Festivaltopic

Ja ik ook :weary: ik ga nu maar zaterdag naar Amsterdamse bos, geen idee hoe het festival heet

1 like

Ik heb eindelijkkkk mijn geld terug van DGTL hoor, beloofd in september 2021
Ik weet even niet hoe lang het geleden is sinds m’n laatste post, maar sindsdien hebben ze nog zo’n 12 keer gezegd dat het aan mij lag, doordat ik niet heb gereageerd op hun mails en/of foutieve informatie doorgegeven had. Sure :+1:t3:
Volgens hun had ik daarom nieuwe tickets nodig. Toen ik die eenmaal ontvangen had, vroegen ze m’n ticketgegevens voor de 872e keer op. Dus ik gaf de nieuwe gegevens, zeggen ze dat ze daar niks aan hebben. Waarom stuur je me dan uberhaupt nieuwe kaarten?

Toen ik m’n geld afgelopen week ontving, vroegen ze of ik dat wou controleren en laten weten als het binnen was. Dus ik bevestig het, krijg ik een reactie terug “glad to hear it already happened :heart:

1. Pleur op met je hartje
  2. Ze kunnen gewoon Nederlands en ik reageer in NL dus waarom blijf je in het Engels reageren
  3. “Already”?! ALREADY!!1!1?? Waarop ik heel petty heb gereageerd dat ze hier ruim 6 maanden over hebben gedaan dus dat zou ik geen “already” noemen

Ok einde soap dus, kut bedrijf.
:raising_hand_woman:t2::ok_woman:t2:

18 likes

wat een vreselijke service. Maarrrr, blij voor jou dat je eindelijk je geld terug hebt!

1 like

Ja ik had dit echt niet verwacht van zo’n grote organisatie als DGTL. Ze zullen het niet merken maar ik ga sowieso nooit meer naar 1 van hun evenementen

2 likes

Ja ik ook :sob: Mijn kaarten zijn ook nog van 2020, dus als het blijft regenen overweeg ik ook wel om niet te gaan.

1 like

Wat een ellende, maar wel echf blij voor je dat het uiteindelijk gelukt is. En goed om idd nog ff te zeggen dat het woord ‘already’ niet op zn plaats is. Wtf daar zou ik ook ZO kwaad om worden nog

3 likes

Voor mij ook de eerste keer!! En inderdaad het weer wordt perfect, hoop dat de regen op zondag een beetje meevalt voor wie dan gaat

Gaan er ook mensen van hier naar het blues festival in Grolloo? Ik kijk vooral uit naar The Wolff, Beth Hart en Vintage Trouble.

2 likes

Het is mijn enige grote festival dit jaar, dus denk dat ik sowieso wel ga. Poncho mee en gaan, het is gelukkig dichtbij huis. En de kans op regen is al gedaald van 100% naar 90% dus misschien komt het allemaal toch goed :joy: :muscle: Hopelijk kun jij ook nog gaan.

1 like

@anon31495790 @Groendrummertje veel plezier op Vestrock, in mijn hometown

1 like

Ik ga zondag naar De Zon en hoop echt dat het z’n naam eer aan doet en dat de zon ook gaat schijnen :smiling_face_with_tear:

4 likes

Als er nog iemand weekendtickets aan een fijn prijsje zoekt voor Lentekabinet, hit me up! Ik heb een ongeval gehad vorig weekend en probeer nog een klein beetje geld te recupereren.
Trouwens wat een :triumph: :face_with_symbols_over_mouth: -platform is Tixel.

1 like

Pfff wat trek jij morgen aan? Ik vind het zo moeilijk haha

3 likes

Ja ik zit er ook nog mee te strugglen haha. Ik denk een mom jeans en zwarte crop top, en nog een jasje voor als t afkoelt

Ik vind het zo lastig, want het wordt heel lekker weer, maar misschien waait het daar wel hard en is dat helemaal niet chill :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik ga naar brabant morgen, dus wel ff warmer dan A’dam misschien, maar zeker blote benen!
Je staat tussen de mensen, die stages zijn waarschijnlijk wel een beetje een afscherming voor de wind, misschien sta je wel in een tent(?), je danst dus krijgt het warmer. En als het waait, komt dat niet direct langs je benen, maar meer je bovenlijf.

En dan nog een chille lange broek mee voor de terugweg

2 likes

Meute is fantastisch! Al een paar keer live gezien (Pukkelpop, eigen concert) en altijd een groot feest. Ik moet altijd huilen als ze The Man with The Red Face spelen.

4 likes

Het is al van 100% naar 90% regen gegaan :smile: Ik ga nog even een zonnedansje doen.

Ik ben nog steeds aan het twijfelen :joy:
Ik vind het een super leuk festival maar ben er nog niet over uit of ik de “mindset” heb om alleen naar een festival te gaan, buiten m’n eigen stad (Rotterdam). Heb het wel eens eerder gedaan, maar zat toen wat beter in m’n vel.
Misschien ga ik gewoon “even kijken”, zonder het idee tot het einde te blijven.

Ik kwam er trouwens vd week achter dat ik 2 kaartjes heb hiervoor dus moet er sowieso nog eentje kwijt. Ik heb ze gekocht in de pre-sale van 2020 dus ze kostten maar 30 euro. Iemand hier die er voor die prijs 1 wilt overnemen?

1 like

Omg dit klinkt zo leuk, en ik ga naar RW! Eens kijken wanneer ze zijn.

3 likes