinet! Nog nooit geweest en weet niet heel goed wat te verwachten, maar wel veel zin in. Heb jij nog tips?

Dankje! Ik zoek het verder uit

Ik ga dit jaar ook voor het eerst naar Lentekabinet en heb een beetje hetzelfde als jij. Ben ook erg benieuwd naar tips @LizzyBennet

1 like

Maar is dat niet ook een beetje afhankelijk welke soort muziek je leuk vindt?

Ik ga naar By The Creek en heb ook overnachting in de Van Der Valk vlakbij geboekt. Echt lang geleden dat ik een hele dag heb gedanst dus wil het mezelf zo makkelijk mogen maken :joy: Gaan er nog meer toevallig (de zaterdag)?

1 like

Ik ga misschien de zondag!! Alleen twijfel om mijn kaartje van vorig jaar te verkopen, ik merk dat ik een gemixed festival met meerdere genres toch altijd tegen vind vallen qua sfeer