Festivaltopic

Ik heb ze onlangs laten maken en wacht al een maand. Duurt nu langer vanwege grote drukte (irritant want ik ga volgende week naar een festival :triumph:)

1 dag Pinkpop en ben nu al kapot. Ook de EHBO een bezoekje gebracht en met een noise cancelling koptelefoon op rondgelopen :sweat_smile: En mijn tent is echt kut.

@Opheliac Jaaa de Silent Disco was echt tof.

Die douches op Camping B zijn wel echt op kuttijden open.

Ik ben btw herkenbaar aan docs met rozen, nu nog een Franz Ferdinand T-shirt en 4 tatoeages op mijn (boven) armen (2 teksten en een half kattenhoofd). O en roze dobbelsteenoorbellen.

Ik ben ook al afgeleefd. 2,5 uur in de rij voor een waterzak :fu:. Maak me oprecht wel zorgen over morgen :pleading_face:

Wat zijn de openingstijden van de douches? Nog niet gekeken namelijk!

1 like

Ja, ik wilde nu net gaan want ook weinig mensen maar dicht dus.

@mikselke Volgens mij 10-15 en 22-3 uur. En ik maak me ook echt zorgen om morgen. Te weinig waterpunten, te weinig wc’s. Maar ik denk dat ik morgen even op camping A ga kijken voor die dingen. En ik ben de dop van de waterzak weer eens kwijt, maar ik heb wel een klein flesje en een iets grotere dus ga die gewoon meenemen

2 likes

Ja. In de volle, brandende zon :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:. Ze deden achteraf helemaal niet moeilijk over flesjes meenemen maar ja dat wist ik niet dus moest wel zak halen :smiling_face_with_tear:. 3 gehaald meteen.

1 like

Huh wat kut geregeld zeg

Wat wil jij het liefst zien? En jij @anon50301661? Ik heb vooral de zaterdag vol gepland :joy:

1 like

Weet niet of je dit meegekregen had, maar misschien heb je er iets aan? Las ook dat ze op noord nog extra waterpunt geopend hebben.

Moet zeggen dat ik dit wel gewend ben van Pinkpop. De keren dat ik er was, was t ook bloedheet en ook maar 2 of 3 waterpunten op het terein

1 like

Heb idd al gevuld bij de gewone kraantjes! Het ging echt alleen om die zakken :sob: waarvan ik vind dat ze ze bij de ingang aan iedereen hadden moeten geven. Met dit weer?!

Oooh ik las het als een gevulde waterzak, haha. Maar idd, ze moeten gewoon iedereen een zak geven bij binnenkomst, maar ja :money_mouth_face: :money_mouth_face: :money_mouth_face:

Je zult maar eens niet kunnen verdienen :grimacing: Ze schijnen weer bekertjes te hebben nu.

Oh huh ik heb niet zo heel lang hoeven wachten voor een waterzak! Wel echt sterven in de hitte en lang wachten voor vullen van water.

Maar wel aan het genieten! Metallica gisteren :pleading_face: :heart:

1 like

Gelukkig weer geluid! :blush:

3 likes

Leuk ik ga ook kijken

Pff die montage is wel echt erg het suffe optreden het overcompenseren. Kijkt erg irritant

1 like

2 likes

Wtf is deze mix bij Royal Blood ook. Echt heel slecht. Jammer van het optreden. Zanger is echt bijna niet te horen

2 likes

Ja, dit klinkt echt niet vind ik. Je hoort de zanger inderdaad amper

2 likes

Hopelijk is het in het echt beter afgesteld allemaal :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja echt kut dit :sob:

2 likes

Dat hoop ik ook voor de fans daar haha