Festivaltopic

In de 19 jaar dat ik festival draag ik het liefst adidas superstars of tegenwoordig air maxjes.

2 likes

@George @Batalash Dan ga ik binnenkort maar eens nieuwe schoenen passen (+de rest bedankt voor de tips) want het lijkt me echt leuk zo’n weekend mee te maken waarbij ik niet alle leuke artiesten hoef te missen omdat ik niet meer kan lopen :sweat_smile:

1 like

Ah je ontmoet daar ongetwijfeld mensen waar je je bij aan kunt sluiten! En zo niet kan je ook dan genieten van de muziek!

2 likes

De weersvoorspellingen voor DTRH zien er ook echt goed uit :heart_eyes: ben wel heel benieuwd hoe het is om met zo veel mensen te zijn en kijk daar ook wel tegenop, maar als ik maar genoeg bier drink vergeet ik dat wel weer.

@Wonderland mocht je alleen gaan, mag je ook bij ons aansluiten. Alleen ik verplicht iedereen bij ons om 1 dag naar yoga te gaan dus wel op eigen risico

3 likes

Wanneer gaat iedereen naar DTRH?
Vroeger ging ik heel enthousiast op donderdagmiddag om een goed plekje te claimen, maar ik ben inmiddels niet meer zo fanatiek en wil donderdag eigenlijk nog thuis slapen. :sweat_smile: Wel risico met tent opzetten op vrijdag gok ik?

Weersvoorspelling ziet er idd goed uit! Zo’n zin in.

Ik heb donderdag nog een vrij lange dag op werk dus ik ga lekker op vrijdagochtend. Ik ga wel met een groep van 12 man en sommigen gaan al wel op donderdag en we willen samen staan, dus ik ga hen wel vragen om een plekje voor me vrij te houden.

Eerder ging ik altijd wel op donderdag maar als er dan mensen op vrijdagochtend kwamen, konden die er altijd nog prima bij.

3 likes

Gaan er nog mensen naar Jera on Air dit weekend?

2 likes

Ja! Wel pas vanaf morgen einde van de middag. Welke bands wil jij zien?

1 like

en @Lorelai wat leuk dat jullie gaan! Ben wel een beetje jaloers, ik ging eigenlijk altijd wel maar dit jaar kwam het echt niet uit ): Sowieso heel fijne line up maar van de kleinere/minder bekende dingen zijn Stake en Bob Vylan (al ga ik die laatste zelf pas in augustus voor het eerst live zien) aanraders!

Edit: oh en Clowns! Maar ik weet niet zeker hoe al dan niet bekend die inmiddels zijn…

1 like

Nice!!! Ben het meest excited voor Turnstile. Verder Neck Deep, Knocked Loose, Trashboat, de Diamond set van Stick To Your Guns, (die spelen extra vanavond ipv Malevolence), ennnnn Counterparts en Comeback Kid. Echt een vette line up, al is er veel tofs uitgevallen!
En jij?

@Dazed bedankt voor de tips! Ga ik zeker checken! Jammer dat je niet kan dit keer!

3 likes

Ik ga donderdagochtend! Heerlijk, zoveel zin in.

2 likes

Nice! Ik baal wel een beetje dat ik die set van STYG mis vanavond. Ik kijk het meeste uit naar STYG, Counterparts, Rise Against en Bury Tomorrow! Verder zie ik het wel. Baal wel nog steeds dat de band waar ik eigenlijk voor ging (August burns red) heeft gecanceld.

@Dazed ah ik ken het allemaal niet, maar zet ze op mn lijstje voor als ik tijd heb :smile:

3 likes

Oh wat vet! Goed lijstje ook verder :grin:

En ook @Lorelai heel veel plezier!

1 like

So low verkoopt er hihi. Passen een telefoon, zonnebril, portemonneetje etc. in.

En ik heb zo’n kleine suzan bijl cross body waar ook een strap bij zit om ‘m aan je broek vast te maken ipv om je lijf. Maar dan moet je dus een broek met lussen of een riem dragen.

2 likes

Sportmerken

1 like

Wat moet er allemaal in passen?
Ik heb er 1 van mango met slangenprint die vind ik perfect voor festivals, maar als jij zegt ik wil veel troep meenemen twijfel ik of die voldoet :rofl: en ik heb er 1 van herschel geloof ik die is echt een stuk groter, die neem ik op vakantie mee met dagjes weg enzo, want past veel in. Maar dat is volgens mij echt een onding voor festivals omdat ik m daarvoor te groot vind

https://www.adidas.nl/heuptas/HD7036.html

https://www.adidas.nl/heuptas/HD7031.html

Ik zag deze en moest aan je denken

3 likes

Hahah nee volgens mij niet, maar dit voldeed behoorlijk aan je omschrijving :sunglasses:

1 like

Omg meteen besteld.

1 like

Is iemand van hier naar Defqon.1 dit weekend? Besef me net dat het dit weekend is en heb nu last van fomo. 🥹

Ging daar voor coronatijden elk jaar heen. Het contact met de mensen waarmee ik daar heen ging is verwaterd, wat prima is, maar mis soms de feestjes wel.