Nee niet echt dnb fan, maar kan op sommige dingen zeker goed dansen en als ik er ben ga ik het sowieso leuk vinden. Maar niet zoals sommige festivals helemaal hyped van te voren.
Maar ballenbak en zweefmolen klinkt goed!!!
Nee niet echt dnb fan, maar kan op sommige dingen zeker goed dansen en als ik er ben ga ik het sowieso leuk vinden. Maar niet zoals sommige festivals helemaal hyped van te voren.
Maar ballenbak en zweefmolen klinkt goed!!!
Jaaa was weer heerlijk, echt nog nagenieten en chillen sfeer. Op sommige momenten wel tikkeltje druk, maar genoeg plekken om heen te gaan en te verdwalen dus niet echt last van gehad eigenlijk
Helaas kan ik dit jaar niet meer naar Lowlands gaan, dus ik verkoop mijn Gllamping(4 personen belltent easy) ticket!
Volgende week ga ik naar Welcome to the Future, heel veel zin in! Mijn vriend en ik gingen 10 jaar geleden voor het eerst samen en sindsdien elk jaar (als het doorging) geweest.
Gaan er mensen naar Sziget? Ik zou met een vriend gaan maar die gaat niet meer. Vind het vrij spannend om alleen te gaan haha
Ga dit jaar niet, maar toevallig in 2019 alleen geweest en vond juist dit festival top om alleen heen te gaan, fijner nog de andere festivals waar ik alleen geweest ben.
Als je tips oid wil, laat maar weten
zijn hier nog crossers?
Is het je eerste keer of ben je vaker op Sziget geweest? Ook ik ga dit jaar niet maar ben in 2018 en 2019 geweest en ik denk inderdaad ook dat het een heel geschikt festival is om alleen naar toe te gaan! Slaap je in de stad of op het terrein zelf? Zeker als je op het terrein zelf slaapt en je hebt er behoefte aan kun je echt snel nieuwe mensen leren kennen. Er zijn vast ook wel Facebookgroepen waar je vast wat contacten kunt leggen.
Enjoy! Ik vond beide keren echt een van de leukste weken in m’n leven.
Het is de eerste keer dat ik naar Sziget ga, maar ook de eerste keer dat ik alleen reis! Heb intussen al allemaal mensen gevonden via een Facebook en een aantal WhatsAppgroepen en er wordt zelfs een plekje voor me vrijgehouden op de camping! Krijg er eigenlijk steeds meer zin in!
Ik zit er nu ook bij maar verdomme wat voel ik me oud opeens
Ik kom morgen pas, moet vandaag nog werken
Oh wat leuk, komt vast goed! Mijn eerste Sziget lijkt hier wel een beetje op: ik wou er graag heen maar had niemand om mee te gaan en ben toen via een oproep op egf in contact gekomen met 2 meiden en toen zijn we met zn 3en gegaan!! Dit is inmiddels alweer 12 jaar geleden, ik was net 18 1 van die 2 is nog steeds een goeie vriendin van mij!
Het is voor mij dus 10 jaar geleden dat ik er was (ben er 3 keer geweest) maar ik vond het in ieder geval toen ook juist wel geschikt om alleen te gaan omdat er ZO veel te doen was, ook naast de muziek.
Ik moet er nu niet meer aan denken ivm het kamperen etc maar heb het 3 jaar achter elkaar zo naar mn zin gehad, echt leuke herinneringen aan. Heel veel plezier alvast!!
Ik ga morgen naar De Achtertuin in Bergschenhoek en ik ben zo benieuwd! Volgens mij is het de eerste editie van dit festival, ze hebben ook geen pendelbus oid dus het is vast nog een beetje klein en volgens mij ook in een mooi groen gebied en er wordt mooi weer verwacht…
Heb je de festivaltickets er ook nog bij of alleen de tent?
Ik heb je een DM gestuurd.
Ik stond tijden Bruhze achter je! Heb je witroos achtig ding kn je haar?
Heb zelf zwarte flare aan, zwarte tubetop
En zwarte kimono doorzichtige kimono.
En leopard nike air max1!
Ooh mocht je 1 ticket overhebben voor het festival hou ik me aanbevolen
Goed verhaal dit
Jaaaa ga, ik ben daar ook!!!
En, heb je 't overleefd? Haha
Ik vond het echt zalig! Goede muziek, supervriendelijke en chille mensen overal. Wel te weinig schaduwplekken en waterpunten voorzien vond ik, die wandeltocht van camping naar de weide was echt erover soms qua hittte.