Oh ja dat was eerdere jaren ook zo, beetje kut altijd inderdaad. Mijn strategie is/was altijd eerder weggaan of nog even een kwartiertje blijven hangen, of tussendoor via de swamp/het veldje, dat liep vaak beter door. Maar vooral van en naar het idyllische veldje en de fuzzy waren het eerder veel kleinere doorgangen met meer bomen waardoor je daar ook vaak in een soort file terechtkwam, en dat was nu veel minder (:
Oké dan snap ik dat het fijner was, want buiten van de Hotor - Teddy heb inderdaad geen last gehad van opstoppingen ofzo!
Ja vond het ook de minste editie qua muziek, had niet echt veel dingen waar ik echt naar uit keek. Uiteindelijk was de zondag het leukste, en het weer was natuurlijk helemaal top!
Mijn favo’s waren dub inc, polo & pan, santrofi, goldband en my baby was ook weer leuk.
Gorillaz ook gezien en was ook wel geinig, beetje jammer dat ie lam was haha
Een week later na dtrh en mijn volgende festival staat alweer op de planning nog meer mensen naar wildeburg?
Yes ik ga ook!! Eindelijk weer, heel benieuwd hoe ik de weekender vol ga houden maar mega veel zin in!
Ben jij er al eerder geweest?
Ben zo jaloers, lijkt me echt zo’n leuk festival maar dit jaar ging niet meer lukken dus volgend jaar maar
Leuk! Nee ik ben nog nooit geweest, jij wel dus? Wanneer ga jij heen? Vriendinnen zijn bang dat donderdagmiddag al geen chille plekken zijn op de camping.
Donderdag eind van de middag! Vorige keren was dat wel op tijd genoeg voor een goede spot en geloof dat ze wel wat meer kampeerplekken hebben, maar geen idee hoe snel het volloopt deze keer.
Ik heb dit jaar heel decadent een gehuurde tent
Ahh ok ja hopelijk is het nu beetje zelfde dan, ik moet gewoon nog werken morgen. En wat chill dat je tent al staat!
Jaaa ik ga ook naar wildeburg. Eerste festival weer ben gewoon beetje zenuwachtig
Ik heb vandaag een kaartje gekocht voor de zaterdag van Pukkelpop! Het hele weekend red ik niet met werk maar de zaterdag lineup is echt heel goed Wordt de eerste keer Pukkelpop dus ik ben heel benieuwd
Nee ik ga niet wel jammer, want is altijd een leuk feesie
Het wordt echt blaf heet, dus rustig aan doen ‘moet’ wel
Ik ga wel! 11:00 sta ik aan het hek.
Trouwens @kali bij welke stage ben jij het meest te vinden?
Bruhze, Tripped, dj Producer, the Destroyer, Satan, Akira/Drokz wil ik proberen te zien.
Misschien Barber en Rooler. Maar even dimmen met de uptempo en hardstyle. Want daar beland ik toch vaak wel weer.
Wel hyped!
Ik ga alleen zondag maar moet nog wat enthousiasme vinden want niet helemaal mijn muziek maar ga mee haha. Maar probeer nu was meer hyped te worden
Ja ik! Zaterdag en zondag. Ga dit jaar alleen en heb een hotel in de buurt.
Ja was geweldig, echt zo vaak verdwaald in dat bos haha, op gegeven moment dachten we dat we nooit bij de achtertuin zouden komen. Wel echt kapot nu, hoe was het bij jou?
Jaa! Ben wel nog steeds aan het bijkomen maar perfect weer, leuke nieuwe mensen ontmoet, heeel veel gedanst, lekker op avontuur geweest, chill dat al het eten vega was
Ik heb nou al zin in de ballenbak en zweefmolen