Ik heb stress voor de LL kaartverkoop! Vorig jaar was het volgens mij binnen een paar minuten uitvetkocht maar toen kon ik gelukkig van iemand overnemen.
Vorig jaar was het niet extreem snel uitverkocht volgens mij hoor! De afgelopen 8 jaar heb ik altijd kaarten kunnen kopen als je op de juiste tijd in de wachtrij gaat
Het is niet gratis helaas, je krijgt alleen het recht om een kaartje te kunnen kopen.
Oké dit stelt me gerust haha dankje! We zijn wel van plan om precies wanneer de kaartverkoop start klaar te zitten
Ik (en mn vrienden die ook probeerden) had vorig jaar geen schijn van kans, maar dat kwam als het goed is ook doordat er nog van de jaren ervoor veel mensen al/nog kaarten hadden
Ik ga voor het eerst naar Pinkpop dit jaar. Een camping buiten het terrein zodat we met camper en iets meer comfort kunnen haha. Vond mezelf te oud om een weekend in een tentje te creperen (al helemaal als dat het ‘relaxte’ weekend zonder kind moet worden haha). Ben zeer benieuwd
@Wonderland ja de prijzen stijgen voor alle festivals hard volgens mij. Beetje inherent aan de inflatie denk ik, maar zijn wel behoorlijke prijzen ja. Wat kostte lowlands hiervoor?
Ik ga ook! Al vaker geweest maar voor het eerst ol een camping buiten het terrein maar dan in een tinyhouse . Hopelijk bevalt dat beter dan de tent van afgelopen jaar en ben ik minder afgestorven. Line up is sowieso al beter dit jaar!
Ik wist geeneens dat de eerste namen voor ll vandaag bekend werden gemaakt, maar love dat een van mn beste vrienden mij net appte met de namen die ik/wij leuk vind(en)
Steve Lacey, Loyle Carner, Jyoty, Jayda G <3 Bicep en Palms Trax al 100x live gezien maar verveelt nooit
Ik ken echt bijna niks van de LL namen hahaa. Vind de line up van DTRH veel leuker dus gelukkig ga ik daar sowieso heen en LL maar even afwachten of er animo is in mn vriendengroep.
Poeh, ik weet dus echt niet wat ik wil dit jaar. Ik wil wel graag naar een festival, maar ik vind de prijzen ook niet meer leuk. Lowlands gewoon 300 euro dit jaar en van die eerste namen word ik niet heel enthousiast.
Pinkpop wel, maar vrees dat ik niemand mee krijg en, ondanks dat ik al vaker alleen gegaan ben, vind ik het ook wel leuk om nu samen met iig mn vriend te gaan.
Twijfels twijfels twijfels
Dat wordt stressen zaterdag in de KVK voor lowlands! Dat moment kost me altijd een jaar van m’n leven
Vorige keer toen Billie Eilish kwam waren er ook fans die puur alleen voor haar (playback) optreden een kaartje hadden gekocht. En dus verder niet naar het festival gingen. Hoop dat die nu niet weer massaal kaartjes gaan kopen
ze doen hun naam wel eer aan!
Ik ben nog het meest blij met de aankondiging van meer wc’s op lowlands
300 euro ?!?!?!?!?!?!? excuse me?!
dan ga je toch met mij mee #kliekje
Ik voel me echt een oma maar ik weet nog dat je early birds voor 97,50 kon kopen (bij het postkantoor haha). En daarna elk jaar balen dat het 5 a 10 euro duurder was geworden. Echt een bizar verschil met vorig jaar.
Ezra collective en loyle carner
Ik ga denk ik niet naar LL, maar wel naar couleur cafe dus hopelijk komen ze daar ook.
Ik vind de Lowlands lineup tot nu toe heel chill maar 300 euro ga ik echt niet doen. De lineup van Pukkelpop is vaak wel vergelijkbaar dus misschien dat ik daar nog een dagje heen ga. DTRH kaartje heb ik wel al binnen!
Zijn er ook mensen hier die een kaartje hebben gekocht voor North Sea Jazz? Ik vind de line up nu al geweldig. Wel ook weer een stuk duurder, net als LL…
Ik wil heel graag naar LL, maar mijn vaste groep gaat waarschijnlijk niet. Andere vrienden gaan wel naar Pinkpop, maar dat lijkt me een beetje saai? Er is daar helemaal geen nachtprogramma of wel?