En corona heeft flink roet in het eten gegooid damn die prijs. Maar goed, niks aan te doen.
Ik ga volgend jaar voor het eerst naar Down The Rabbit Hole. Is dit ook altijd direct uitverkocht of valt dat mee?
Ja, ik heb het niet zelf gedaan maar volgens mij lukte het gelijk! Wat stom dat het niet lukt ):
Weet je nog wanneer je het ongeveer had gekocht? Ik zat voor de gein toen vlak voor het weekend, echt vrijdagavond en zaterdag, nog te kijken op TS en toen stonden ze echt voor originele prijs er nog op.
Ik vond het ook leuk en vooral koud!! Heb ook veel bij stek gezeten, daar was het chill en warm haha.
Als je naar een dag-/nachtfeest of festival gaat (dus geen weekend)
- Zo vroeg mogelijk aanwezig, ik ben het liefst als (een van de) eerste(n) binnen
- Mwahh ik kom wel ergens in het midden qua tijd aan. Als ik dan in lange rijen sta omdat veel mensen rond deze tijd arriveren, jammer dan
- Echt geen zin om een heel feest/festival ergens te zijn, ik ga meestal heen wanneer het halve feest al bijna voorbij is
0 stemmers
Optie anders: met anderen zo vroeg mogelijk. Alleen wanneer de 1e set al is geweest want ergens alleen staan terwijl er bijna niemand is is veelste ongemakkelijk
Hangt echt wel heel erg van het festival af, als het in de zomer een festival overdag met een nice terrein vind ik het leuk om vroeg te gaan en een beetje te verkennen. Als het ‘s nachts is in een random donkere zaal hoeft dat voor mij niet zo en kom ik wat later.
Ik vind de sfeer helemaal in het begin ook altijd een beetje awkward ofzo? Niemand zit er echt nog lekker in, staat een beetje rond te kijken. Voel me dan iig altijd heel erg ‘out of place’
Bij overdagfeesten ben ik er sowieso niet vroeg, maar bij nachtfeesten heb ik tegenwoordig echt geen zin meer om pas om 06:00 weer thuis te zijn, dus dan ben ik het liefst wel op tijd. Vooral uit praktische overweging dus
Haha ja dan kan je op tijd heen en ook beetje op tijd weer weg dus.
Ik wil altijd zo vroeg mogelijk haha vind een uur nadat het begonnen is wel laat genoeg @Batalash ik ben ook niet stipt om 22.00 aanwezig, maar ik hoop dus wel voor 23.00 binnen. Wat je zegt over in de rij staan herken ik wel trouwens, dat is altijd wel gezellig.
Yesss ik heb tickets voor Down the rabbit hole
Ik ooook! Zin in!
Ik open het feest en sluit ‘m af ook!
Vind dat rustige op het begin wel chill, nuchter kijken waar alles is. Beetje overal langs schoffelen.
Ik ooook
Hahaha lekker ff t licht uit doen. Iemand moet het doen he ik ben net eerder weggegaan
komt omdat we met ov zijn
Lijkt me heel leuk, ik dm je.
Je hebt er de naam voor.
Gewoon gaan! In je eentje gaan is zo chill, zeker als je zin hebt in/behoefte hebt aan een nachtje dansen.
ik kan heeeeel veel praten! Hoorde dat de kaarten goedkoop op ticketswap staan en volgens mij is de verbinding met ov vanuit jouw woonplaats ook goed? Dus kommmm
En dan kan je desnoods de hele nacht naar mijn geouwehoer luisteren (bij ons aansluiten) als je toch gezelschap zoekt