Festivaltopic

Ik had een lange broek, t shirt en vest aan en had dan nog bij me: 1 lange broek, 1 kort broekje, trui, 2 t shirts, 1 top met lange mouwen en 1 top met korte mouwen (als ik het me goed herinner, kan zijn dat er nog wat in mn tas zat).

Lange broek en trui had ik sowieso thuis kunnen laten en had ook wel 1 of 2 bovenstuks minder mee kunnen nemen. Maar beetje kunnen kiezen/wisselen is natuurlijk ook wel leuk!

3 likes

Sorry ik kon het niet laten maar het is eigenlijk ook wel weer ontopic.

5 likes

Love deze sowieso, kan ‘m helemaal meezingen :tipping_hand_woman:

2 likes

Love dit nummer en dit album :sunglasses: OK is ook een van mn favos

3 likes

Ik zou wel de wat duurdere versie kopen. Deze zijn veel fijner.

3 likes

Nou dan heb je geen legitieme reden om de yoga op zaterdagochtnd te skippen :laughing:

4 likes

Net nog maar even een hoed opgehaald bij m’n ouders voor dit weekend :upside_down_face: ik ben er bijna klaar voor. Voorbereidingstechnisch dan, mentaal niet.

Hebben jullie je zonnebrand, hoedjes, doppen voor waterflesjes en waaiers al ingepakt?? Iedereen die komend weekend naar Pinkpop (of een ander festival) gaat: heel veel plezier! :partying_face: Laten jullie weten hoe het was?

2 likes

Voor de pinkpoppers: er staat nu op de site dat max. 200ml zonnebrand is toegestaan ipv 150. En je mag ook zo’n waterzakje meenemen dat je gratis kan vullen!

1 like

aah zwarte cross is zo leuk! ben je er alleen op zaterdag?

1 like

Jaaa net vandaag veranderen ze dat :rofl:. Waterzak was al, maar na googlen kosten die via bol oid net zoveel als 1,5 munt voor zo’n zakje daar.

1 like

Oh jeetje, heb net 100ml mee haha. Maar moet goed komen! De tenten staan op Camping B en we hebben er zin in :beers: als iemand me spot: je kan me herkennen aan de meeuwentattoo die net boven mn docs uit piept :sunglasses:

3 likes

Ik wilde op maat gemaakte oordoppen laten maken maar overal zit een lange levertijd en over 2 weken ga ik naar DTRH. Ja ik ben gewoon te laat met het uitzoeken.
Heeft iemand tips voor een winkel waar er toevallig een korte levertijd is? Of een alternatief voor niet op maat gemaakte doppen die dan nog oke zijn? Ik lees in dit in topic veel dat standaard doppen schijnveilig zijn.

1 like

Thanks! Ik ga denk ik ze alsnog bestellen, dan heb ik het voor concerten erna wel op tijd. En dan deze misschien inderdaad voor DTRH!

1 like

Ik hoor ook veel goede verhalen over die Loop oordoppen, kunnen via bol besteld worden ook

1 like

Ik ben er al, jij ook? Je hebt niet echt iets om mij mee te spotten :smiling_face_with_tear:. Sta ook op camping B in een festitent

Iedereen die er dit weekend is: have fun!!

7 likes

Ja sinds gisterenavond! Silent disco was echt ziek leuk

7 likes

Hertog Jan :sunglasses: goed Limburgs pils. Genietos!

1 like

Nou de Brand in de feesttent smaakt ook goed moet ik zeggen! Hebben al een chille barman gevonden die ons steeds een extra pilsje gratis gaf hehe

2 likes

Jaloers! Veel plezier @mikselke en @Opheliac!

2 likes