Sorry, maar de fomo die je hebt is terecht.
God wat is dit toch een mooi weekend ![]()
Wel beetje jammer €3.60 voor een muntje.
Sorry, maar de fomo die je hebt is terecht.
God wat is dit toch een mooi weekend ![]()
Wel beetje jammer €3.60 voor een muntje.
Leuk! Veel plezier. En ja @MevrouwMand, normaal kan ik me er wel overheen zetten maar voel ‘m heftig nu, haha. Zat net even de Defqon IG stories te kijken, kreeg gewoon kippenvel.
Ah komt goed toch, volgend jaar weer!
Zijn ook nog genoeg leuke feestjes dit jaar ![]()
Thanks!
Ik had nog munters voor je gehad! Heb er 3 over ![]()
@50193905 de fomo is terecht ja! Was echt een mooi feesie.
@Zitzak ik wist niet dag jij er was?! Dacht dat ik je zag passeren, maar dacht nee dat ben jij niet want ik heb je in dit topic nirt erover gehoord ![]()
Nee ik ga alleen vandaag!
Nog even een dagje alle zeilen bij zetten ![]()
Defqon was fantastisch. Mijn eerste keer. Maar wou al zolang heen. Echt van genoten!
Gaat er nog iemand naar Dour?
Ik ga al enkele jaren (pre-rona dan) combi en vind het elke keer opnieuw zo fijn. Lekker veel bands en dj’s ontdekken, rondstruinen tussen de verschillende podia, ahhhh zoveel zin in. Vorige jaren ging ik altijd met een grotere groep, nu ga ik enkel met mijn vriend (een Dour-virgin) en een hele goede vriend.
Ik maak vooraf altijd al een selectie/ga op ontdekkingstocht door de line-up en da’s toch echt al heerlijke voorpret.
Woooop helemaal hyped voor DTRH. Heb m’n tas al half ingepakt en m’n outfits al uitgedacht, ben echt nog nooit zo goed voorbereid geweest! Wat nemen jullie qua kleding mee? Ik neem een yogalegging mee voor 's avonds als het koud wordt, maar twijfel of ik nog een lange broek mee moet nemen.
Het weer lijkt ook mee te zitten, alleen donderdag regen. ![]()
Gaan er nog mensen naar Ploegendienst dit weekend ![]()
![]()
Ik ben nog opzoek naar een ticket maar ik acht de kans groot dat ik zaterdag naar ploegendienst ga!
Heel veel zin in!
Ben jij wel eens eerder geweest?
Aaah leuk! Wij gaan ergens in de middag donderdag, dus ik ga goed opletten. Heb je donderdag je groene crocs aan? Ik heb grijze crocs aan en heb naast al m’n zooi één van deze fanny packs om ![]()
of 
edit: of ik schreeuw gewoon annemiekel en kijk wie er reageert
Ohhh succes!!
Nee nog nooit eerder geweest maar hoor goede verhalen en veel bekenden gaan. En het weer wordt top natuurlijk ![]()
Yes! Zin in
Hahaha ik ben nog zo niet voorbereid op DTRH. M’n vorige luchtbed is overleden en niet meer te plakken dus ik moet nog een nieuwe, maar ik werk gewoon vandaag en morgen dus ik denk dat ik die vrijdagochtend moet halen? En morgenavond boodschappen doen, lekker last minute weer allemaal. Maar ik heb er wel heel veel zin in!
Ik kom er sinds het begin. Sfeer is altijd top en de locatie is ook leuk! Enige minpuntje vond ik dat je bij sommige stages het geluid van de andere stages hoorde. Weer wordt top, dus kan niet wachten om met mijn voeten in het water te dansen ![]()
Ah wat een lief aanbod! Ben alleen niet in Utrecht vandaag en ik moet er van de zomer ook nog 3 weken op dus ik ga denk ik lekker voor zo’n 20 centimeter dik matras haha. Maar toch bedankt! ![]()
Omg heel veel zin in!
Wat voor schoenen zou je adviseren? Ik ga normaal altijd op m’n docs of is dat te zwaar op zand? Misschien beter sneakers die makkelijk uit kunnen voor idd pootje baden.
Ik ga voor sneakers (all stars of adidas), maar neem slippers mee voor overdag en leg de sneakers in een kluisje. Ik denk dat docs te zwaar zijn in het zand, maar je hebt vaak een stuk wat redelijk al plat gelopen is. Daar kan je wel met je docs lopen.