Festivaltopic

Hier is ook B de planning :blush:

2 likes

Jaaaa MEUTE is echt fantastisch, paar keer gezien (oa in Paradiso)! Zeker een aanrader.
Kan in datzelfde straatje Gallowstreet ook wel waarderen (en worakls, maar dat is niet zon grote band als meute).

Deze week is ook de line-up voor wildeburg bekend gemaakt, word daar wel echt blij van ondanks dat een groot deel onbekend is toch wel wat hele leuke namen erbij!

1 like

Ik heb er 1 over!

1 like

Yes me! Beter is het zonnig

Is idd gelukt :sunglasses:

Trouwens, vond jij op intents ook de beveiliging heel irritant aanwezig?

Thanks! :partying_face::partying_face:

Sjonge jonge, ik was vandaag al eerder wakker dan wanneer ik moet werken :sweat_smile:

Volgens mij veel mensen in dit topic die vandaag ergens heen gaan; iedereen veel plezier!

3 likes

Ik ga naar AOA en weet ook niet wat ik aan moet doen :tired_face:

Jaaa deze zijn tof he!! Ik ga ook naar RW dus ben benieuwd! Sowieso wel toffe namen op RW vind ik.

4 likes

Pfff code geel vandaag, vraag me ineens af of er dan niks afgelast gaat worden.

2 likes

Ik vond AOA echt een beetje tegenvallen. Het was niet zo boeiend en er was zoveel gedoe met het ov op het einde met storingen en bussen die niet kwamen. Daar kan AOA niks aan doen natuurlijk, maar had daardoor wel in t geheel gezien niet echt een positieve ervaring

1 like

Zitten op de camping klaar voor dag 2 Lente Kabinet, maar we twijfelen wat te doen met t weer, zo kut. Gister was het zo fijn en wil nog zo een dag

1 like

Nou jongens de Zon was allesbehalve zonnig haha. Ben nat tot op mijn string, dus ik heb het opgegeven en ben maar huis.

Zonde zeg! Waren er toch weinig tenten waar je droog stond dan?

Aaah lentekabinet was wel echt heeeel fijn gisteren, wel echt balen voor de mensen met het weer vandaag. Ik had een outfit met gedroogde bloemen op mijn huid en alles bleef zo mooi zitten, de sfeer was chill, was met lieve mensen.

4 likes

Als het goed is is het terrein precies hetzelfde als gisteren bij Pleinvrees, er was zo goed als niks overdekt

2 likes

Ja er was echt amper wat overdekt inderdaad en veel plekken waar zand ligt, dus dat werd een soort modderpoel. Echt wel jammer, want de muziek was wel heel fijn.

Ik heb je even pb gestuurd!

1 like

Ja gister was zo leuk! Wij zijn toch nog gegaan, maar na een uur al tot op het bot nat. Mn vriend en ik zijn terug gegaan naar de camping, stonden te soppen in onze schoenen. De rest van onze groep wilde blijven en als sardientjes bij 1 van de overdekte stages staan. Wij bouwen nog ff een feestje in onze tent, of we gaan slapen.

1 like

Ik was vandaag op Freshtival (In Twente, landelijk niet zo heel bekend volgens mij maar best groot) en we hebben echt bizar veel geluk gehad met het weer! Tot 23:00 is het praktisch droog geweest, alle buien gingen er net langs. Toen het wel begon te regenen was dat ook wel oké ofzo, wetende dat we zoveel geluk hadden.

Echt genoten van vandaag🤩

4 likes

Ik neem vaak nog bananen/appels mee, oploskoffie want gasbrandertje, crackers en pindakaas.

Het weer is echt super nice, zeker na al die regen de dagen daarvoor! Zit wel nog in kleding dubio want ik voel me nooit super fijn in zomerkleding haha.

1 like