Zijn dit nog kaarten van afgelopen dec of heb ik iets volledig gemist? ![]()
Ik heb iig geen kaart haha als ik kan dan wil ik zelf ook wel gaan. Wordt wrs mijn enige nachtfeestje nog ![]()
Zijn dit nog kaarten van afgelopen dec of heb ik iets volledig gemist? ![]()
Ik heb iig geen kaart haha als ik kan dan wil ik zelf ook wel gaan. Wordt wrs mijn enige nachtfeestje nog ![]()
Haha ja ik wel, jij ook blijkbaar! Ik lag op de Green Camping dus was letterlijk oversteken naar de ingang van de weide. Gelukkig niet gesmolten van de hitte!
Had een tasje mee en ging eigenlijk standaard bier + flesje water halen zodat ik dat kon wegstoppen in mijn tas, daardoor eigenlijk nooit zonder water komen te zitten. Doordat ze stopjes op de flesjes lieten werkte dat wel goed voor onze groep.
Ik vond het heerlijk maar ook dood- en doodvermoeiend. Vrees dat dit jaar mijn laatste combi jaar was, dus ik kondig hierbij mijn combi festivalpensioen aan. De struggles van een 30+‘er die haar 8u slaap en eigen bedje nodig heeft haha.
Wat vond jij de beste shows? Ik vond Charlotte Adigéry, Reinier Zonneveld, Gargantua en Tukan heel leuk! En uiteraard Parcels. Angèle vond ik echt K3 vibes, heel anders dan een paar jaar geleden. En Inner City vond ik helaas ook heel erg tegenslagen.
Volgens mij hebben wij er 4 gekocht met 3 man.
Zal even onderzoeken
Alix Perez komt 16 september naar de melkweg trouwens!
Ja ik ga 2 September ook naar black out met mn duitse feestbuddy van liquicity haha
Liquicity Winter was dit jaar (was eigenlijk de vorige editie) overdag en ze zijn als het goed is van plan het wéér overdag te doen, zo blij mee
Ja, er was een poll op insta waar ze vroegen waar de voorkeur naar ging en de meerderheid koos voor overdag, dus dat is super chill.
Oh, zalig dat je niet zo ver moest wandelen. Bij ons was het echt afzien soms om met onze volgeplakte Compeedpootjes heen en weer te gaan haha.
Ik stond vooral bij de Balzaal, Boombox en la Chaufferie. Lekkere techno en goede stampmuziek, of ja stuikmuziek haha. Vond Mahru, Jawbreakers, Zonneveld en zo allemaal tof. De afterparty’s op de camping met de boxen waren ook zalig telkens!
Was thunderdome nu ook juist niet gepland overdags?
Ohja klopt idd! Afgelopen keer wel. Hopelijk blijft dat zo haha
Alix Perez of Black out? Ik heb al kaartjes voor beiden.
Ah ok
Why?
Ja de cross is top he! Ben ook afgelopen weer weekend geweest en het voelde echt als thuiskomen. Super goeie sfeer ook, beste editie tot nu toe wat mij betreft
ja ik was ook positief verrast! Ik vond het mooi gelegen en ook een leuk publiek kwam er op af. Ik vond het alleen wel jammer dat De Tipi zo klein was want daar draaide ze steeds leuke muziek! Bij ons gaat ie ook zeker op de agenda voor volgend jaar, ook omdat het zo lekker dichtbij is; ik werd helemaal zen van de mooie fietstocht naar huis langs de Rotte ![]()
Zijn er ook mensen die volgende maand naar NOX festival gaan? (Nog nooit geweest dus hoop dat het t waard is, ik moet vanuit A’dam komen). En in november heb ik een kaartje voor Korsakov XL maassilo (de vrijdag). Ik ging al jaren alle dnb feesten met m’n nu ex af, dus ik heb mezelf voorgenomen gewoon alleen te gaan, hoe eng ik dat ook ga vinden.
Ik ben een vliegtuig
![]()
![]()
Ik heb een kaartje voor Nox, maar ik moet die dag werken dus ik kom pas tegen een uur of 6. Leuk dat je gewoon alleen gaat! Ik ga zelf ook alleen dus als je wil meeten slide maar in mn dm op insta.
Ik heb dit helemaal gemist maar ik zie die naam wel constant overal onder gecomment worden ![]()