Denken jullie dat alleen naar Lowlands of DTRH gaan leuk is? Ben dit jaar alleen naar Sziget geweest en dat was een enorm succes, maar hoorde ook wel dat Sziget daar heel geschikt voor is. Ben het een beetje zat om mn plannen te laten afhangen van vriendengroepen die toch vaak last minute afzeggen haha.
Ik heb wel een even voor je met mijn middelvingertjes omhoog gestaan bij Drokz hoor!
Wat een feest . Veel gedwaald, maar wel de setjes meegekregen die ik wou.
Ja fucking Awakefestpraktijken (of elk ander groot dancefestival denk ik misschien zelfs?). Idioten.
Nu in de nacht gelukkig geen last van.
The destroyer, Cryogenic early uptempo setje en uiteraard Drokz
Yes vrienden van mij hadden dit, locatie was vorig jaar prima qua afstand naar het terrein (weet niet of ze dit jaar zelfde locatie doen). Wel niet bij die mooie plekken aan het meer maar daar kom je ook echt alleen als je vroeg bent. Verder waren de partytent en tafel wel chill. Ligt er idd aan of je het geld er voor over hebt qua comfort van later kunnen aankomen en gegarandeerd samen staan, ik vond het zelf wel duur maar mijn vrienden vonden het het 100% waard
Geen ervaring met de groepscamping maar vorig jaar was het op vrijdagochtend vroeg al schier onmogelijk om plek te vinden voor 3 kleine tentjes naast elkaar. Iedereen stond de brandgangen vol te zetten. We stonden uiteindelijk ergens waar het alleen al 15 minuten lopen was naar het badhuis (en ik was zwanger dus moest snachts steeds naar de wc ). Dus kan me wel voorstellen dat het relax is.
Ja dat klopte wel! Ik zou trouwens wel stoelen meenemen, die tafel staat onder de partytent dus met een zonnetje kun je anders niet in de zon zitten haha
Hahaha nouuu viel wel mee dacht ik
Ik heb ook een heel leuk feest gehad! @kali wel bijna alleen op de main geweest en daardoor ook wel het gevoel dat er meer in zat zeg maar. Ik had wel meer naar de early en millennium stage gewild, maar kreeg de rest slecht mee en het was zo groot en zo’n doolhof dat ik niet alleen durfde, omdat ik bang was dat ik de rest dan niet meer terug zou vinden
Kan het erg aanraden. Alleen al om vrijdagochtend op je gemakje aan te komen en dan gewoon alle ruimte dichtbij de ingang te hebben.
Ja!!
Jaaa! We zitten bij de chillout in de buurt van de mensne die schaken hahahaik heb een glitter buideltasje
Jaaaa! Maar lees pas nu ik op de terugweg ben
Neeee sorry hahahah heb je het leul gehad?
Vraag voor de Thunderdome gangers : is het vergelijkbaar met MOH? Ik twijfel of ik kaartjes zal kopen voor MOH
Jaaaa heel gezellig! Vind de chill hoeken overal zo leuk. Vond het wel een stuk drukker dan tijdens spring festival, maar misschien is dat gevoel
Ik zie het meteen helemaal voor me dat er mensen midden in de Maassilo zitten te schaken
MOH vind ik zelf jonger publiek hebben en iets meer agressievere sfeer. Maar wel lekkere muziek.
Heb heel erg genoten en een heerlijke tijd gehad, goed gedanst en de sfeer was top waardoor ik ook chill met random mensen heb gekletst. Oh en de glitters die je kon krijgen in de relaxzone waren zo mooi! Zit er nu wel onder maar was de moeite waard
Ah shit ik had ook glitters gewild maar ik kon niet gaan